Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 21:35   #141
Tora
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Tora er litt kul
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Merker at jeg blir litt irritert over hvordan vi mennesker er så utrolig flinke til å snakke høyt om hva vi synes er "harry" eller "smakløst" - tenk dere hvor mange som sikkert sier (har tenkt tanken selv) så utrolig mange teite damer som sitter og bruker masse tid på å chatte på et mammaforum/foreldreforum og vise frem OM klærne sine og snakke høyt om alt det de mener er riktig. Tror at vi alle burde bli flinkere til å respektere hverandres ulikheter, det er om mulig like harry (jeg er ikke noe bedre selv) å sitte her å være fornøyde med oss selv som ikke har disse vognskiltene eller vognene, så fornøyde at vi må få andre til å bekrefte riktigheten av dette i en diskusjon. Da er de kanskje bedre og ikke så opptatte av alle oss andre de som tør å vise hele verden at de har en Marie født i januar 2005.

Bare litt synsing.

En som ikke har vognskilt og har tenkt tanken at det er harry, men harry er jo blitt et litt harry uttrykk synes jeg, litt oppbrukt.

Tora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 22:08   #142
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er sær når det gjelder reising. Jeg synes alltid jeg treffer på spennende mennesker, eksotiske ting og overraskelser uansett hvor jeg er.

Heeeelt enig!

Gammel 20-01-07, 23:48   #143
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Folk kan gjerne henge støgge bilskilt på vognene sine for min del *tolerant*
Men de kan IKKE kalle barna for Amanda-Mari, det høres ut som en sykdom *inkonsekvent*

Ser over avataren din at du har MÆKTIGE VÆNNA.... Skal helt klart holde meg inne med deg ( )

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 00:10   #144
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Gran Canaria er for alle! Den som sier noe annet har mest sannsynlig ikke vært der de siste 15 år eller har forutintatte meninger.

Har vært der to ganger de siste 6 år, helt ufrivillig. Både en badeby og i hovedstaden. Det er i hvert fall ikke for meg. Godt vi er forskjellige.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 00:19   #145
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ser over avataren din at du har MÆKTIGE VÆNNA.... Skal helt klart holde meg inne med deg ( )

Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 00:56   #146
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Har vært der to ganger de siste 6 år, helt ufrivillig. Både en badeby og i hovedstaden. Det er i hvert fall ikke for meg. Godt vi er forskjellige.

Ufrivillig? Mellomlanding? utgangspunkt for atlanterhavskrysning med seilbåt? Jeg er nysgjerrig.

Neste gang du ufrivillig havner på Gran Canaria, må du reise til Agaete eller Fataga. Det vil selv du like. Tror jeg.

Gammel 21-01-07, 01:05   #147
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hvis man vil annonsere for hele verden hva ungen heter, så går det vel an å brøle fullt navn i vilt raseri slik som alle andre forelde? Det får være måte på jåleri.

Den der er bare såååå bra.
(kjenner meg IKKE igjen)

Gammel 21-01-07, 10:02   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Ufrivillig? Mellomlanding? utgangspunkt for atlanterhavskrysning med seilbåt? Jeg er nysgjerrig.

Neste gang du ufrivillig havner på Gran Canaria, må du reise til Agaete eller Fataga. Det vil selv du like. Tror jeg.

Obligatoriske reiser; felles familieutflukt og jobbtur med mye fri. Også de to eneste gangene jeg har presset meg inn i et charterfly. Grøss.

Las Palmas er forsåvidt helt OK, men jeg reiser minst like gjerne til en ordentlig spansk by.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 10:58   #149
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Klokt sagt. Jeg skjønner ikke at noen lar seg provosere over skilt og foreldres navnevalg. Noen formulerer seg i mine øyne så ovenfra og ned at de burde skamme seg.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 11:44   #150
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Klokt sagt. Jeg skjønner ikke at noen lar seg provosere over skilt og foreldres navnevalg. Noen formulerer seg i mine øyne så ovenfra og ned at de burde skamme seg.

I do agree...

Jeg har verken skilt eller stelleveske, ei heller vogn med fancy navn, men det plager meg ikke nevneverdig om noen andre har det.
Hva i all verden som kan være harry med å ha navneskilt på døra til ungene skjønner jeg ikke helt? Er ikke det noe de fleste barn vil ha på i en viss alder? Dattera mi på 10 og sønnen min på 7 har ihvertfall laget seg navneskilt, og synes det er viktig.

Jeg har derimot en ting de fleste her inne synes er feil, nemlig lue med navn på til de to minste.Ikke er jeg flau over det heller. Kjempepraktisk i barnehagen når jeg har eneggede tvillinger.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:00   #151
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Me dont like.

Men tar sterkt avstand fra alle kommentarer om barnevognsfarger og likheter og generelle uttalelser om barnevogner assa.

