|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er opptatt av utseende. Jeg sminker meg hver morgen, prøver å se OK ut på håret og er ganske velkledd,tror jeg. Jeg trener om kvelden og ser fresh ut på vei til trening og ser ut som et vrak på vei hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Irriterende opptatt av utseende mitt,-desverre.Går ingen steder uten sminke,kun om sommeren på stranden
![]() |
#24 |
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er ikke opptatt av utseende, og skal jeg være hjemme eller jobbe hjemmefra, så ser jeg ut som jeg akkurat har stått opp når jeg leverer i barnehagen. Jeg er ren da, men helt uten sminke og annet dill. På jobb stiller jeg ok i klærne, med sminke og smykker. Jeg kan pynte meg også, om jeg er i humør til det. Men opptatt av utseende? Niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Egentlig er jeg det, men er jeg trøtt skipper jeg glatt sminke. Men jeg kjenner meg bedre og føler meg mer vel når jeg er pen i tøyet, på håret og har sminke. Men det er overhode ikke hver dag. I tillegg fryser jeg sånn vinterhalvåret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nå også i farger
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?
Det gjorde jeg også. Jeg har blitt mye mer avslappet til alt etter at jeg begynte føle meg komfortabel med å gå uten sminke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Hvis det å være opptatt av utseende er ensbetydende med å bruke mascare / sminke - så bryr jeg meg nok ikke overhode. Sluttet med øyesminke etter at jeg begynte å reagere på det når jeg satt foran data-skjermen. Så sminke er kun til fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Det kommer veldig an på hvor jeg skal hen og hvem jeg forventer å treffe. Skal jeg være "blandt folk" er jeg nøye med både klær og sminke, ja.
![]() |
#29 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg er bedre nå.
![]() |
![]() |
#30 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør jeg også ...
![]() |
#31 |
Ferdiglada
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Barnehagen er en ting, men eg går ALDRI på jobb uten sminke. Aldri.
![]() |
![]() |
#32 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Samme her. Jeg går ikke ut og henter posten engang, uten sminke. Håret må gres og sminken må på, og klærne må se ok ut. Jeg liker å se fresh ut.
![]() |
#33 |
intro
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Altså, jeg er ikke det minste redd for å troppe opp på butikken direkte fra joggetur - og å ankomme kontoret høyrød og nyjogget har jeg gjort stadig vekk, med alt annet ann fancy treningsantrekk. Likevel er jeg jo virkelig forfengelig. Betyr det at jeg er litt splittet?
![]() |
![]() |
#34 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg går ikke ut døra uten mascara....
![]() |
#35 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan fint være slaraffen om jeg ikke skal noe. Jeg sminker meg bittelitt når jeg skal på jobb. Vi snakker øyenskygge, maskara og eyeliner. Ikke pudder og stæsj. Har jeg ikke kviser, så får jeg det da.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg går aldri ut av huset i trenigsen med mindre det er for å trene. Jeg tar alltid på meg litt sminke, men det er så lite at mange nesten ikke tror at jeg sminker meg. Etter at jeg oppdaget ID pudder for ett år siden foretrekker jeg litt av det og før jeg går ut. Men det er ikke et must. Noen ganger har jeg glemt å sminke meg når jeg drar på jobb, ingen har sagt noe så det tyder vel på at jeg ikke bruker så mye uansett. Jeg er lærer på ungdomsskolen og jentene "mine" kommenterer med en gang det er noe. Så de hadde garantert sagt noen om de reagerte på at jeg var usminket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg går gjerne i barnehagen uten sminke, men ikke på jobb. Bruker max 5 min på det, det gjør at jeg føler meg mer vel. Burde brukt mer tid på håret, kanskje... Er vel normalt opptatt av utseende, liker å kle meg ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv
|
Jeg må bare signere denne. Jeg har evnen, men viljen svikter. |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg liker og se bra ut på håret og kle meg greit, men sminke bruker jeg nesten aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|