|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Ville lagt litt pengar i ei ny maskin. Eg ville sett etter diverse funksjonar som godt ullprogram, program for finvask, mulighet til å korte ned program, stor nok trommel, mulighet for å endre hastighet på sentrifuge, tidsinnstilling (timer) mm.
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Jeg er forresten veldig glad i tidsstyrefunksjonen på min maskin. Det å kunne hive på en maskin rett før jeg legger meg og programmere den til å være ferdig like før jeg kommer hjem fra jobb, har effektivisert klesvasken her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Jeg kommer aldri mer til å våge å kjøre ei maskin uten å være hjemme, så de funksjonene klarer jeg meg nok uten.
![]() |
![]() |
#25 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Det gjør ikke jeg heller, jeg setter på en som er ferdig klokka seks om morran. Så legger jeg i trommelen så den er ferdig rett før alle går hjemmefra.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Vi har en fra Electrolux som jeg er veldig fornøyd med. Mange, men lettfattelige programmer, og man kan stille opp/ned vasketiden på alle programmene.
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Miele. Foreldrene mine har sin tørketrommel fra Miele enda. Kjøpt da jeg ble født, for 33 år siden. Vaskemaskinen og oppvaskaskinen fra Miele skiftet de for 5-6 år siden. Innkjøpt på samme tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Me har forøvrig kjøpt ny AEG etter at vår gamle AEG svikta etter 12 års teneste.
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Men hvem vil egentlig ha en maskin som varer i 33 år da? Jeg er jammen glad jeg ikke må slite med vaskemaskinteknologi fra 1977 i dag. Jeg var i grunnen godt fornøyd da den gamle maskinen fra 1995 tok kvelden, jeg, for siden den gang har noen funnet opp både skånetrommel og håndvaskeprogram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
⭐️⭐️⭐️
|
Akkurat nå ligger det ikke ny vaskemaskin i mitt budsjett så jeg burde kanskje være litt forsiktig. Skulle hatt varmepumpe først...
Jeg fikk kjøpt min maskin veldig billig som b-vare pga. en ripe i siden. Og den har gått og gått og gått siden uten en eneste hikke.
Jepp, jeg kjenner at maskinen fra 1997 veldig gjerne kunne vært byttet ut snart. Så lenge den gamle går har jeg ikke samvittighet til å bytte den ut, men litt rare lyder har den begynt å lage så det er lov å håpe at den ikke varer evig.
![]() |
#31 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?ASKO. Like bra som Miele, industrikvalitet på opplagring og dempere, behøver ikke være toppmodellen (alle er solide).
![]() |
#32 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Min første vaskemaskin arvet jeg. En AEG, som visstnok skulle være veldig bra. Den var vel noe sånn som 15 år da den røk. Da jeg fikk en ny gjorde jeg den vidunderlige oppdagelse at klær ikke nødvendigvis trenger å bli raflete i vask, og at dagens ull- og håndvaskeprogram faktisk funker. I motsetning til for 15 år siden, tydeligvis.
![]() |
![]() |
#34 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Denne tråden kom perfekt timet for min del, oppdaget den tilfeldig da jeg og mannen var på vei ut for å spontankjøpe vaskemaskin tidligere i dag.
Dette avgjorde saken for vår del. Det ble toppmodellen til Siemens. Nå blir det forhåpentligvis kozemozing med ny vaskemaskin, og intensiv fortrenging av at det har forduftet rundt 20 000,- på en ødelagt vaskemaskin og en ødelagt oppvaskmaskin i løpet av to uker. (
![]() |
#36 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Vi hadde forresten bestemt oss for en Miele på salg til 6500,- på Elkjøp. Men mulighet for utsatt start, bedre vaskekapasitet, litt mindre tantete utseende (
![]() |
#37 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Fint at Elkjøp har 30 dagers full returrett da
![]() |
#38 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Nå prøver vi den ut. Den sentrifugerer. Vi hører det ikke.
![]() |
#39 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Jeg har hatt Miele i 2 år snart og er veldig fornøyd. Ingen feil og ingen problemer. Ingen andre maskiner har gått så bra så lenge. Og jeg vasker 2-3 maskiner daglig.
![]() |
#40 |
Bedreviter
|
Bytt ut 1997 med 1995 så kunne jeg skrevet akkurat samme innlegget i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|