Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 23:48   #101
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off - hvordan tror du folk ser ut på bakgrunn av nick/avatar?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ikke? Er du ikke en forvirret struts altså?

Jammen atte; å se ut er ikke det samme som å være. Men mulig strutsen har visse likhetstrekk en stressa morgen med en bad hair-day.

Når det gjelder de mennene jeg vet om her inne, så er beskrivelsen som følgende:
Ulvefar ser ut som som avataren og har hes, whiskey-røyke-stemme.
Mauser er høy og mørk og går rundt med nettopp en Mauser.
torsk dropper jeg å beskrive, for da tror jeg han blir litt smigret.
Ben Murphy ser litt små-gal ut i mitt hode. Takket være signaturene hans. (For BM er mann, ikke sant? )

Sist redigert av Strutsen : 04-01-10 kl 09:48. Årsak: fullstendig feil ordbruk :trøtt i går kveld:
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:51   #102
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ligner selvsagt på min avatar.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:52   #103
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Que? Who are you?

Kjenner deg ikke
Var på ferie samme sted som deg i sommer. Kjente igjen barna dine da de opptrådde. Kjempeflinke, forresten

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:52   #104
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk også glipp av Sitron.

Jeg trodde Irma var lita med rødt hår og fregner, husker jeg. Og Veronal er den jeg har blitt mest overrasket over.

Gammel 03-01-10, 23:53   #105
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare sett bilder av Veronal, men der ser ut akkurat ut som jeg forestilte meg på forhånd. Det samme gjelder Nebbia.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:56   #106
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Fnatten har blå øyne, mellomblondt hår og ser snill ut.
I alle fall i mitt hode.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 23:59   #107
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Kjenner deg ikke
Var på ferie samme sted som deg i sommer. Kjente igjen barna dine da de opptrådde. Kjempeflinke, forresten

Gammel 04-01-10, 00:01   #108
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Surre: du måtte da gi deg til kjenne?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:01   #109
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Surre: du måtte da gi deg til kjenne?

Høh?

Gammel 04-01-10, 00:05   #110
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Høh?

Nei, nå surrer Mandarinen fælt her.

Gammel 04-01-10, 00:06   #111
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Der ser dere , - roter med avatarer som er like i denne tråden til og med. God natt.

Gammel 04-01-10, 00:07   #112
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Snippa var det vel.

Gammel 04-01-10, 00:07   #113
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg lager meg sjelden bilder av andre. De stemmer som oftest ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:10   #114
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg sliter med å danne noe bilde av Obelix, som har mannlig navn og avatar men tittel som antyder h*n er kvinne.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:11   #115
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Der ser dere , - roter med avatarer som er like i denne tråden til og med. God natt.

Et lite ekorn kan da ikke måles opp mot min staute struts! :skingrestemme:

Gammel 04-01-10, 00:11   #116
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

:mystisk:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:13   #117
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jeg sliter med å danne noe bilde av Obelix, som har mannlig navn og avatar men tittel som antyder h*n er kvinne.

Om jeg ikke har noen oppfatning av utseende, så slår i hvertfall Ulvefar meg som en meget observant kar!

Gammel 04-01-10, 00:15   #118
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Et lite ekorn kan da ikke måles opp mot min staute struts! :skingrestemme:

Et LITE EKORN? Jeg er jo et SUPERekorn

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:16   #119
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Hvis du ser godt på avataren til Obelix, ser du en ganske bra "cleavage" der.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 00:19   #120
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dødsdårlig til å huske både nick og avatarer, og dømmer derfor ingen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.