Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 18:04   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Jeg vet feks at mange ser for seg MegaMie som en frodig dame (og blir litt paffe når de ser meg i virkeligheten).

Jeg tror Sitron har kort lyst hår.

Gammel 03-01-10, 18:07   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Jeg tror Sitron ser ut som en tønne av en traktorlesbe. Men det er ut fra hennes beskrivelser, ikke ut fra hverken nick eller profilbilde.

Utover Sitron, bryr jeg meg fint lite om hvordan folk ser ut.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:50   #3
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg har litt dårlig forestillingsevne, men jeg digger avataren til EA uten å tro at vedkommende er så "gammelmodig" selv
Kan ikke tenke meg at Brenda er stor som en hvalross heller

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:50   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men Benzo er sikkert grønn.

Gammel 03-01-10, 18:54   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan godt se for meg både MegaMie, Dragen og Sitron. Snodig siden jeg bare har møtt de to første.

Ellers har jeg ikke blitt så overrasket over noen av de jeg har møtt egentlig.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 18:58   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nicket mitt er jo navnet mitt så jeg regner med at ingen tror jeg har grønt hår eller noe sånt. Ellers så lager jeg meg egentlig ikke så mange forestillinger om folk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:02   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Men Benzo er sikkert grønn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:06   #8
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Benzo må være en person som knasker tabletter (benzodiazepiner) og som er miljøvennlig (grønn).

Gammel 03-01-10, 19:14   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Benzo må være en person som knasker tabletter (benzodiazepiner) og som er miljøvennlig (grønn).

Og litt sjokka.
Blondie er meget elegant og bruker hatt.

Esme er streng - unntatt når hun setter på seg blomsterkransen. Da ser hun bare ... litt senil ut. Litt som en indianerhøvding som har kappe laget av blondegardin.

Heiko ser meget sexy ut - og det stemmer også.

Skvetten varierer litt fra avatar til avatar. Nå for tiden ser hun stort sett ut som himkok bortsett fra når hun kozemozer og ser ut som fløteskvetten.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:16   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Derfor det litt stirrende blikket.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:18   #11
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En del vet jeg hvordan ser ut, resten spekulerer jeg ikke så mye på. Men jeg er enig i at Sitron har gitt nokså maleriske beskrivelser av seg selv, så det er lett å tro at man vet hvordan hun ser ut.
Madam mim har jeg heller aldri sett bilde av, henne har jeg kanskje en slags forestilling om.

Gammel 03-01-10, 19:23   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det skulle vært interessant å vite....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 19:27   #13
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Grønn er min favorittfarge!

Gammel 03-01-10, 19:27   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dragen har helt rett.

Jeg ser egentlig ikke for meg så mange. Men Bauche er mørk. Selv etter at jeg vet at hun er lys.

Gammel 03-01-10, 19:51   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dragen har helt rett.

Det var ikke så vondt sagt som det var ment.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:03   #16
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Etter hvert som jeg har sett bilder av ganske mange, så har jeg egentlig sluttet å ha bilder i hodet. Jeg tar feil hele tiden.

Sitron er den jeg kanskje er mest nysgjerrig på, siden hun ofte uttaler seg i ganske negative/pragmatiske vendinger om utseendet sitt og til og med har karakterisert seg selv som mindre pen. Jeg tar meg selv i å lure på om det er "sant", om "alle" ville vært enig i det, eller om hun rett og slett koketterer, skjønt det siste anser jeg som svært lite sannsynlig for en sitron... :knis:

Jeg er også litt nysgjerrig på Mim - jeg tror egentlig hun er lys, men i mitt hode er hun middelhavsmørk.

Kanskje litt symptomatisk at jeg har disse to fremst i pannebrasken - de er jo ikke de som går stillest i dørene her.

Claire og Scarlett må være pene; de har navnene jeg assosierer med to vakre skuespillere.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:08   #17
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

smilefjes er sukkersøt og blond?
Sitron tror jeg har brunt, litt bølgetet hår til skuldrene.
Bauche hadde mørkt kort hår før jeg så henne for første gang.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:10   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Det er ikke nick eller avatar som gir meg assosiasjoner til hvordan forumsmedlemmene ser ut men mer hva de skriver og hvordan de omtaler seg selv.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:13   #19
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ALLE forum damer er lækre smækre damer med blondt hår, flott figur og lydige barn

Alle unntatt meg

Blir ofte litt forfjamset når jeg ser bilder av folk, de stemmer liksom ikke med oppfatningen.. mens noen andre igjen, stemmer på en prikk.
Som feks Amor hun er like vakker og moderlig som hun fremstår, og det er ett så herlig vesen!
Det husker jeg enda, selv om det faktisk er 6 år siden jeg møtte henne.. hun stemte så veldig med inntrykket hun gav av seg selv liksom.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:17   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt Sitron flere ganger.

Mim ser ut som Anniken Huitfeldt i mitt hode, av en eller annen grunn. Og aC ser ut som Nemi, bare i menneske-versjon. Skremmern er rene fotomodellen, men det vet jeg siden jeg har møtt henne. HUN er pen hun. Steike.

Jeg tar mest feil av hårfarger og frisyrer, tror det ofte henger igjen fra avatarer. Veronal SER liksom ut som avataren sin, i mitt hode.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.