Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldrakter på voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 15:36   #61
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heldrakter på voksne

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det ser ut som gode plagg jeg, og så lenge moten går på funksjonelle plagg og ikke plagg som underbygger det vanvittige kropsshysteriet så er det superhurra synes jeg.

Word.

Og ellers alt det andre Esme og Teofelia sier.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:37   #62
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Å, kom igjen. Det er ikke meningen man skal synes tenåringsmoter er pene når man er 30+ (eller 25 for den del).

Tenåringer er rynkefrie, slanke og vakre og kan gå i sekk og aske om de vil; de kommer fortsatt til å se smashing ut. Jeg synes det er fascinerende at det faktisk finnes folk på vår alder som lar seg provosere av stygge eller teite ungdomsklær. Måtte jeg aldri bli gammel.

Du sa det, men det er jo klart, det har jo aldri vært så shmarte, lekre, shmekre og up to date 30-40 åringer som oss før. Trur eg..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:44   #63
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Du sa det, men det er jo klart, det har jo aldri vært så shmarte, lekre, shmekre og up to date 30-40 åringer som oss før. Trur eg..

But of course. Og siden det verste man kan tenke seg når man er fjortisjente er å se ut som en kjerring på 30-40, så må de jo for all del kle seg i noe helt annet enn det vi gjør. Det er jo halve poenget med å være ung.

Gammel 18-01-10, 15:52   #64
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

But of course. Og siden det verste man kan tenke seg når man er fjortisjente er å se ut som en kjerring på 30-40, så må de jo for all del kle seg i noe helt annet enn det vi gjør. Det er jo halve poenget med å være ung.

Nemlig. Så noe bra er det med alle de kroppshysteriske 40-åringene: de gjør en bedre jobb enn all verdens moralpoliti i å få fjortisene til å kle seg som teletubbies.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:55   #65
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Jeg synes det ser ut som gode plagg jeg, og så lenge moten går på funksjonelle plagg og ikke plagg som underbygger det vanvittige kropsshysteriet så er det superhurra synes jeg.

Jeg sier som Pondus: "Vi vokste opp på 80-tallet. Vi må holde kjeft resten av livet."

Og ellers sier jeg som Esme: Hvis moten holder folk varme, er komfortabel å gå med og ellers ikke bidrar til å øve kroppshysteriet blant tenåringer, så halleluja.

Å, kom igjen. Det er ikke meningen man skal synes tenåringsmoter er pene når man er 30+ (eller 25 for den del).

Tenåringer er rynkefrie, slanke og vakre og kan gå i sekk og aske om de vil; de kommer fortsatt til å se smashing ut. Jeg synes det er fascinerende at det faktisk finnes folk på vår alder som lar seg provosere av stygge eller teite ungdomsklær. Måtte jeg aldri bli gammel.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg må knegge litt av hvor engasjert dere greier å bli.

Ballgenser og kreppa hår var vel ikke så veldig lekkert det heller, var det vel?

Gammel 18-01-10, 15:57   #66
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

verdensmester i friflyvning og slikt? Litt sånn ekstremsportgreier?

Hva er dette? Kan jeg risikere at han er pilot neste gang jeg flyr til Oslo?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 16:01   #67
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle generasjoner skal ha bilder av seg selv som 15-åringer de senere kan okke seg over og si TEEEENK, vi KLEDDE oss sånn!!!

Det er obligatorisk.

Ellers kan jeg rapportere om at her på vestkanten har dilla kommet og gått allerede.

Det er ikke lett å følge med, alltid.

- NÅH er onepiece in!

- NÅH er det ut!

Gammel 18-01-10, 16:07   #68
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alle generasjoner skal ha bilder av seg selv som 15-åringer de senere kan okke seg over og si TEEEENK, vi KLEDDE oss sånn!!!

Det er obligatorisk.
!

Mitt dånebilde er et bilde av en fnatt med store lilla plastikkøredobber, blå plastikkbriller, ugly harembukser og en gyselig bluse.

