Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 14:52   #81
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det demrer litt ... Jeg hadde hvertfall sånne Bestemor-sko med høye hæler og snøring, noe ala disse men ikke helt like. Det var de fineste skoene jeg hadde, jeg var såå stolt.

Jeg har bestemorstøvletter, og de er blant de fineste skoene jeg har, såh!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:59   #82
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de jeg linket til var jo faktisk kule. De jeg hadde på nittitallet, not so much.

Gammel 05-02-10, 15:03   #83
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Åh, det er jo bole-bukser. Alle de som trente vekter og hadde enorme muskler (gjerne grunnet steroider) hadde jo slike.

Her var det også kjent som bole-bukser
Et lite utvalg jeg fant:

Gammel 05-02-10, 15:05   #84
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Her er forresten det eneste bildet jeg klarer å finne av hip hop-buksa. Hva heter de egentlig, de buksene?

Ah, Stovnerbunad!

Det ordet for hårstrikker med stoff har jeg forresten aldri hørt før, og jeg var storforbruker av dem.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:08   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stovnerbunad?

Gammel 05-02-10, 15:12   #86
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper for øvrig at verken lyserosa lommebøker i skai, lyserosa miniskjørt med glidelås helt opp til livet eller syrinfargede Ball-gensere i str. 14 nummer for stor kommer tilbake. Ikke mislykka grorudpalmer heller. (Eller rosa kameraer fra Kanariøyene.)

Tynne, brune lår kommer dessverre heller aldri tilbake.

Gammel 05-02-10, 15:16   #87
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har bestemorstøvletter, og de er blant de fineste skoene jeg har, såh!

Har også, men skal selge de!

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:19   #88
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her i byen het slike boots MC-boots. Dvs det var noe heeelt annet enn cowboyboots som var såååå kjipt.

Ellers så har jeg ingen tro på at disse blir moderne igjen... de grusomme Buffaloskoene.

OMG; disse var sååååå poppulære i alta.
Sånne også Miss sixty bukser..
Jeg kjøpte sånne, men solgte de 1 mnd etterpå.

Gammel 05-02-10, 15:22   #89
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Oh yes. Den ja! Man kunne lage mange fantastiske frisyrer med den! :mimre:

Kunne man?
Jeg husker den gikk på tv shop.. Men var ikke så gammel..

Altså, jeg handla enda på barneavdelingen farm til i 97-98

Gammel 05-02-10, 15:45   #90
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gud bedre, her kom hele nittitallet i retur.

Så faktisk bilde av strikkbukser i et moteblad forleden. En mellomting mellom tights og joggebukser, med et strikk til å ha under hælen. Noe som var et must til sånne lange flannelsskjorter. De ble det alltid veldig mye knær på, uff.

Gammel 05-02-10, 15:46   #91
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Så faktisk bilde av strikkbukser i et moteblad forleden. En mellomting mellom tights og joggebukser, med et strikk til å ha under hælen. Noe som var et must til sånne lange flannelsskjorter. De ble det alltid veldig mye knær på, uff.

Strekkbukser, ja? Det så jeg i fjor en gang også. Selv brukte jeg det sist i 1985, og tviler på om jeg vil gjøre det igjen.

Gammel 05-02-10, 15:50   #92
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noe sier meg at bole-buksene ikke kommer tilbake heller. Man kan aldri si aldri selvfølgelig.........

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:57   #93
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, Stovnerbunad!
.

Pøh!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:00   #94
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ja, ærlig talt.. hvem kler de?

Ja og hvem kler egentlig disse teletubbiesdressene som er in nå? Tror ikke det at det må være kledelig er noe som helst indikasjon på om det blir in eller ikke.

Gammel 05-02-10, 16:00   #95
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Noe sier meg at bole-buksene ikke kommer tilbake heller. Man kan aldri si aldri selvfølgelig.........

Handy-duden med arbeidsbenken har sikkert sånne fortsatt.

Gammel 05-02-10, 16:03   #96
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her i byen het slike boots MC-boots. Dvs det var noe heeelt annet enn cowboyboots som var såååå kjipt.

Ellers så har jeg ingen tro på at disse blir moderne igjen... de grusomme Buffaloskoene.

Jeg hadde noen sko samtidig med at disse var overalt. Også kraftig såle og type 'jogge-aktig' men ikke like 'alien' som disse. Men jeg husker ikke hva de het. Og det irriterer meg. Det var et bestemt merke. Ikke sånn svindyrt, men heller ikke økonomisko. Tipper de kosta en liten tusenlapp pr par, eller kanskje litt mindre.

Noen som aner hva jeg snakker om?

Gammel 05-02-10, 16:04   #97
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

savner sailor-pants fra Levis..

ååh også de stjukke softsell jakkene, de var fæle.

Gammel 05-02-10, 16:09   #98
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Strekkbukser, ja? Det så jeg i fjor en gang også. Selv brukte jeg det sist i 1985, og tviler på om jeg vil gjøre det igjen.

Jeg hadde de sist på på klassebildet i 93, var jeg helt ute allerede da?
Kalte de forøvrig strækkbukser, så det var ikke så lett å google.

Gammel 05-02-10, 16:12   #99
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg hadde de sist på på klassebildet i 93, var jeg helt ute allerede da?

De hadde nok kommet tilbake allerede, bare at da var jeg 20 år og for gammel til å følge trendene.

Jeg håper for øvrig at regnjakkemoten aldri mer blir hva den var rundt 1990 - eller jakker generelt. De minnet mer om telt enn funksjonelle (for ikke å si elegante) plagg. Jeg måtte rote fram min da jeg var gravid. På disse bildene er jeg åtte måneder på vei, og det kamufleres effektivt.

Gammel 05-02-10, 16:28   #100
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Her var det også kjent som bole-bukser
Et lite utvalg jeg fant:

Åh, den fonten under der - grøss.... det er en bit av åttitallet som jeg håper å unngå i fremtiden...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.