|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?
Denne var jo faktisk så stilig at jeg får lyst på en slik selv. Det hadde vært perfekt for late dager på hytta med litt pusling utendørs.
|
|
|
|
#22 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg vet ikke om det har noe å si for deg, men jeg tror de fire lommene på fronten er løse, at man kan ta dem av.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Da er det straks mer interessant. Det som er dumt er at det er lommer på knærne til sånne knebeskyttere, og de kommer til å fylles opp med jord og småstein som gjør vondt. For jeg tror ikke de er åpne i bunnen? Da er det bedre med løse skumplater til å flytte rundt for å ha knærne på.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Generelt, selvsagt. Til jobb, deriblant hagearbeid, er det vel greit. Ikke det jeg ville valgt, en joggebukse hadde holdt lenge.
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Ja, jeg tenker å bruke det som hagearbeidsbukser. Jeg liker ikke å bruke joggebukser ute i offentlighet, også er det lurt med et glattere stoff som tørker fortere enn jersey når man sitter på huk i jorda. Joggebukser blir fort helt innsmurte av gjørme som er vanskelig å få av fordi det tørker sent. Jeg er en grisete hagearbeider.
|
|
|
#28 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har også en aversjon mot snekkerbukser egentlig, tenkte å kanskje prøve denne jeg:
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?Ordentlige jobbebukser er veldig kjekt å ha. Glittermannen har både jobbejakke og jobbebukse, mens jeg har mest bruk for en parsellbukse. Siden det er så mye sitte krøllet sammen til en liten ball er det kjekt med bukser som ikke strammer i livet syns jeg. Jeg har såpass med hofter at arbeidsbukser i herrefasong passer veldig dårlig til meg.
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Helt enig. Den modellen som jeg viste fram der er en damemodell, de har den ikke inne i noen av butikkene i Trondheim da, får prøve å ta en sjekk en gang jeg er i Oslo. Jeg liker det glatte stoffet, som du også sier, når det gjelder arbeidstøy, bare henge opp og børste av neste gang man bruker det.
|
|
|
#31 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Snekkerbukser for voksne?På Furuset er det noen sånne arbeidsklærbutikker. Der har jeg vært og handlet meg kjeledress som jeg brukte i gamlejobben min, og den var i damemodell. Mener de har prøverom også. Jeg kommer selvsagt ikke på hva butikken heter, men den ligger på veien mellom Furuset/IKEA mot Grorud. Det finnes i alle fall vanlige arbeidsbukser i damemodell, antakelig også snekkerbukser og andre typer bukser.
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Jeg likte disse |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Erfaren nok
|
Det sto vel på siden at de var litt store i str?
|
|
|
#39 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ring eller send e-post. Hun som driver er veldig hyggelig!
|
![]() |
|
|