Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer sett i 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 13:09   #121
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer sett i 2010

1. The Proposal. Likte denne godt, litt hjernedød underholdning.
2. Harry Potter Halvblodsprinsen. Den dårligste Harry Potter filmen til nå.
3. Inglourious Basterds. Oioi, litt av en film. Jeg likte den veldig godt!
4. Indiana Jones Krystallhodeskallens rike.
5. Burn after reading. Kul film! Vi lo masse.
6. Australia. En del klisjeer, men jeg synes den var verd å se.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 14:34   #122
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har anskaffet oss canal digital, så det blir en del filmer dette året kan jeg tenke...
1. Avatar 3D: det må være den beste filmen jeg har sett. Helt fantastisk! En klasse for seg selv.

2. Sherlock Holmes: Spennende og gjennomført
3. Crossing Over: En relativt grei film. Noe å tenke på, tror den er laget spesifikk for amerikanere, moraliserende...
4. Brokeback Mountain: - kjedelig og veldig oppskrytt! - kommer nok aldri til å se denne igjen...
5. Valkyre: fengende, men ikke så bra som forventet..
6. The Last kiss (2006): God historie, men mye dødtid! En feelgood film
7. Get smart (2008). Actionkomedie. lo noen ganger, helt ok film en kjedelig kveld

8. Fred Claus (2007). En morsom film. Kanskje ikke jul akkurat nå, men Vince Vaughn er verd det
9. Fools Gold (2008). Romantisk komedie. Har sett det før, men blir liksom ikke lei
10. Biefilmen (2007). En morsom søt film.
11. Eagle Eye. Ganske spennende og gode scener, men noen ganger var de vel kanskje litt vel gjennomført, og mindre gjennomført...
12. Wallander - Presten. Trodde ikke jeg likte så godt krim, men etter Sherlock Holmes og Wallander, så må jeg nok revurdere hva jeg liker

Gammel 18-01-10, 16:17   #123
Left
Passiv

Standard

1. It`s all about Steve. Morsom og søt film.
2. Pelle Politibil går i vannet. Barnefilm.
3. Det regner kjøttboller. Full fart, barnefilm.
4. New Moon. Elendig i forhold til boka.
5. Sherlock Holmes. Spennende.
6. Transformers. Det var ikke jeg som valgte, for å si det sånn.
7. Bad Boys 1 og 2 - Morsomme filmer - gladvold
8. Alvin og gjengen 2.

Har rukket 4 kinobesøk alt i år. Og jeg skal igjen snart, for å se Avatar. Og vi må se "Til Huttetuenes land".

Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:13   #124
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Moon - Sci-fi med Sam Rockewell. Vel verdt å se.
  2. Inglorious Basterds - Tarantino på bortimot sitt beste.
  3. Til Huttetuenes Land - Rørende og fantastisk tolkning av en bitteliten billedbok. Nydelig fotografert, og flot soundtrack. 5-åringen likte den også, men forsto den ikke helt.
  4. The Limits of Control - Skilpadda sa det.
  5. Monster-in-Law - Bedre enn fryktet, men hadde nok blitt enda bedre om de droppet J-Lo og den mannlige leaden.
  6. The Rundown - Heh. Hva annet kan man si enn at The Rock er innmari kjekk?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 13:55   #125
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

1. Montana Sky. Kjedelig.
2. The curious case of Benjamin Button. Meget lite fengende og altfor lang og fri for handling.

Gammel 19-01-10, 21:55   #126
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks.
2. Seven Pounds. Med Will Smith. Gripende og fantastisk.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert.
4. It's complicated. Fantastisk morsom!
5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den.
6. X-men origins Wolverine. Jeg er litt nyfrelst på sjangeren og likte filmen.
7. Avatar. Har nettopp sett den på kino. Er helt utslitt og tror det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Storslått og fabelaktig eventyr.
8. Nims hemmelige øy. En helt grei familiefilm.
9. Livet med Helen. Enkel og amerikansk, men jeg lo litt innimellom.
10. Som små barn. En litt underlig film, men forsåvidt med et godt budskap. Mulig jeg ikke skjønte den helt.
11. Varg Veum - Falne Engler. Har sett den før. Helt grei tidsfordriv, men jeg liker ikke Varg som etterforsker i Suv med fancy kontor og speilreflekskamera. Han burde vært litt mer lurvete.
12: Orkestergraven. Også et greit tidsfordriv.

