|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnehage i romjula?Jeg ble litt overrasket i dag i barnehagen, når avdelingslederen tok meg litt til side for å fortelle at snupsen var det eneste barnet fra avdelingen som var meldt på til dagene i romjula. Jeg syns det var litt pussig at ingen av de 18 barna vil en dag eller to i barnehagen i romjula, snupsen pleier å være råklar for litt barnehageadspredelse etter 4-5 dager hjemme. Så, pleier dere å sende barna i barnehagen i romjula, eller er de bare hjemme.
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 21-12-09 kl 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nå har vi ikke barnehagebarn for tida, men vi pleier ikke å sende barna i bhg i romjula. Jeg har alltid fri i jula. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?Tidligere år har jeg ikke jobbet i romjula og da har jeg som regel hatt ungene hjemme. Jeg har spurt de hva de vil. I år jobber jeg noen dager i romjula og da skal lille i bhg. Det var ganske mange av ungene på hans avdeling som skal i bhg i romjula så jeg på lista.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?Vi har aldri hatt barna i barnehage i romjula. For vår del er det fordi vi ikke har slekt her i byen og jula derfor er en av de anledningene barna våre har til å treffe slekt utenom oss. Hadde situasjonen vært anderledes kan det godt hende vi hadde valgt anderledes.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nå er barnehagen vår stengt i jula, men vi ville ikke sendt ungene dit uansett. Vi har heldigvis mulighet til å ta fri i romjula og unner ungene juleferie av hele vårt hjerte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Barnehage i romjula?I barnehagen sine vedtekter, står det at vi skal holde barna hjemme i romjulen og påskeuka, såfremt det er mulig. Dette for at de ansatte skal få avspasert, avviklet ferie osv. (Privat barnehage)
![]() |
#7 |
Drømmer
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nei det har jeg aldri gjort å det kommer jeg ikke til å gjøre. En av oss tar alltid fri.Om vi måtte jobbet begge to hadde vi ikke hat tnoe valg men jeg sender han ikke når vi er hjemme nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nå er begge barnehagene til ungene stengt i romjula, men dem hadde hatt fri uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Barnehage i romjula?Jeg har ikke barnehagebarn akkurat nå, men ingen av mine var i barnehagen i romjula den gangen de gikk der. Det er da så deilig å ha mange dager fri og bare være sammen!
![]() |
#11 |
Bokglad
Hvor: Agder
![]() Sv: Barnehage i romjula?
Og så må jeg bare signere dette.
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Hvis vi har fri, har barna fri. Det er ikke ferie før alle er hjemme!
![]() |
#13 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Jeg har brukt å ha ungene hjemme i romjulen, men i år er jeg i ny jobb og har ikke opparbeidet ferie. Derfor må de være en dag i barnehagen i romjulen, i hvert fall de tre yngste.
![]() |
#14 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnehage i romjula?Jeg har alltid tatt fri i romjulen, så ungene får samme gleden. Vi går i så stor barnehage at jeg kan aldri tenke meg at alle ungene skal ha fri, men det er definitivt redusert bemanning på grunnlag av meldt frafall.
![]() |
#15 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Nå skal faktisk både jeg og sambo jobbe litt i romjula, men vi jobber på hver våre dager så da får likevel barna en deilig og lang ferie.
![]() |
#16 |
inn i dimman
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Jentene skal i barnehagen 2 dager i romjulen. De går i en stor barnehage og det er flere barn de kjenner som skal det samme. Vanligvis skulle de vært hjemme med meg, siden jeg har fri, men jeg er sykemeldt grunnet et virus som gir meg veldig lite energi og jeg klarer ikke å være alene med dem disse to dagene da mannen må jobbe. Jeg tror dessuten de ville kjedet seg max hjemme med en sliten mor på sofaen.
Mandino Mamma til to skjønne jenter. Sist redigert av Mandino : 21-12-09 kl 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Nå er det første jula vår i barnehage, men hun skal ha fri, ja. Nesten to uker!
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehage i romjula?Ja, våre skal i barnehagen et par dager i romjulen fordi vi begge må på jobb. Ingen av oss har jobber der vi har mulighet til å ta ut feriedager i romjulen. Skulle gjerne hatt dem fri, men det går dessverre ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvorfor det, egentlig? Det er alltid snupsen som har villet gå i barnehagen, og jeg syns det har vært helt greit, jeg. Jeg syns ikke det går an å sidestille ferie fra jobb med ferie fra barnehage, akkurat.
![]() |
#20 |
godt brukt
|
![]() Sv: Barnehage i romjula?Hattifnatten: nei vi har ikke nok fri ihvertfall. Her lider vi høst og vinterferie ihvertfall. I år har jeg fri i romjulen. Ikke alltid det skal jeg si. Det er andre barn i barnehagen som kommer i romjulen i år så jeg på listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|