|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvordan er dine frisørvaner?Overskriften sier det meste. |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg får for meg at jeg må klippe meg NÅ, og ringer til salongen "min" og spør om de har time enten den dagen eller dagen etter. Har de ikke det, så driter jeg liksom i det noen uker før jeg prøver igjen.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg finner ut at nå MÅ jeg få klippet meg. Så sjekker jeg frisørens nettside for ledige timer sånn ca når det passer for meg, og bestiller den nærmeste. Jeg ser etter ledig både hos lærlig og frisør (det er to separate valg) men spesifiserer ikke på navn, og tar lærling dersom det er ledig på et tidspunkt som passer meg. De må jo få øve, det er litt rimligere for meg, og siden jeg stort sett bare skal klippe håret, og ikke har noe behov for fast frisør, så fungerer det greit.
![]() |
#4 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg har en storesøster som er (var) frisør og jeg er jo (var) frisør selv også. Så vi har sånn bytteordning. Kjempegreit. Men nå er det lenge siden... uff og uff. Hun er midt i innflytting i nytt hus (bygd selv) og har hatt lite tid til overs. Men men.. Kan jo ordne meg selv også, men litt tungvindt med ettervekst i langt hår.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg bruker alltid drop-in. Hjemme. Hos meg selv. Jeg slipper å bestille time, jeg er grei sånn.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Fortell gjerne i tråden hvor ofte dere går også ja. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg ringer på hos naboen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg er impulsklipper. Stikker innom en hvilken som helst frisør når jeg finner det for godt, helst ikke lærling. Min frisør var så frekk at hun flyttet til Sverige, før hun gjorde det var jeg trofast hos henne, men nå har jeg ikke funnet noen fullverdig erstatter, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg går til frisøren sånn en gang annenhvert år.
![]() |
#10 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg nøyaktig 1 gang i året (før skolestart), på dropin hos en vietnameser i Oslo. Betaler 180 kr. Det gir et månedsbudsjett på frisør på 15 kr!
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Impulsklipper, finner ut samme dag at jeg har lyst til å klippe meg, og finner noen med ledig time. Prøver forskjellige frisører hver gang. Klipper meg vel ca 4 ganger i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?
Som meg. Så i dag: Ny frisør, nye muligheter. I hope.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Pr tiden er jeg en impulsklipper. Dvs at jeg har en frisør på hjemplassen min som jeg kommer til å bruke når jeg flytter tilbake i løpet av kort tid. Jeg har alltid prøvd å få time hos henne når jeg har vært hjemme på besøk, men i november glemte jeg å bestille. Så derfor stakk jeg innom en nikitasalon her forleden og ble klipt av en lærling. Syns det er helt greit, hår vokser ut igjen, og jeg regner med at de som får klippe alene har en viss peil.. Billig er det også
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Eg har vert trufast hjå ei frisørdame i mange år no. Håret mitt er litt rart, så eg trenger at ei som kjenner det, skal holde på.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg har svigerinne som klipper. Hun forbarmer seg over meg iblant - ellers så har jeg fast frisør. - Men jeg tror ikke hun vet at jeg er fast kunde, for jeg er der så sjeldent.
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg liker ikke å gå til frisøren, så jeg må bestille lang tid i forveien. Hvis ikke, finner jeg på en tusen unnskyldninger. Det er også en veldig stor utgift, så jeg må sette av penger til det, så da utgår "drop in"-timer, ja. Jeg betaler ca. 1500 kroner hver gang, og for meg er det et skikkelig dypdykk i lommeboka. Jeg prøver dog å gå til frisøren hver tredje måned nå som jeg har kort, farget hår.
![]() |
#17 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg finner ut at jeg burde klippet meg forrige uke og sender desperat en sms eller ringer til frisøren min. Klipp og klipp/farge litt om hverandre, min til en hver tid faste frisør får bestemme farge og fasong. Jeg burde klippe meg ca hver 5 uke, tipper det blir 6-8 uker i praksis. Har kort hår som vokser noe helt abnormt, en uøkonomisk kombinasjon.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Det hender jeg tar en impuls drop-in, men egentlig har jeg en fantastisk, magisk frisør som jeg er hos altfor sjelden. Der er det timebestilling lang tid i forveien, og fantastisk bortskjemming når man er der, inkludert følelsen av å se fantastisk ut når man går derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|