Sist redigert av Pasta : 19-01-10 kl 22:05.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 00:17   #127
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
3. Grizzly Man. Veldig fascinerende, og ganske creepy.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
5. Moon. JAAAAAAAH! Endelig fikk jeg sett den.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.
8. Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.
10. Alvin og gjengen 2. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle begå harakiri, men den var bedre enn fryktet.
11. American History X. Yndlingsfilmen til femtenåringen min, så han ville gjerne se den sammen med meg. Den slipper ikke helt taket, kjenner jeg.
12. The Abyss. Dette var vel fjerde gangen jeg så den. Slutten er helt kårni, men ellers så elsker jeg denne klaustrofobiske filmen. Jeg må bare huske å puste.
13. The Limits of Control. Det Skilpadda sa.
14. Happy-Go-Lucky. Gjensyn. Ikke Mike Leighs beste, men den er ikke så lettbeint som man skulle tro. Og verdens mest creepy kjørelærer.
15. Pelle Politibil går i vannet. Bååååring! Denne filmen fikk Alvin og gjengen 2 til å fremstå som rene mesterverket i sammenligning.
16. Tid for ømhet. Suppete, men veldig fin og rørende også. Hvis man er i humør for sånt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 09:00   #128
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Sherlock Holmes 2009. Morsom og sleivete, med en akkurat passe lurvete Robert Downey Jr. som passet perfekt i rollen som Holmes.

2. Sahara 2005. Action(komedie?) med Matthew McConaughey og Penelope Cruz. Jeg ble veldig overrasket da det viste seg at handlingen var lagt til både Nigeria og Mali. Greit nok er store deler av Mali dekket av Saharaørkenen, men det er ikke det jeg forbinder med Nigeria (vært der flere ganger), men det var veldig gøy å se kjent landskap og den var spekket av action og morsomme (latterlige) fraser og afrikansk erketypisk oppførsel, på godt og vondt. Morsomt å ha sett.

3. Pride and Prejudice 2005. Tja, hva skal man si? Jeg har aldri vært spesielt fan av engelsk kostymedrama, men det endte jo godt så. Lurer på om de virkelig oppførte seg så teit back in the days?

4. Monster-In-Law 2005. Småfestlig, men jeg liker ikke J-Lo.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 01:22   #129
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Nive To Five. Morsom, lett komedie. Men med bismak. For slike forhold arbeider fortsatt mange kvinner under.
2. Pink Floyd The Wall. Veldig ekkel. De maskene er noe av det skumleste jeg har sett i mitt liv.
3. Grizzly Man. Veldig fascinerende, og ganske creepy.
4. Requiem for a Dream. Sterkt gjensyn med filmen som har gjort at jeg aldri, ALDRI har vurdert slankepiller.
5. Moon. JAAAAAAAH! Endelig fikk jeg sett den.
6. Alle andre. Hmmm. Gode skuespillerprestasjoner, men irriterende rollefigurer. Og hva prøvde filmen egentlig å si oss?
7. Døden på Oslo S. Hva skal man si? Jeg var ikke i landet da den kom ut, så jeg så den aldri. Jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe stort, men den gang ei.
8. Noises Off. Ganske forlysterlig egentlig. Til tross for at jeg egentlig ikke liker farser.
9. Man on Wire. Fascinerende dokumentar. Litt langdryg, men vel verdt en titt.
10. Alvin og gjengen 2. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle begå harakiri, men den var bedre enn fryktet.
11. American History X. Yndlingsfilmen til femtenåringen min, så han ville gjerne se den sammen med meg. Den slipper ikke helt taket, kjenner jeg.
12. The Abyss. Dette var vel fjerde gangen jeg så den. Slutten er helt kårni, men ellers så elsker jeg denne klaustrofobiske filmen. Jeg må bare huske å puste.
13. The Limits of Control. Det Skilpadda sa.
14. Happy-Go-Lucky. Gjensyn. Ikke Mike Leighs beste, men den er ikke så lettbeint som man skulle tro. Og verdens mest creepy kjørelærer.
15. Pelle Politibil går i vannet. Bååååring! Denne filmen fikk Alvin og gjengen 2 til å fremstå som rene mesterverket i sammenligning.
16. Tid for ømhet. Suppete, men veldig fin og rørende også. Hvis man er i humør for sånt.
17. Raw. Gjensyn. Standup med Eddie Murphy. Den var morsommere før.
18. Die Hard 2. Gjensyn. En av de få actionfilmene jeg liker.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 09:10   #130
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse filmene har jeg sett på kino så langt i år:
"Pelle Politibil" Søt film, koselig anledning for familien å gå på kino.
"Olsenbanden"

Sist redigert av Siri : 24-01-10 kl 19:02.
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 21:38   #131
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

1. The Wire, sesong 5. Ikke akkurat en film, men jeg tar den med allikevel. Super serie, men slutten var skikkelig antiklimaks. Dvd.
2. Seven Pounds. Med Will Smith. Gripende og fantastisk. Dvd.
3. Død Snø. Har sett den tidligere, men syns den er fantastisk morsom. Mannen ble derimot ikke imponert. Dvd.
4. It's complicated. Fantastisk morsom! Kino.
5. Alvin og gjengen 2. Forferdelig bråkete, men ungene elsket den. Kino.
6. X-men origins Wolverine. Jeg er litt nyfrelst på sjangeren og likte filmen. Dvd.
7. Avatar. Har nettopp sett den på kino. Er helt utslitt og tror det er den beste filmen jeg noensinne har sett. Storslått og fabelaktig eventyr. Kino.
8. Nims hemmelige øy. En helt grei familiefilm. Dvd.
9. Livet med Helen. Enkel og amerikansk, men jeg lo litt innimellom. Tv.
10. Som små barn. En litt underlig film, men forsåvidt med et godt budskap. Mulig jeg ikke skjønte den helt. Dvd.
11. Varg Veum - Falne Engler. Har sett den før. Helt grei tidsfordriv, men jeg liker ikke Varg som etterforsker i Suv med fancy kontor og speilreflekskamera. Han burde vært litt mer lurvete. Tv.
12: Orkestergraven. Også et greit tidsfordriv. Tv.
13. Det regner kjøttboller. Jeg lo så jeg nesten ramla ut av kinosetet. Kino.

