Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det kjem aaaldri tilbake!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 13:40   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det kjem aaaldri tilbake!

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Hva er egentlig hair-scrunchies?

Gammel 05-02-10, 13:40   #62
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Scrunchie:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:40   #63
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg vil anta at sykkelshorts (stor slager på tidlig 90-tall) ikke kommer tilbake unntatt i treningsøyemed.

Vel, skulle google bilde for å sette inn her, så kommer jeg over artikkelen om at sykkelshortsen er på vei inn for vår/sommer 2010.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg images.jpg (1,9 KB, 240 visninger)

Sist redigert av Frances : 05-02-10 kl 13:46.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:41   #64
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Åh, så mange vakre!

Gammel 05-02-10, 13:41   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk. Akkurat det vi trenger. Kommer Topsytail også?

Åh, er det den der dingsen som man brukte for å få hestehalen gjennom resten av håret? Jeg kjøpte en slik på TV-Shop på nittitallet.

Gammel 05-02-10, 13:42   #66
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Oh yes. Den ja! Man kunne lage mange fantastiske frisyrer med den! :mimre:

Gammel 05-02-10, 13:47   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Her er forresten det eneste bildet jeg klarer å finne av hip hop-buksa. Hva heter de egentlig, de buksene? Finner jo ingen bilder.

http://joakimblogg.com/postitem_76124/

Gammel 05-02-10, 13:48   #68
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Her er forresten det eneste bildet jeg klarer å finne av hip hop-buksa. Hva heter de egentlig, de buksene? Finner jo ingen bilder.

http://joakimblogg.com/postitem_76124/

Åh, det er jo bole-bukser. Alle de som trente vekter og hadde enorme muskler (gjerne grunnet steroider) hadde jo slike.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:04   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Bole-bukser ja!! DET var det vi kalte det. Bole-bukser eller Yo-bukser.
Det mest sjarmerende synet på nittitallet var jo bolere med bukser som så ut som det amerikanske flagget. Slik som han treneren i Napoleon Dynamite, om dere har sett den (fantastisk film, med høy snowjogg-føring).

Gammel 05-02-10, 14:10   #70
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, scrunchies! Med perler på! :dobbelt- Det fine med den moten, er jo at man kan sy dem selv, og så har man hjemmelagde julegaver på null komma svisj!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:21   #71
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Ingen som husker moten fra veldig tidlig 90-tall med innsvingede lange bluser med fæncy krage - og avlang brosje i halsen Vi så ut som gamle peppermøer alle sammen
Og jeg håper og tror at pastellfargede frakker og ullblazere i knæsj lakserødt aldri blir moderne igjen.

Gammel 05-02-10, 14:22   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Ingen som husker moten fra veldig tidlig 90-tall med innsvingede lange bluser med fæncy krage - og avlang brosje i halsen Vi så ut som gamle peppermøer alle sammen

Det demrer litt ... Jeg hadde hvertfall sånne Bestemor-sko med høye hæler og snøring, noe ala disse men ikke helt like. Det var de fineste skoene jeg hadde, jeg var såå stolt.

Gammel 05-02-10, 14:23   #73
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg håper og tror at pastellfargede frakker og ullblazere i knæsj lakserødt aldri blir moderne igjen.

Google fashion autumn 2010, så er du der, tenker jeg.

Gammel 05-02-10, 14:24   #74
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæhæ. Marc Jacobs har talt:

Gammel 05-02-10, 14:26   #75
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

:sikle:

Ikke legg ut sånn da! Jeg har fullstendig støvelettfetisj og ingen penger!

På salg på Lille Vinkel nå! Riktignok bare i str. 38, men allikevel.

http://www.lillevinkelsko.no/bumper-...for-p-900.html

Gammel 05-02-10, 14:28   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg kom til å tenke på desse bootsa som var så poppis på 90-talet.. desse svarte med ein metallring på sida av ankelen (mulig der også var eit eller anna teikn, ei ørn?, prega på læret på skaftet også?). Dei heitte sikkert eit eller anna, men det har eg sjølvsagt fortrengt. :teflon:

Eg kan altså ikkje sjå føre meg at desse nokongong kjem på moten igjen. (Mulig det botnar i rein ønsketenkning?)

Kva moteting (kle, sko...) ser du føre deg at aldri vil kome på moten igjen?

Her i byen het slike boots MC-boots. Dvs det var noe heeelt annet enn cowboyboots som var såååå kjipt.

Ellers så har jeg ingen tro på at disse blir moderne igjen... de grusomme Buffaloskoene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:33   #77
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, jeg ble påmint dette da ungen kom drassende med fotoalbum og ville at jeg skulle "fortelle fra gamle dager" som er alle dager før hun ble født

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:34   #78
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

store stygge hårstrikk..

Sånne har aldri gått av moten i min private moteverden. Jeg fryder meg også over det store utvalget i digre juggelsmykker og lange gensre/tunikaer. Motekarusellen er en morsom ting så lenge en har vett på å ikke hoppe på alt bare fordi det er moderne.

Gammel 05-02-10, 14:46   #79
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg var bombesikker på at haremsbukser aldri ville komme tilbake igjen.

Ja, ærlig talt.. hvem kler de?

Gammel 05-02-10, 14:48   #80
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

På salg på Lille Vinkel nå! Riktignok bare i str. 38, men allikevel.

http://www.lillevinkelsko.no/bumper-...for-p-900.html

Harikkerådharikkerådharikkeråd. :messer:

Jeg har så lyst på nye støvletter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.