Gammel 21-01-07, 13:08   #152
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Uten å ha lest alle innleggene i diskusjonen så konkluderer jeg med at jeg i grunn synes det er deilig å ikke skulle ha flere barn. Da slipper jeg å ta stilling til slike vanskelige og dyptinngripende saker som dette med vogn, skilt, stellebag og tilbehør er

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:16   #153
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Noen tenker og synes det er artig at det matcher i farger og stil I TILLEGG TIL at det er praktisk og brukbart til sitt formål.

Jeg har vogn som matcher stelleveske. Fantastisk god vogn og knakende praktisk stelleveske.

Er det ikke greit at interesser for vogn og utstyr er varierende?

Kjøpte du vogna eller stelleveska først?

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 15:36   #154
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Skiltene koster det samme uansett lengden på navn. :åpplyser:

Jøss, det har ikke jeg hørt... hørte noen jeg vet hvem er hadde betalt x-antall kroner fordi ungen har "kongelig" lengde på navnet.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 15:53   #155
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Også de to eneste gangene jeg har presset meg inn i et charterfly. Grøss.

Las Palmas er forsåvidt helt OK, men jeg reiser minst like gjerne til en ordentlig spansk by.

Presset deg inn i et charterfly??? Hmmm..... kan du se på flyet hva som er et charterfly eller ikke? Charter ligger nemlig kun i rutenummeret. SASBraathens flyr charterfly til flere destinasjoner selv om det ikke er et charterflyselskap. Når SASBraathens lander sine fly på Kreta, så er det et charterfly. Når det samme flyet dagen etter lander i Kristiansund, så er det et rutefly.

Jeg går ut i fra at du her tenker på at du har presset deg inn i charterflyselskap med dertil litt mindre benplass pga. at benplassen har måttet vike for at det skal være plass til all alkoholen, maten og tax-free-varene som Ola og Kari skal fortære og kjøpe under flyreisen, og for at det er plass til flere stoler i hvert fly slik at flybillettene blir rimeligere,
slik som Premiair og Britannia.

Las Palmas er en ordentlig spansk by. Helt sant assa. Det er en by, og den ligger i Spania.

Gammel 21-01-07, 16:01   #156
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Kjøpte du vogna eller stelleveska først?

Stellevesken. Den er en meget fargeglad sak, og den ville passe de aller fleste vognfarger, tenkte jeg. Den er fortsatt like fin, og jeg regner med at den blir brukt som vanlig veske av snuppa bare hun blir litt eldre.

Vogna ble en Bugaboo...IKKE fordi det er en Bugaboo, men fordi den var best! Det kan du bare spørre alle som hang på SnartMamma den tiden.....Jeg ble regelrett MOBBET sønder og sammen fordi jeg syntes Bugaboo var en fin vogn, og ønsket å kjøpe den. Det var ha,ha,ha, stygg rullator fra alle hold. Og jeg ler meg skakk når jeg ser at de som lo høyest og skrek verst om hvor stygg den var, nå har gått til anskaffelse av Bugaboo....

Gammel 21-01-07, 16:04   #157
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Presset deg inn i et charterfly??? Hmmm..... kan du se på flyet hva som er et charterfly eller ikke? Charter ligger nemlig kun i rutenummeret. SASBraathens flyr charterfly til flere destinasjoner selv om det ikke er et charterflyselskap. Når SASBraathens lander sine fly på Kreta, så er det et charterfly. Når det samme flyet dagen etter lander i Kristiansund, så er det et rutefly.

Jeg går ut i fra at du her tenker på at du har presset deg inn i charterflyselskap med dertil litt mindre benplass pga. at benplassen har måttet vike for at det skal være plass til all alkoholen, maten og tax-free-varene som Ola og Kari skal fortære og kjøpe under flyreisen, og for at det er plass til flere stoler i hvert fly slik at flybillettene blir rimeligere,
slik som Premiair og Britannia.

Las Palmas er en ordentlig spansk by. Helt sant assa. Det er en by, og den ligger i Spania.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:39   #158
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hvis man vil annonsere for hele verden hva ungen heter, så går det vel an å brøle fullt navn i vilt raseri slik som alle andre forelde? Det får være måte på jåleri.

:grinele:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:40   #159
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Jøss, det har ikke jeg hørt... hørte noen jeg vet hvem er hadde betalt x-antall kroner fordi ungen har "kongelig" lengde på navnet.

Barnet mitt har også en kongelig lengde på navnet, og det kostet ikke et øre mer enn om han hadde hett Per.

Gammel 21-01-07, 16:40   #160
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

mumrik:

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et skilt med teksten Buggis, til å feste på Simovogna mi.

Du er den söteste! :blid:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.