Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 12:22   #81
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roter du i bilen?

Nei. Vår bil er stort sett ryddig. Har en mann med tidligere bildilla, og det han ikke gjør av pussing og gnikking på lakken lenger, tar han igjen med å holde orden innvendig. Spising i bil foregår bare unntaksvis på lange turer.

Selv er jeg skyldig i å spre om meg med parkeringskvitteringer, til samme manns store frustrasjon.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:33   #82
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Eh ja. Den har vært så støvete og fæl at jeg har hatt ekspress tørking før jeg har hentet farmor og slikt. Dette er en god del måneder siden da, her i høst fikk den seg en skikkelig rengjøring og det har holdt lenge.

Gammel 04-02-10, 17:17   #83
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Nei, bilen er alltid ryddig.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:12   #84
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Nei, bilen er alltid ryddig. Jeg har nemlig ikke plass til både rot og ungene.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:34   #85
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Vi roter ikke i bilen. Likevel er det masse rot der. Jeg er sikker på at noen plasserer det der for å slippe å ha det i sin egen bil.

Gammel 04-02-10, 20:27   #86
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

NEI!
Dette er min bil som jeg bruker hver dag og som blir brukt som familiebil ellers.
INgen roter i bilen.

Når vi kjører langt så får jeg alt av søppel til meg og legger det på gulvet på min side til vi er fremme eller hjemme igjen så kaster jeg det.
Det er altså jeg som holder det ryddig. Gubben rydder aldri opp..
Ingen P-lapper som flyter her. Og iallefall ikke noe klær som ligger i bilen..

Gammel 04-02-10, 22:00   #87
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Rotete, så det ljomer etter.
Jeg hater det.

Ungene går i bedriftsbarnehage på jobben min, tilbringer mye tid i kø og spiser stort sett alltid frokost i bilen.

Ta frokostrester, drikkesøl, sand og sørpe, miks med ødelagte leker og annet skrot - et voila! Jeg blir nesten panisk når noen andre foreldre i barnehagen nærmer seg bilen vår. Den er ren og fin på utsiden, da. :keeping up appearences:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 00:31   #88
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke hvordan dere tør kjøre med så mye løse gjenstander i bilen: http://forbruker.no/bil/article2110392.ece

Gammel 05-02-10, 05:40   #89
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er egentlig mer bekymret for byllepesten som gjemmer seg der inne et eller annet sted.

:går og rydder bilen:

Gammel 05-02-10, 08:57   #90
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg skjønner ikke hvordan dere tør kjøre med så mye løse gjenstander i bilen: http://forbruker.no/bil/article2110392.ece

Akkurat det samme som jeg skrev i mitt innlegg lenger oppe her, men det ble glatt oversett

Gammel 05-02-10, 10:27   #91
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Mannen er fæl til å slenge fra seg parkeringslapper, sjokoladepapir og tomme flasker forran på passasjersiden, men det 3 minutters ruskenaksjon fikser det. Barna spiser ofte av matboksene sine på vei hjem fra barnehagen, så det er ganske smulete. Særlig nå etter en kald vinter hvor støvsuging av bilen ikke så prioritert hos oss.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:40   #92
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det rotes en del i baksetet der barna er.
Der er det diverse bøker, kanskje litt matrester og slike ting.
Jeg bør absolutt ta en ryddings nå snart!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:12   #93
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Det blir Storrengjøring til våren. Så lenge det er snø ute er slaget likevel tapt.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:48   #94
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke rot i bilen.

Dvs (som med huset), det er LOV å rote i bilen når vi er på tur og sånn, men vi rydder alltid opp rotet etterpå.

Jeg synes det er greit å kunne tilby skyss til små og store uten å måtte rydde frem setene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.