Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 20:20   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Nå har jeg møtt spass mange/sett bilde av mange, at jeg blir ikke så overrasket lenger.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:38   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Bortsett fra Nespresso, da. Hun ser ut som en tom kapsel. Kan ikke engang stave nicket sitt skikkelig. Den ungdommen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:50   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

ullmor: Ei med langt hår i hestehale lavt i nakken, sidt skjørt og store pupper

Gammel 03-01-10, 20:51   #24
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble litt da det viste seg at Misteri var blond. Og jeg har blitt overrasket tidligere også; smilefjes var jo f.eks. liten, spinkel og hadde kort mørkt hår. Skvetten var høy og mørk. Anne C var omtrent som meg, men med lyst hår. gnuri er vel den eneste som har stemt med bildet i hodet mitt.

Men jeg er enig i at det ikke nødvendigvis er avataren som er avgjørende for hvilke bildet jeg skaper av personen, men det er også avgjørende hvordan de skriver.

Gammel 03-01-10, 20:52   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leliane har rett i en ting; det er svært lite sannsynlig.

Gammel 03-01-10, 20:53   #26
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir overrasket hver eneste gang jeg ser bilde/møter noen. Det er liksom ingen som har "stemt" helt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:54   #27
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I begynnelsen hadde jeg inntrykk av at alle damer på dette forumet minimum hadde bh-størrelse G (eller større, uten at jeg egentlig har peil på bh-størrelser) de fleste var på slankern og alle gikk i Odd Molly-klær. Det har kanskje moderert seg noe og i dag er jeg nok mer preget av kombinasjonen nick/avatar og hvordan den enkelte omtaler seg selv. For eksempel er smilefjes en vakker dame på 1,80 med svart hår ned til rumpa og skitskummel.

Gammel 03-01-10, 20:58   #28
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg blir overrasket hver eneste gang jeg ser bilde/møter noen. Det er liksom ingen som har "stemt" helt.

Samme her.

Gammel 03-01-10, 21:03   #29
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser for meg at Sitron er lav og Smilefjes er høy. (Det har de vel sagt, derfor ser jeg det for meg. ) Og blondie er blond, med mye hår. Veronal ser jeg for meg som mørk og litt streng. Jeg har aldri sett bilde av henne, så jeg aner ikke hvorfor. Tjorven ser jeg for meg som Tjorven, selv om jeg vet at det ikke kan stemme. Jeg blander forresten Irma og Tjorven litt, og tenker meg at de er ganske like, aner ikke hvorfor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:04   #30
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

For eksempel er smilefjes en vakker dame på 1,80 med svart hår ned til rumpa og skitskummel.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:23   #31
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil dere se bilde av meg, eller?

Gammel 03-01-10, 21:23   #32
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

MegaMie, jeg trodde også du var en frodig dame før jeg traff deg

Jeg tror Sitron har brunt hår, også tenker jeg alltid at MissNorway ser ut som en supermodell

Gammel 03-01-10, 21:32   #33
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sjølsagt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:35   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Mim er liten og mørk. I hodet mitt.

Gammel 03-01-10, 21:48   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tør du aldri!

Gammel 03-01-10, 21:49   #36
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Joda.

Gammel 03-01-10, 21:50   #37
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:52   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dragen har helt rett.

Jeg ser egentlig ikke for meg så mange. Men Bauche er mørk. Selv etter at jeg vet at hun er lys.

Jeg er innmari mørk inni meg - jeg kan ikke noe for at jeg har arva de lyse fargene til faren min -mot min mors kullsvarte hår.

Sitronen er forøvrig korthåra og har fine pupper...Det er jeg hellig overbevist om...Hun ser litt sporty ut tror jeg - uten at jeg har noen grunn til å si noe sånn.

Det er jo ganske mange man har sett da. Jeg ble veldig overrasket da jeg så bilde av Miss Norway. Hun trodde jeg så helt annereldes ut uten at jeg helt kan sette fingeren på hva. Blond var hun iallefall ikke inni hodet mitt.

Gammel 03-01-10, 21:52   #39
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Joda.

Ja, bare ta den tid du trenger, altså :ute av rytmen og kommer til å være leeenge oppe i natt:

Gammel 03-01-10, 21:53   #40
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.