Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Uhemmet sjølskryt - jeg har sydd vognpose til Lillemann

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 09:20   #41
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhemmet sjølskryt - jeg har sydd vognpose til Lillemann

Det så da virkelig ut som om dette er noe du kan. Kjempebra ble det.

Gammel 15-01-10, 09:23   #42
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Flink!
Nydelige Lillemann, ser ut som han trives i posen sin.

Gammel 15-01-10, 09:36   #43
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

"Inagh gjør ting hun ikke kan" du liksom. Du må slutte å si det, for det virker nå som om du får til det meste. Du lager uforskamma fine barn, og er det nå virkelig så mange ting du ikke kan om du setter inn litt vilje? Trukke det.
"Finnes det ikke noe brukbart på markedet sa du"? Nei nei, da får jeg vel bare lage det selv da!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:02   #44
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Sydde du før du klippet i dyna altså

Det å klippe en dundyne uten å sy den først, det gjør man ikke mer enn én gang.

(Og jeg har ennå min gang til gode, bare så det er sagt.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 10:05   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempelurt, Inagh! Så nøgd han virker oppi der.

Gammel 15-01-10, 10:45   #46
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Så flinke du er!
Heldige gutten din som har sånn fin pose nå.

Gammel 15-01-10, 11:11   #47
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Nydeleg pose til nydeleg Lillemann! Posen såg forresten utruleg deileg ut. (Sa frostpinnen med lengsel i blikket). Heldige Lillemann som har så flink mamma, ein mamma som KAN!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 12:46   #48
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Så flink du er.
Og nydelig lillemann

Men har dere ikke pose som er tilpasset stolen hans?
Naboene her har det, men de må ha jakke på da. Det slipper lillemann nå kanskje?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 12:47   #49
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Så flink du er. Der koser han seg nok bra oppi.

Gammel 15-01-10, 13:04   #50
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Så flink du har vært! Den var veldig fin, og så super-god ut! Og fine-fine gutten vår.

Gammel 15-01-10, 13:08   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Men har dere ikke pose som er tilpasset stolen hans?
Naboene her har det, men de må ha jakke på da. Det slipper lillemann nå kanskje?

Jo, han har en deilig ullpose som er god og varm, og som rekker ham opp til livet, så vi er nødt til å ha på jakke, ja. Den blir veldig fin å bruke igjen utover våren, når det klarer seg med ei lett jakke. Nå som det er såpass kaldt, er det et pes.

Og nå gidder jeg ikke mer pes.

Lammeskinnfellen som lå i kottet har nå forresten fått nytt liv i vogna, men selehull og alt, og passer perfekt til å varme rygg og rumpe.

Takk for gode ord og skryt, forresten. Jeg er nesten litt umoralsk fornøyd med meg sjøl akkurat nå.

Dessuten - he he. Jeg hadde igjen to "lapper" av dyne etter at jeg sydde til dyna til posen. Hver for seg var disse lappene passe ubrukelige, men da jeg sydde dem sammen, ble det en akkurat perfekt dundyne til bruk i bilen. Sydde dynterekk til den og alt.

Vi ble nemlig sittende og gruble litt i går, gubben og jeg. Det er jo fint og kjekt og alt det der at vi ikke trenger kle på Lillemann så mye når han er ute i vogna, men så skal han inn i bilen, og der er det kaldt. Hva gjør vi så?

Problem solved.

(Ugh, nå er jeg så sjølgod her at det nesten blir litt kvalmt. )

Ja - dessuten er det ikke hull til selene i posen vi har fått fra hjelpemiddelsentralen, så vi får ikke dratt posen skikkelig igjen, da selene må ligge utenpå. Smart? Ikke veldig.

Gammel 15-01-10, 13:21   #52
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja - dessuten er det ikke hull til selene i posen vi har fått fra hjelpemiddelsentralen, så vi får ikke dratt posen skikkelig igjen, da selene må ligge utenpå. Smart? Ikke veldig.

Ja, det er jo skikkelig smart.

Flink er du.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 13:27   #53
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Så flott pose. Og nydelig poseeier/modell. Stilig stoff du har funnet!

Nei, disse 5-åringene våre er neimen ikke noen babyer lengre. Selv om jeg støtt forsøker å snike meg til babybæring og kos med storebroren her i huset.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 13:45   #54
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Så flink du er! Nydelige lillemann.

Gammel 15-01-10, 13:55   #55
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Kjempeflott!

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:25   #56
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det å klippe en dundyne uten å sy den først, det gjør man ikke mer enn én gang.

(Og jeg har ennå min gang til gode, bare så det er sagt.)

Ja det var det jeg tenkte meg

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 14:32   #57
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flink du er!

Fine posen og fiiine lillemann.

Gammel 15-01-10, 14:38   #58
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Så flink du er, og en nydelig flott lillemann(som ikke er så liten lengre )

Gammel 16-01-10, 21:06   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Du er superflink og veldig kreativ.
Og lilleman som har blitt så stor og nydelig som alltid.

Gammel 16-01-10, 21:35   #60
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Så flink du er, Inagh!
Den posen så virkelig deilig ut, og lillemann er så skjønn at han er helt til å spise opp.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.