|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
villende
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg syns ikke egentlig at rene nettroll er så veldig ille, de kan være litt irriterende til tider, men som oftest så oppfatter jeg dem som mer underholdende enn irriterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Sånn tenker jeg også - burde jeg ha skjønt at det er troll på FP nå? Er det det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Denne tråden dukket nok ikke opp på grunn av spesifikke trollmistanker, men jeg mner å huske at troll ble diskutert på generell basis i en tråd for noen dager siden, som handlet om noe helt annet.
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg har sett troll på flere forum og synes absolutt nr. 3 er verst. Har sett den typen troll både her og på flere andre forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg syns trollene i de to første kategoriene kan være både underholdende og irriterende. Underholdene når de ikke skjønner at de er avslørt, og fryktelig irriterende når de ikke innser at nok er nok.
![]() |
#66 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg tror jeg må være litt sær og rar. Jeg klarer ikke å tenke at troll av ulike sorter er underholdende. Jeg gidder ikke bruke tid på fjas. Fordi jeg har bedre ting å ta meg til, rett og slett.
![]() |
#68 |
Absolut ateist
|
Ikke sant. Og enkelte troll har de samme trekkene som man ser hos psykopatlignende mennesker. De evner å overbevise de mest oppegående og smarte mennesker om ting som ikke eksisterer. Dessverre er enkelte meget lette ofre, da de alltid skal se det beste hos folk og tenker som så at fortid er fortid. Men av og til er fortiden meget viktig for å kjenne et menneske også i nåtiden.
![]() |
#70 |
ctrl+z
|
Godt oppsummert av kloke damer.
![]() |
#73 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?De verste trollene er de som dukker opp i RL og invaderer, lurer og utnytter forsvarsløse mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er veldig enig i at troll IRL er de verste. Troll IRL ønsker jeg ikke flere av.
![]() |
#75 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen ganger oppdager man at trollet er samboer/kjæreste med familiemedlemmer, når de i tillegg har psykopatlignende trekk har man en tøff periode foran (nå bak) seg.
![]() |
#77 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg tror dette er ca det verste trollet: http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle1940087.ece |
![]() |
![]() |
#78 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Hva skal man gjøre med slike troll da? Forumledelsen har sagt at de ønsker innrapporteringer om troll i stedet for outing, slik at man ikke driver med heksebrenning. Men hva når trollet er involvert i forumbrukernes liv også utenfor forumet? Skal man gi beskjed? Skal man overse det? Det er jo kanskje noe vi bør ta stilling til, ettersom FP etterhvert har blitt et forum hvor deltagerne omgås mye utenfor nettet også, på treff og diverse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Glamorøs
|
Det syns jeg er et godt poeng.
![]() |
|
|