Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 19:25   #1
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Roter du i bilen?

Nå som vi har diskutert rot i alle kriker å kroker i huset, lurer jeg på om du/dere roter i bilen?
Vår bil er bestandig full av brusflasker fotballsko,fiskeutstyr å annet bilstuff.
Jeg driver ikke med noen av delene,å ikke bruker jeg bilen.
Men tidligere når jeg var singel en periode så så det ut som jeg bodde i bilen, klær,sko,cd,potteplant:

Ev vilket rot befinner seg i bilen din?

Sist redigert av Hilda : 02-02-10 kl 19:36.
Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:26   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i bilen?

Ja den er vel litt rotete. Men bare litt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:26   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja bilen er alltid rotete.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:27   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Igrunnen aldri. Tar med alt av søppel og slikt når vi går ut.

Gammel 02-02-10, 19:29   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

ja ekstremt. Hadde den vært huset vårt hadde ungene blitt hentet av myndighetene. Heldigvis er huset ørlite granne bedre

Gammel 02-02-10, 19:29   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.
Men jeg har en unnskyldning, altså. Jeg skulle gjerne ha ryddet etter endt kjøretur, det er bare det at jeg må skynde meg inn for å oppdatere meg på god literatur.

Gammel 02-02-10, 19:30   #7
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei, aldri. *ljugekors*

Gammel 02-02-10, 19:31   #8
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

ja ekstremt. Hadde den vært huset vårt hadde ungene blitt hentet av myndighetene. Heldigvis er huset ørlite granne bedre

Gammel 02-02-10, 19:32   #9
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Bilroter melder seg!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:33   #10
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke mye rot der utrolig nok.
Blir en del parkeringslapper som har en tendens til å havne på gulvet etter hvert. Ellers drikkes det sjelden i bilen, og da bare vann av drikkeflasker, og de tas med inn igjen.
Ellers er det ganske pent.

Gammel 02-02-10, 19:34   #11
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er ikke rotete i bilen, men det ligger ofte parkeringslapper i dørene.

Gammel 02-02-10, 19:34   #12
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg roter litt, mannen roter mye.

Gammel 02-02-10, 19:35   #13
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg roter mye og mannen litt, så ja, det er alltid rot der. MEn vi rydder ofte da.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:37   #14
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helten irriterer seg veldig over at det kan ligge en parkeringslapp ved håndbrekket. Men det er ikke noe rot ellers, for det liker jeg ikke. Det hender jentene roter litt baki, og at det ligger noe papir eller en flaske.

Gammel 02-02-10, 19:38   #15
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

Jeg roter litt, mannen roter mye.

Sammen blir det masse rot

Gammel 02-02-10, 19:40   #16
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

haha.. Å ja!

Jeg ble stoppet i kontroll for ca 1 måned siden. Politimannen spurte pent etter vognkortet. Men det hadde vi av en eller annen grunn tatt med oss inn.. Jeg lette i hanskerommet og under setene. Det lå ganske masse ark og papirer bak setene. (Maisi har vel med seg 3-4 tegninger hjem fra barnehagen hver dag)..

Men jeg fant jo selvsagt ikke vognkortet. Jeg gikk t.o.m ut av bilen og kikket bak i bagasjerommet. Politimannen fulgte etter meg og kikket han å.. Joda, ingen vognkort, bare en haug med skøyter, hockeyutstyr, redningsvester, Svenskesgodis osv.. *ler*

Han skjekket bilnummeret og sa det var greit.. "Men, du bør kanskje rydde bilen din litt" sa han før jeg fikk kjøre. *flau*

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:42   #17
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, den er faktisk ganske strøken. Sånn er det å ha ny bil. Med spise og drikkeforbud (spesielt i baksetet...).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:43   #18
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg roter i bilen, og mannen er enda værre.

Bilen ser ut som en blanding av kontor, hundehus, villmarkskoie og klesskap....

Det vises at vi er mye på farten i alle fall

Gammel 02-02-10, 19:47   #19
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Nei, det er lite rot i bilen. Det er kun parkeringslapper som irriterer litt nå og da. Eller, - bortsett fra i ferier. Da er det rotete i bilen, gjerne en uke etter vi har kommet hjem også...

Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 19:51   #20
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, selvsagt roter jeg ikke i bilen. Det hender det blir rotete når vi kjører langt, men da tar man enkelt og greit med seg rotet og kaster det /rydder det bort når man forlater bilen etter kjøreturen.

Skal innrømme at jeg ikke vasker/støvsuger bilen like ofte om vinteren... dvs. jeg vasker den ikke i det hele tatt innvendig om vinteren.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.