Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Snekkerbukser for voksne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 14:51   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snekkerbukser for voksne?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Sjekk I Gros Hage. Var innom butikken der for noen uker siden og de hadde noen virkelig flotte hagebukser!!!!!

Denne var jo faktisk så stilig at jeg får lyst på en slik selv. Det hadde vært perfekt for late dager på hytta med litt pusling utendørs.

Gammel 23-02-10, 15:13   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Blåkläder var ingen dum idé, men jeg tror ikke jeg vil ha noe med så mye lommer, de blir så innmari fulle av jord. Jeg fant noen fra Dickies som kan funke.

Jeg vet ikke om det har noe å si for deg, men jeg tror de fire lommene på fronten er løse, at man kan ta dem av.
På denne modellen tror jeg i hvert fall:

Gammel 23-02-10, 15:15   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg vet ikke om det har noe å si for deg, men jeg tror de fire lommene på fronten er løse, at man kan ta dem av.

Da er det straks mer interessant. Det som er dumt er at det er lommer på knærne til sånne knebeskyttere, og de kommer til å fylles opp med jord og småstein som gjør vondt. For jeg tror ikke de er åpne i bunnen? Da er det bedre med løse skumplater til å flytte rundt for å ha knærne på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:17   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-02-10, 15:18   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Over snekkerbukser generelt, eller noen av eksemplene i tråden? Jeg skal bruke dem som arbeidsbukser da, og når man sitter på huk er det dumt med bukser som strammer rundt livet og/eller gir rørleggersprekk.

Gammel 23-02-10, 15:20   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Generelt, selvsagt. Til jobb, deriblant hagearbeid, er det vel greit. Ikke det jeg ville valgt, en joggebukse hadde holdt lenge.

Gammel 23-02-10, 15:23   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg tenker å bruke det som hagearbeidsbukser. Jeg liker ikke å bruke joggebukser ute i offentlighet, også er det lurt med et glattere stoff som tørker fortere enn jersey når man sitter på huk i jorda. Joggebukser blir fort helt innsmurte av gjørme som er vanskelig å få av fordi det tørker sent. Jeg er en grisete hagearbeider.

Gammel 23-02-10, 15:30   #28
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Generelt, selvsagt. Til jobb, deriblant hagearbeid, er det vel greit. Ikke det jeg ville valgt, en joggebukse hadde holdt lenge.

Jeg har også en aversjon mot snekkerbukser egentlig, tenkte å kanskje prøve denne jeg:

Om den sitter godt når man jobber. Jeg synes det er så praktisk å ha ordentlige jobbebukser, ikke bare til hagearbeid men til maling, bæring av avfall, snekring og slikt. Har hatt en dongeribukse fast til det, men den er nå helt utslitt.

Gammel 23-02-10, 15:33   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ordentlige jobbebukser er veldig kjekt å ha. Glittermannen har både jobbejakke og jobbebukse, mens jeg har mest bruk for en parsellbukse. Siden det er så mye sitte krøllet sammen til en liten ball er det kjekt med bukser som ikke strammer i livet syns jeg. Jeg har såpass med hofter at arbeidsbukser i herrefasong passer veldig dårlig til meg.

Gammel 23-02-10, 15:37   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ordentlige jobbebukser er veldig kjekt å ha. Glittermannen har både jobbejakke og jobbebukse, mens jeg har mest bruk for en parsellbukse. Siden det er så mye sitte krøllet sammen til en liten ball er det kjekt med bukser som ikke strammer i livet syns jeg. Jeg har såpass med hofter at arbeidsbukser i herrefasong passer veldig dårlig til meg.

Helt enig. Den modellen som jeg viste fram der er en damemodell, de har den ikke inne i noen av butikkene i Trondheim da, får prøve å ta en sjekk en gang jeg er i Oslo. Jeg liker det glatte stoffet, som du også sier, når det gjelder arbeidstøy, bare henge opp og børste av neste gang man bruker det.

Gammel 23-02-10, 15:39   #31
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

På Furuset er det noen sånne arbeidsklærbutikker. Der har jeg vært og handlet meg kjeledress som jeg brukte i gamlejobben min, og den var i damemodell. Mener de har prøverom også. Jeg kommer selvsagt ikke på hva butikken heter, men den ligger på veien mellom Furuset/IKEA mot Grorud. Det finnes i alle fall vanlige arbeidsbukser i damemodell, antakelig også snekkerbukser og andre typer bukser.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:40   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nå kan jeg jo snart kjøre bil, så kanskje min første kjøretur skal være parsellbukseshopping!

Gammel 23-02-10, 15:41   #33
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant den butikken jeg tenkte på: Synfiber.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:47   #34
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Sjekk I Gros Hage. Var innom butikken der for noen uker siden og de hadde noen virkelig flotte hagebukser!!!!!

Jeg likte disse . Noen som har prøvd og har tanke om størrelsene? (særlig benlengde)

Beklager at jeg sniker inn et spørsmål i tråden din, Glitter.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:47   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaRedoute har denne:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:47   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Feel free til å spørrre i vei!

Gammel 23-02-10, 15:49   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg likte disse . Noen som har prøvd og har tanke om størrelsene? (særlig benlengde)

Det sto vel på siden at de var litt store i str?
Var måletabell der.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:52   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Personlig bruker jeg Snickers (Det er vel Bläkleder nå) når jeg holder på i hagen.
Blir aldri slitt.

Gammel 23-02-10, 15:59   #39
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ring eller send e-post. Hun som driver er veldig hyggelig!

Gammel 03-08-10, 15:11   #40
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Hvordan gikk det, glitter? Fant du en ålreit bukse?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.