Gammel 22-01-10, 21:42   #132
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett ganske mange filmer i det siste, men har ikke giddet kommentere dem. Dog var Sherlock Holmes ganske severdig.

Anyway, denne må kommenteres; The Road.

Viggo Mortensen som overlever av apokalypsen. Sammen med sin sønn tar de fatt på veien mot ... vel, noe, ingenting, hva som helst.

Den er grå og den er sterk. Den viser at man gjør hva som helst for å overleve. Eller for å ikke overleve.

Bør sees.

Gammel 22-01-10, 23:10   #133
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

1/1: Alene hjemme 2. TV-opptak Klassisk "julefilm".
1/1: 3:10 to Yuma.
DVD Western-film som til og med jeg likte.
16/1: Raising Helen. TVNorge, lørdagsfilm. Søt sippefilm som passet greit for meg i dag!
21/1: Engler og demoner. DVD, jeg har også sett den på kino, fenget mer da. Mannen likte den godt.

Gammel 22-01-10, 23:15   #134
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

I love New York har jeg sett i år.

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 00:34   #135
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moon - Sci-fi med Sam Rockewell. Vel verdt å se.
Inglorious Basterds - Tarantino på bortimot sitt beste.
Til Huttetuenes Land - Rørende og fantastisk tolkning av en bitteliten billedbok. Nydelig fotografert, og flot soundtrack. 5-åringen likte den også, men forsto den ikke helt.
The Limits of Control - Skilpadda sa det.
Monster-in-Law - Bedre enn fryktet, men hadde nok blitt enda bedre om de droppet J-Lo og den mannlige leaden.
Tomme tønner - morsom, lettbeint og full av filmreferanser. Mye småfeil, men det jøkke no!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 07:05   #136
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

The Road er uten tvil en av de skumleste filmer jeg har sett.
Jeg elsker grøss og gørr, men dette var skummelt på en helt annen måte. Jeg fikk virkelig vondt av å se den. Trist og grusom, og vakker. Fantastisk film.

Gammel 23-01-10, 07:22   #137
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har anskaffet oss canal digital, så det blir en del filmer dette året kan jeg tenke...
1. Avatar 3D: det må være den beste filmen jeg har sett. Helt fantastisk! En klasse for seg selv.

2. Sherlock Holmes: Spennende og gjennomført
3. Crossing Over: En relativt grei film. Noe å tenke på, tror den er laget spesifikk for amerikanere, moraliserende...
4. Brokeback Mountain: - kjedelig og veldig oppskrytt! - kommer nok aldri til å se denne igjen...
5. Valkyre: fengende, men ikke så bra som forventet..
6. The Last kiss (2006): God historie, men mye dødtid! En feelgood film
7. Get smart (2008). Actionkomedie. lo noen ganger, helt ok film en kjedelig kveld

8. Fred Claus (2007). En morsom film. Kanskje ikke jul akkurat nå, men Vince Vaughn er verd det
9. Fools Gold (2008). Romantisk komedie. Har sett det før, men blir liksom ikke lei
10. Biefilmen (2007). En morsom søt film.
11. Eagle Eye. Ganske spennende og gode scener, men noen ganger var de vel kanskje litt vel gjennomført, og mindre gjennomført...
12. Wallander - Presten. Trodde ikke jeg likte så godt krim, men etter Sherlock Holmes og Wallander, så må jeg nok revurdere hva jeg liker
13. The Grand - etter min mening helt meningsløs film. Kjedelig pokerfilm, sikkert kjekk for de som liker poker, jeg klarer ikke å avslutte en film før jeg har sett den ferdig, så måtte jo se den ferdig, og ble ikke noe overrasket over slutten..
14. What woman wants - har sett den mange ganger før, blir aldri lei. Koser meg like mye hver gang

Gammel 23-01-10, 08:46   #138
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-01-10, 09:40   #139
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Max Manus - syntes den var bra, overasket over at jeg sitter igjen med det inntrykket...
Mad Moeny - ok tidsfordriv, morsom tiltider
Role Models - greit nok, ikke helt min smak.. men liker du "griseprat" og den sjangeren så er den sikkert morsom..

Lurer på om jeg orker å se "the road"...?????

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 10:13   #140
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått sett så mange filmer som jeg pleier i det siste og jeg er dårlig på å huske det jeg har sett.

Men noen husker jeg:

Albert Fish

District 9

Transformers 2

Rottenetter

Inglourious Basterds

Public Enemies

The Tournament

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.