Onepiecedrakter kan aldri bli mer ugly enn mitt 80-tallsantrekk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 16:07   #69
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva er dette? Kan jeg risikere at han er pilot neste gang jeg flyr til Oslo?

Fjellflyging het det visst. Kaste seg utfor fjell med wingsuit.

(Kilde: youtube.com)

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 16:10   #70
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Provosert gidder jeg ikke bli over at ungdommen kler seg slik, men jeg syns nå det er ganske fornøyelig å se disse teletubbiene tusle rundt, sammen med jentene som går i digre pysjamasbukser og slikt. Det ser nå behagelig ut, det skal det ha - og Esme har et kjempepoeng med at det tar bort noe av kroppshysteriet.

Men nei - jeg hadde min storhetstid med diger permanent, uglebriller og mohair-genser med neonfarget belte om livet på 80-tallet - ja sammen med rosa øyenskygge og pastelløredobber i plast.

Jepp - tror jeg nøyer meg med en periode i livet jeg kan se tilbake og le hysterisk av, trenger ikke en ny en når jeg har bikka 40.

Gammel 18-01-10, 16:20   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mor, som blir 60 i år, ler forsåvidt godt av klær hun gikk i for 20 år siden. Så jeg lurer på om ikke det der er noe som gjentar seg. Når jeg 50 ler jeg sikkert godt av klær jeg går i nå.

Gammel 18-01-10, 16:40   #72
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Lett så skrelle av for litt action

Den trenger vel ikke gå helt opp til hode for at den skal være lett å skrelle av....dessuten så kan man jo få seg en overraskelse når man har dratt ned glidelåsen de første 20 cm......

Må vel være tungt å puste inni der etterhvert.....eller er det sånn "myggnetting" noe sted....

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 19:34   #73
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er over førti og synes faktisk de er kjempekule. Alle ungene her i huset har sånne fra minst til størst (4-23 år). Og ja, jeg innrømmer at den høygravide snuppa ser ut som en teletøbbi i dressen, en ûbersøt tøbbi.
Jeg har faktisk lyst på en selv også, vel og merke til innebruk og hyttekos, men jeg får meg liksom ikke til å kjøpe. Det er for ungdommen og ungene dette, ikke for gamle kjerringer. Men kult er det.
Heller en sånn dress på 14 åringen enn kort skjørt, høye støvletter og trang overdel (minnes med skrekk og gru 90 tallet).

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:03   #74
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Noe så jævlig er det lenge siden jeg har sett. Et par jenter i klassen gikk og var helt hyper her om dagen, da skulle de nemlig på posten å hente heldraktene sine etter skolen. Jeg humret litt i smug og priset meg lykkelig over å ikke følge moten.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:03   #75
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Desse er jo såååå kule! Eg er over 30 , og kunne absolutt hatt ein sånn. Men, den står ikkje på budsjettet denne mnd. :har gått berserk på salg:

Gammel 18-01-10, 20:11   #76
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Sikkert deilige å gå med INNE,men aldri om jeg hadde vist meg ute i noe sånt.
Hva er hensikten med glidelås helt opp til toppen av hetta??

Du kan byttelåne del med en annen eller ha to og veksle mellom flere deler f.eks
Så man kan ha en halv farge e.l.
Ikke helt meg, men sikkert deilig å gå med

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:23   #77
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt det samme, og er forsåvidt enig, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg synes de ser fullstendig latterlige ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:28   #78
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Så en av de mannlige unge ansatte i barnehagen i en slik. Fornøyelig og praktisk plagg når man jobber med barn vil jeg tro. Men jeg fniser litt når jeg ser de vandrer rundt.

Andre fniser når de ser konfirmasjonsbildet av meg, hehe.

Gammel 18-01-10, 22:37   #79
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

De ser kjempebehagelige og forferdelig dumme ut.

jupp!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 23:02   #80
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Teletubbies!

Ha ha! Det var det første jeg tenkte også!
Gresselig.
På meg? Aldri.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.