|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navneskilt på vogn
Jupp. God smak er gratis |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navneskilt på vognJeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.
![]() |
#126 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Navneskilt på vognmumrik:
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Passiv
|
![]() Sv: Navneskilt på vogn[quote=Muad'Dib;200802]Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig. |
![]() |
![]() |
#128 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Helt enig! Eksemplene dine er knallgode, og en langt større grunn til å blir provosert og irritert over. Å irritere seg om noe så lite viktig som en vognskilt som tilfeldigvis har blitt siste nytt på vognfronten i Noreg, synes jeg er helt latterlig. Like latterlig som de som irriterer seg grønne av buggis-vogner og som selv triller rundt på marineblå Simo-vogner og sorte Teutonia.....
![]() |
#131 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Navneskilt på vognJeg synes verken det er fint eller kult og ville aldri hatt et sånt skilt selv. Men jeg gidder ikke bruke masse krefter på å irritere meg over det. Folk får gjøre som de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Passiv
|
Hvis du har såååååå lyst på en Buggis,hadde jeg heller brukt pengene mine på det istedet for et skilt. |
![]() |
![]() |
#134 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Navneskilt på vogn
Ja, buggis er nok det Dragen har mest lyst på her i verden |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Leser
|
![]() Sv: Navneskilt på vognJeg ville ikke hatt et på vognen min hvis jeg hadde hatt en. For meg går det mest på at jeg synes at de jeg har sett har hatt skiltet festet veldig langt ned. Ser upraktisk ut. Synes det ser helt greit ut på andre, jeg får med meg litt navnetrender av det også.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 20-01-07 kl 20:49. Årsak: La til: på andre |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Navneskilt på vognHar ingen sterke meninger om det. Ville ikke hatt det selv, men (som den motstandaren av at alt betegnes som HARRY) jeg er, synes jeg det er litt søtt. Tenker på den überstolte mammaen eller pappaen som triller rundt på vogna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gran Canaria er for alle! Den som sier noe annet har mest sannsynlig ikke vært der de siste 15 år eller har forutintatte meninger.
![]() |
#138 |
Leser
|
Grand Canarie er jo "hot" igjen nå, men det var jo en periode hvor man absolutt ikke skulle sette sine ben på GC, da dro alle i samlet flokk andre plasser.
![]() |
#139 |
him da!!!
![]() |
#140 |
Leser
|