|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg vet feks at mange ser for seg MegaMie som en frodig dame (og blir litt paffe når de ser meg i virkeligheten).
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg tror Sitron ser ut som en tønne av en traktorlesbe. Men det er ut fra hennes beskrivelser, ikke ut fra hverken nick eller profilbilde.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg har litt dårlig forestillingsevne, men jeg digger avataren til EA uten å tro at vedkommende er så "gammelmodig" selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg kan godt se for meg både MegaMie, Dragen og Sitron. Snodig siden jeg bare har møtt de to første. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Nicket mitt er jo navnet mitt så jeg regner med at ingen tror jeg har grønt hår eller noe sånt. Ellers så lager jeg meg egentlig ikke så mange forestillinger om folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Benzo må være en person som knasker tabletter (benzodiazepiner) og som er miljøvennlig (grønn).
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?
Og litt sjokka. |
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Derfor det litt stirrende blikket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?En del vet jeg hvordan ser ut, resten spekulerer jeg ikke så mye på. Men jeg er enig i at Sitron har gitt nokså maleriske beskrivelser av seg selv, så det er lett å tro at man vet hvordan hun ser ut.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Dragen har helt rett.
![]() |
#15 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Etter hvert som jeg har sett bilder av ganske mange, så har jeg egentlig sluttet å ha bilder i hodet. Jeg tar feil hele tiden.
![]() |
![]() |
#17 |
godt brukt
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?smilefjes er sukkersøt og blond? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Det er ikke nick eller avatar som gir meg assosiasjoner til hvordan forumsmedlemmene ser ut men mer hva de skriver og hvordan de omtaler seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg tror ALLE forum damer er lækre smækre damer med blondt hår, flott figur og lydige barn
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?Jeg har møtt Sitron flere ganger.
![]() |
|
|