|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Denne diskusjonen begynner å få et preg av NM.
|
|
|
|
#84 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Både jeg og mannen har alltid jobbet i jobber der vi jobbet i romjula og andre feriehøytider.
|
|
|
|
#85 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barnehage i romjula?Nei, jeg har fri i romjula. Dessuten er barnehagen stengt |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?
Nå var det ikke de som må på jobb i romjula dette gjaldt. Svarte utfra hovedinnlegget.
|
|
|
#87 |
|
trøtt
|
Omtrent slik er det her også. Storebror har siste skoledag i morgen, men selv om husbonden og jeg har fri nå skal lillebror i barnehagen. Vi er litt mer effektive da. Men fra lillejulaften av og frem til 4. januar - da er det ferie for oss alle fire.
|
|
|
#88 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Barnehage i romjula?Ungenes barnehage er stengt hele jula, så her må de ta fri. Men de skal være der til og med lille julaften. Vi har aldri jobbet i romjula, så her har vi ikke behov.
|
|
|
#89 |
|
Er frisk!
|
Sv: Barnehage i romjula?Vi har aldri benyttet barnehage i romjula, men har fått spesialtillatelse til å ha ? på om de kommer disse dagene i år eller ikke. Grunnen er at fødselen min med temmelig stor sannsynlighet blir satt i gang i løpet av romjula...
|
|
|
|
#90 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage i romjula?Ja, barna våre skal i bhg mandag og tirsdag. Vi skal jobbe begge to så da må dem i bhg. Vi har barna i en ganske stor bhg, så det vil alltid være noen der å leke med. Jeg jobber selv i bhg, og romjulen er en av de fineste tidene i bhg |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ekvilist
|
Det der kalles hitling av tråden på FP-sk.
|
|
|
#93 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Barnehage i romjula?Barnehagen er stengt i romjulen, men vi voksne har alltid hatt fri, så de ville vært hjemme uansett. Storebror skal heller ikke på SFO.
|
|
|
#94 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Barnehage i romjula?Det skinner bare så gjennom hva som er PK å gjøre her... Dess mer familiekos, dess mer uteiskogen-opplegg osv, dess med PK er man. Det er er faktisk ikke alle som har helse og mulighet til å kose seg intenst hele tiden selv om man ikke jobber, og som det er godt med en pause innimellom.
|
|
|
|
#95 |
|
Lykkelig nygift.
Men det er så utrolig mange foreldre som ikke leser skriv som de får med seg hjem. Og hadde det vært min unge som var alene på avdelinga, så hadde jeg satt pris på å få vite det.
|
|
|
#96 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg er enig i at man ikke trenger å gni det inn. Det gjør vi ikke. Men faktum er at dersom foreldrene gir beskjed med en gang det skjer endringer så kan kanskje flere ta ferie, det er jo det som er problemet, iallefall hos oss, det at vi ikke får beskjed. Det gjelder jo forsåvidt ikke bare i jula, men også ellers. Og det blir tatt opp gang på gang, men hjelper ikke.
|
|
|
|
#97 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg jobber også i barnehage og hos oss er det 5 barn påmeldt av ca. 60 barn.
|
|
|
#98 |
|
Lykkelig nygift.
Det skjønner jeg. Og det tror jeg ikke du skal tenke på en gang. De aller fleste som jobber i barnehage er proffesjonelle, og tenker ikke sånn.
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnehage i romjula?Barnehagen er stengt i jula (fra og med i dag tom 4. januar) så det løser seg selv.
|
|
|
#100 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Barnehage i romjula?Nå har ikke vi barnehagebarn for øyeblikket, men jeg tror ikke vi har benyttet verken barnehage eller SFO i romjula (litt teflonhjerne). Ikke fordi jeg har noe prinsippielt i mot det, men fordi vi har to skikkelig makelige unger som eeelsker late morgener i pysjen, og det er lite forenelig med kjernetid i barnehage/SFO. Men før jul har vi hatt dem i barnehagen selv om vår ferie noen år har startet noen dager før Dagen. Ja, de blir gjerne litt rastløse og kranglete etter noen dager, men det har vi løst med å invitere andre barnefamilier på besøk, være ute sammen, i svømmehallen, på kino etc. |
|
|
|
![]() |
|
|