|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Jeg har to strategier for i utgangspunktet kjedelige gjøremål. Enten fokuserer jeg veldig på å gjøre dem så godt som overhodet mulig, at ingenting annet i verden betyr mer enn akkurat DEN oppgaven. Funker ofte og da er det gøy. Får jeg ikke dette til bare gjør jeg oppgaven. Uten å tenke over det, bare gjør. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?
Den har fortsatt ikke kommet her. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Det hørtes ikke ut som den dårligste unnskyldningen i alle fall, selv om du føler det kanskje ikke egentlig er ok...
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Er som deg, Joika.
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Jeg har fortsatt ikke gjort det, men jeg dukker opp et par timer før de andre i morgen, og rekker gjøre mye på den tiden. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?jeg utsetter og utsetter før jeg gjør oppgaven og tenker "hvorfor utsatte jeg dette"
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Med oppgaver: Drøyer det så lenge som overhodet mulig slik at jeg akkurat rekker å levere innen fristen. Jobber best under press. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Her var det mange sjelevenner!
|
|
|
#50 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Utsetter det til siste liten, så på med musikken og skrive som en galning. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
|
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Denne uka er det masse som må gjøres, men denne gangen er det morsomme ting! Da har jeg arbeidskapasitet som er 150% vil jeg tørre påstå. Det er liksom ikke grenser for hvor mye tid jeg bruker, og jeg kan sitte opp til langt på natt...... Burde vært en mellomting. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kommer du i gang med kjedelige gjøremål?Du er ikke alene. Jeg har ingen gode råd.
|
![]() |
|
|