Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 11:55   #141
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer sett i 2010

Vi ser mye film, blant annet på Canal +. Husker ikke alle. Men får ta med noen iallefall!

1. Inglourious basterds - nja. Den slo meg ikke helt ut.
2. Hangover - Morsom!
3. The Wire - vi holder på med sesong 1, og det ville vel være en overdrivelse å si at vi er heeelt hekta.
4. Snarveien - ok norsk film det.
5. Mirrors - grøsser.. vel. Den ble litt teit for å si det sånn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 12:03   #142
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

The Road er uten tvil en av de skumleste filmer jeg har sett.
Jeg elsker grøss og gørr, men dette var skummelt på en helt annen måte. Jeg fikk virkelig vondt av å se den. Trist og grusom, og vakker. Fantastisk film.

Ja, den var helt enestående som film. De har virkelig klart å portrettere følelsene til karakterene på en reell måte. Og omgivelsene, klærne, fargene og da også på elvene.

Gammel 23-01-10, 12:04   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg lyst til å se The Road.
Er den på DVD?

Gammel 23-01-10, 12:05   #144
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er iallfall til nedlastning.

Gammel 23-01-10, 12:06   #145
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den er iallfall til nedlastning.

Ok. Sikkert ikke på DVD enda, fant den ikke på cdon.com iallefall. Gikk den på kino i fjor eller? Jeg er ikke så rå på sånn nedlastning.

Gammel 23-01-10, 12:08   #146
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Tror den er ganske nylig ute og går på kino ennå muligens. Vet ikke om den er kommet til Norge.

Gammel 23-01-10, 12:12   #147
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Premiere 19.februar i år

Gammel 23-01-10, 13:37   #148
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
3. Grizzly Man. Veldig fascinerende, og ganske creepy.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
5. Moon. JAAAAAAAH! Endelig fikk jeg sett den.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.
8. Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.
10. Alvin og gjengen 2. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle begå harakiri, men den var bedre enn fryktet.
11. American History X. Yndlingsfilmen til femtenåringen min, så han ville gjerne se den sammen med meg. Den slipper ikke helt taket, kjenner jeg.
12. The Abyss. Dette var vel fjerde gangen jeg så den. Slutten er helt kårni, men ellers så elsker jeg denne klaustrofobiske filmen. Jeg må bare huske å puste.
13. The Limits of Control. Det Skilpadda sa.
14. Happy-Go-Lucky. Gjensyn. Ikke Mike Leighs beste, men den er ikke så lettbeint som man skulle tro. Og verdens mest creepy kjørelærer.
15. Pelle Politibil går i vannet. Bååååring! Denne filmen fikk Alvin og gjengen 2 til å fremstå som rene mesterverket i sammenligning.
16. Tid for ømhet. Suppete, men veldig fin og rørende også. Hvis man er i humør for sånt.
17. Raw. Gjensyn. Standup med Eddie Murphy. Den var morsommere før.
18. Die Hard 2. Gjensyn. En av de få actionfilmene jeg liker.
19. Aliens. Gjensyn nr. ørten. Fortsatt veldig, veldig bra.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 13:41   #149
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Divine, har du sett Crying game da?

Gammel 23-01-10, 13:42   #150
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

1. Montana Sky. Kjedelig.
2. The curious case of Benjamin Button. Meget lite fengende og altfor lang og fri for handling.
3. Hangover. Jeg lo og lo og lo.

Gammel 23-01-10, 14:30   #151
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Divine, har du sett Crying game da?

Ikke ennå. Mannen og jeg velger film annenhver gang, og jeg har så mange filmer liggende at jeg rett og slett har begynt ovenfra i bunken. Nå ser jeg at The Crying Game ligger øverst, så da blir det vel ikke så lenge til. Gleder meg.

Gammel 23-01-10, 15:26   #152
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Antichrist

Gammel 23-01-10, 17:17   #153
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

1. Montana Sky. Kjedelig.
2. The curious case of Benjamin Button. Meget lite fengende og altfor lang og fri for handling.
3. Hangover. Jeg lo og lo og lo.
4. Danser med ulver. jeg har sett den for mange år siden, og så den igjen i dag. Den er fantastisk.

Gammel 23-01-10, 20:06   #154
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
3. Grizzly Man. Veldig fascinerende, og ganske creepy.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
5. Moon. JAAAAAAAH! Endelig fikk jeg sett den.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.
8. Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.
10. Alvin og gjengen 2. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle begå harakiri, men den var bedre enn fryktet.
11. American History X. Yndlingsfilmen til femtenåringen min, så han ville gjerne se den sammen med meg. Den slipper ikke helt taket, kjenner jeg.
12. The Abyss. Dette var vel fjerde gangen jeg så den. Slutten er helt kårni, men ellers så elsker jeg denne klaustrofobiske filmen. Jeg må bare huske å puste.
13. The Limits of Control. Det Skilpadda sa.
14. Happy-Go-Lucky. Gjensyn. Ikke Mike Leighs beste, men den er ikke så lettbeint som man skulle tro. Og verdens mest creepy kjørelærer.
15. Pelle Politibil går i vannet. Bååååring! Denne filmen fikk Alvin og gjengen 2 til å fremstå som rene mesterverket i sammenligning.
16. Tid for ømhet. Suppete, men veldig fin og rørende også. Hvis man er i humør for sånt.
17. Raw. Gjensyn. Standup med Eddie Murphy. Den var morsommere før.
18. Die Hard 2. Gjensyn. En av de få actionfilmene jeg liker.
19. Aliens. Gjensyn nr. ørten. Fortsatt veldig, veldig bra.
20. Where the Wild Things Are. Nydelig!

