|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heldrakter på voksneHar dere sett disse heslige heldraktene ungdom går med nå? De ser ut som store babyer.
|
|
|
#4 |
|
<*(((<
|
Sv: Heldrakter på voksneDet er slike som i den tråden her? http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=78387 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Heldrakter på voksneFinner ikke link, men jeg har også sett noen sånne. Først trodde jeg de hadde kledd seg ut, men etter å ha observert flere "kjempebabyer", skjønte jeg at det visst er mote. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Heldrakter på voksneJeg har ikke sett noen "live". Så enten har jeg en veldig velkledd omgangskrets, eller så har jeg ikke noe sosialt liv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Heldrakter på voksneHjelp! Går de i det ute i verden altså? Kan jo se for meg at det er et behagelig inneplagg hvis en bor aleine og ingen ingen ser en, men... Nuvel, folk liker så mangt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Heldrakter på voksneDet er gørrelig grusomt med hele drakter på voksne. Både av typen kosedress og av typen mer sommerlige drakter.
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Heldrakter på voksneJeg har fått en snart 13 år gammel baby i hus etter jul. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Heldrakter på voksneJeg ser at enkelte ungdomsskoleelever har slike.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heldrakter på voksneDe ser jo veldig deilige ut å dasse i hjemme. Ikke at det hadde sett lekkert ut på meg, men om ingen hadde sett meg så kanskje...
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Heldrakter på voksneDet er jo moderne. På lik linje med skidresser i samme type. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
Sv: Heldrakter på voksneSynes det ser komisk ut |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Heldrakter på voksneJeg synes det ser ut som gode plagg jeg, og så lenge moten går på funksjonelle plagg og ikke plagg som underbygger det vanvittige kropsshysteriet så er det superhurra synes jeg.
|
|
|
#18 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Heldrakter på voksneDe ser kjempebehagelige og forferdelig dumme ut. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Heldrakter på voksneHelt tåpelig mote!
|
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Heldrakter på voksneJeg synes de ser superdeilige ut og kunne tenke meg det selv som kosedress-hytteturdress, men jeg tror nok ikke jeg hadde gått ute med det. Men at fjortiser går med det er helt greit, tror ikke vi alltid så spesielt bra ut selv i den alderen.
|
![]() |
|
|