Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-07, 16:41   #161
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Ja, buggis er nok det Dragen har mest lyst på her i verden

Det er jeg ogsaa sikker paa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 16:43   #162
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Stellevesken. Den er en meget fargeglad sak, og den ville passe de aller fleste vognfarger, tenkte jeg. Den er fortsatt like fin, og jeg regner med at den blir brukt som vanlig veske av snuppa bare hun blir litt eldre.

Vogna ble en Bugaboo...IKKE fordi det er en Bugaboo, men fordi den var best! Det kan du bare spørre alle som hang på SnartMamma den tiden.....Jeg ble regelrett MOBBET sønder og sammen fordi jeg syntes Bugaboo var en fin vogn, og ønsket å kjøpe den. Det var ha,ha,ha, stygg rullator fra alle hold. Og jeg ler meg skakk når jeg ser at de som lo høyest og skrek verst om hvor stygg den var, nå har gått til anskaffelse av Bugaboo....

Vi har hatt det helt likt. Vi var trendsettere. :rört: Men jeg fikk min först. verbevist:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:02   #163
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi har hatt det helt likt. Vi var trendsettere. :rört: Men jeg fikk min först. : overbevist:

Ja, du var vel strengt tatt først av de første tror jeg.
Og guri så stygg den vogna di var!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 17:59   #164
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg går ut i fra at du her tenker på at du har presset deg inn i charterflyselskap med dertil litt mindre benplass pga. at benplassen har måttet vike for at det skal være plass til all alkoholen, maten og tax-free-varene som Ola og Kari skal fortære og kjøpe under flyreisen, og for at det er plass til flere stoler i hvert fly slik at flybillettene blir rimeligere,
slik som Premiair og Britannia.

Dette vet du mye mer om enn meg. :helt komfortabel med det: Jeg mente det siste, ja. Det var trangt, fullt av folk som klappet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 18:04   #165
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tora, her.

Merker at jeg blir litt irritert over hvordan vi mennesker er så utrolig flinke til å snakke høyt om hva vi synes er "harry" eller "smakløst" - tenk dere hvor mange som sikkert sier (har tenkt tanken selv) så utrolig mange teite damer som sitter og bruker masse tid på å chatte på et mammaforum/foreldreforum og vise frem OM klærne sine og snakke høyt om alt det de mener er riktig.

Men det er jo helt greit, skjønner du ikke det? Det er det som er så fint med å bo i dette landet. (les: forumet) Man kan si at du er teit, at kongen er teit, at OM er så jævla oppskrytte kjerringklær som jeg ikke ville blitt funnet død i, at him "ser" ut som en mann og at skremmeren er en liten pus og i det hele tatt. Om noen sier at jeg er teit, feit, straight, heit eller whatever, så er det revnende likegyldig, så lenge ALLE har muligheten til å kunne si hva de mener OG tåle at andre gjør det samme. (i motsetning til visse musefiser)

Gammel 21-01-07, 20:10   #166
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg antar forøvrig at alle som er mot skilt grunnet navn ei heller har navnesmokk.

Gammel 21-01-07, 20:15   #167
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg antar forøvrig at alle som er mot skilt grunnet navn ei heller har navnesmokk.

Nei navnesmokker er søtt.

Gammel 21-01-07, 20:16   #168
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Nei navnesmokker er søtt.

Jeg syns det motsatte, det er uhorvelig teit.

Gammel 21-01-07, 20:19   #169
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ingen av mine unger har brukt smokk!roblemsolved:

Gammel 21-01-07, 20:24   #170
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Navnesmokk er så praktisk når ungen er i barnehagen. Vet ikke hvor mange av ungene til venninnene mine som har fått feil smokk sendt med hjem.

Gammel 21-01-07, 20:30   #171
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Navnesmokk har da en praktisk funksjon? Nå er det en stund siden vi hadde smokkebarn i hus, men den gang både storebror og besøkende fettere brukte smokk hadde det vært greit å kunne skille dem fra hverandre.

Gammel 21-01-07, 20:40   #172
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ikke vet jeg, mine unger har generelt hatt smokk til sengebruk.

Gammel 21-01-07, 20:41   #173
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man sover også i barnehagen...

Gammel 21-01-07, 20:46   #174
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Man sover også i barnehagen...

Jepp. Jeg er vant til at soveunger har egne senger i bhg. Mulig jeg er bortskjemt på det viset.

Gammel 21-01-07, 20:47   #175
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hos oss sover også besøkende barn over, og vips, havner smokkene både her og der. Jeg ser ikke noe akutt behov, altså, men snedig er det jo.

Men, VIL man se det negative i alt så er jo ikke det så vanskelig. Lett, faktisk.

Gammel 21-01-07, 21:10   #176
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Enig

Gammel 21-01-07, 21:12   #177
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Enig

Med hvem og i hva?

Gammel 21-01-07, 21:13   #178
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jepp. Jeg er vant til at soveunger har egne senger i bhg. Mulig jeg er bortskjemt på det viset.

De fleste har det, men noen unger har ikke vendt seg til barnehagesengene enda, og sover i vogna.

Gammel 21-01-07, 21:38   #179
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke alle som VIL at ungene skal sove inne i barnehagen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 21:40   #180
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Akkurat det syntes jeg også er skikkelig stygt, og kunne aldri i verden tenkt meg å hatt selv

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.