Gammel 24-01-10, 00:42   #155
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

1/1: Alene hjemme 2. TV-opptak Klassisk "julefilm".
1/1: 3:10 to Yuma.
DVD Western-film som til og med jeg likte.
16/1: Raising Helen. TVNorge, lørdagsfilm. Søt sippefilm som passet greit for meg i dag!
21/1: Engler og demoner. DVD, jeg har også sett den på kino, fenget mer da. Mannen likte den godt.

23/1: Fritt Vilt II. DVD. Jeg hater norske grøssere altså, settinger som jeg kjenner meg igjen i, norsk natur, kjente steder...allikevel ser jeg, og grøsser.

Gammel 24-01-10, 09:37   #156
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sherlock Holmes Morsom!
Iron Man Elsker den. Men jeg elsker det meste av superheltfilmer.
Bride & Prejudice Bollywood musical. Kul!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:51   #157
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks. Dvd.
2. Seven Pounds. Med Will Smith. Gripende og fantastisk. Dvd.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert. Dvd.
4. It's complicated. Fantastisk morsom! Kino.
5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den. Kino.
6. X-men origins Wolverine. Jeg er litt nyfrelst på sjangeren og likte filmen. Dvd.
7. Avatar. Har nettopp sett den på kino. Er helt utslitt og tror det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Storslått og fabelaktig eventyr. Kino.
8. Nims hemmelige øy. En helt grei familiefilm. Dvd.
9. Livet med Helen. Enkel og amerikansk, men jeg lo litt innimellom. Tv.
10. Som små barn. En litt underlig film, men forsåvidt med et godt budskap. Mulig jeg ikke skjønte den helt. Dvd.
11. Varg Veum - Falne Engler. Har sett den før. Helt grei tidsfordriv, men jeg liker ikke Varg som etterforsker i Suv med fancy kontor og speilreflekskamera. Han burde vært litt mer lurvete. Tv.
12: Orkestergraven. Også et greit tidsfordriv. Tv.
13. Det regner kjøttboller. Jeg lo så jeg nesten ramla ut av kinosetet. Kino.
14. X-men 1,5. Jeg likte den. Dvd.

Gammel 24-01-10, 18:56   #158
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks. Dvd.
2. Seven Pounds. Med Will Smith. Gripende og fantastisk. Dvd.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert. Dvd.
4. It's complicated. Fantastisk morsom! Kino.
5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den. Kino.
6. X-men origins Wolverine. Jeg er litt nyfrelst på sjangeren og likte filmen. Dvd.
7. Avatar. Har nettopp sett den på kino. Er helt utslitt og tror det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Storslått og fabelaktig eventyr. Kino.
8. Nims hemmelige øy. En helt grei familiefilm. Dvd.
9. Livet med Helen. Enkel og amerikansk, men jeg lo litt innimellom. Tv.
10. Som små barn. En litt underlig film, men forsåvidt med et godt budskap. Mulig jeg ikke skjønte den helt. Dvd.
11. Varg Veum - Falne Engler. Har sett den før. Helt grei tidsfordriv, men jeg liker ikke Varg som etterforsker i Suv med fancy kontor og speilreflekskamera. Han burde vært litt mer lurvete. Tv.
12: Orkestergraven. Også et greit tidsfordriv. Tv.
13. Det regner kjøttboller. Jeg lo så jeg nesten ramla ut av kinosetet. Kino.
14. X-men 1,5. Jeg likte den. Dvd.
15. The Jane Austen book club. Søt film om relasjoner. Dvd.

Gammel 24-01-10, 19:17   #159
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

1. The Proposal. Likte denne godt, litt hjernedød underholdning.
2. Harry Potter Halvblodsprinsen. Den dårligste Harry Potter filmen til nå.
3. Inglourious Basterds. Oioi, litt av en film. Jeg likte den veldig godt!
4. Indiana Jones Krystallhodeskallens rike.
5. Burn after reading. Kul film! Vi lo masse.
6. Australia. En del klisjeer, men jeg synes den var verd å se.
7. The hangover. Neppe en ti-på-topp film, men så absolutt morsom og nok en film i kategorien hjernedød underholdning.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 22:54   #160
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Jeg begynner på en ny liste og da blir det bare filmer som jeg ser på kino.

1. Twilight New Moon- ganske så dårlig
2. Sherlock Holmes- likte den bedre enn jeg trodde på forhånd
3. Where the wild things are- fin

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.