Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du opptatt av utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 21:44   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av utseende?

Ja, jeg er opptatt av utseende. Jeg sminker meg hver morgen, prøver å se OK ut på håret og er ganske velkledd,tror jeg. Jeg trener om kvelden og ser fresh ut på vei til trening og ser ut som et vrak på vei hjem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:44   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sant - jeg er nøye på klær og litt sminke, men håret er et lite forfengelig område, gitt.

Gammel 03-03-10, 21:45   #23
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Irriterende opptatt av utseende mitt,-desverre.Går ingen steder uten sminke,kun om sommeren på strandenHar uren ekkel hud, derfor. Vasker håret hver dag, og er litt nøye på hva jeg har på meg også.Er vant til at folk tar meg for en jåle, greit nok egentlig. Kunne ønske jeg kunne gå uten sminke, men føler meg så uvel da at jeg lar det være..

Gammel 03-03-10, 21:46   #24
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke opptatt av utseende, og skal jeg være hjemme eller jobbe hjemmefra, så ser jeg ut som jeg akkurat har stått opp når jeg leverer i barnehagen. Jeg er ren da, men helt uten sminke og annet dill. På jobb stiller jeg ok i klærne, med sminke og smykker. Jeg kan pynte meg også, om jeg er i humør til det. Men opptatt av utseende? Niks.

Jeg anbefaler de som aldri har gått ut uten sminke før å prøve det. Det er befriende!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:47   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Egentlig er jeg det, men er jeg trøtt skipper jeg glatt sminke. Men jeg kjenner meg bedre og føler meg mer vel når jeg er pen i tøyet, på håret og har sminke. Men det er overhode ikke hver dag. I tillegg fryser jeg sånn vinterhalvåret.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:48   #26
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Kunne ønske jeg kunne gå uten sminke, men føler meg så uvel da at jeg lar det være..

Det gjorde jeg også. Jeg har blitt mye mer avslappet til alt etter at jeg begynte føle meg komfortabel med å gå uten sminke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:50   #27
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det å være opptatt av utseende er ensbetydende med å bruke mascare / sminke - så bryr jeg meg nok ikke overhode. Sluttet med øyesminke etter at jeg begynte å reagere på det når jeg satt foran data-skjermen. Så sminke er kun til fest.

Men det er sjelden jeg går noen steder ustelt, og jeg går ALDRI utenom huset i joggebukse - der går grensa!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:57   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det kommer veldig an på hvor jeg skal hen og hvem jeg forventer å treffe. Skal jeg være "blandt folk" er jeg nøye med både klær og sminke, ja.

Gammel 03-03-10, 21:58   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg er bedre nå.
Da jeg var litt yngre, kunne jeg knapt gå ut med søpla uten sminke.
Nå er det ikke så farlig, jeg har tatt meg i flere ganger å gå på handletur usminket.
Men nogenlunde pene klær vil jeg ha på, og skal jeg på pub er det full pakke!

Gammel 03-03-10, 21:59   #30
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kan godt gå innom butikken på vei hjem fra trening. I treningstøyet, med bare å ha bytta til en tørr genser. Jeg er kjempeekkel.

Det gjør jeg også ...

Gammel 03-03-10, 21:59   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehagen er en ting, men eg går ALDRI på jobb uten sminke. Aldri.

Gammel 03-03-10, 22:03   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg trives ikke uten sminke. Jeg er vel normalt opptatt av utseende. Jeg er stor fan av å gjøre det beste av det man har fått utdelt.

Samme her. Jeg går ikke ut og henter posten engang, uten sminke. Håret må gres og sminken må på, og klærne må se ok ut. Jeg liker å se fresh ut.
Nå skal det sies at jeg kun bruker litt eyeliner og øyenbrynsblyant, sjelden noe som helst annet. Kanskje litt øyeskygge i ny og ne. Jeg har mørke vipper og trenger stort sett ikke mascara selv om det blir penere med, og leppestift kler jeg ikke. Jeg bruker aldri noensinne pudder eller brunkremer og sånt. Har ikke kviser og sånt som må dekkes til med kremer.

Gammel 03-03-10, 22:09   #33
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg er ikke det minste redd for å troppe opp på butikken direkte fra joggetur - og å ankomme kontoret høyrød og nyjogget har jeg gjort stadig vekk, med alt annet ann fancy treningsantrekk. Likevel er jeg jo virkelig forfengelig. Betyr det at jeg er litt splittet?

Gammel 03-03-10, 22:42   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går ikke ut døra uten mascara....

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:45   #35
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Jeg kan fint være slaraffen om jeg ikke skal noe. Jeg sminker meg bittelitt når jeg skal på jobb. Vi snakker øyenskygge, maskara og eyeliner. Ikke pudder og stæsj. Har jeg ikke kviser, så får jeg det da.

Jeg liker også å se fresh ut, men gidder ikke se fresh ut for å hente posten. Naboene mine har sett både det beste og verste av meg uansett.

Gammel 03-03-10, 22:47   #36
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går aldri ut av huset i trenigsen med mindre det er for å trene. Jeg tar alltid på meg litt sminke, men det er så lite at mange nesten ikke tror at jeg sminker meg. Etter at jeg oppdaget ID pudder for ett år siden foretrekker jeg litt av det og før jeg går ut. Men det er ikke et must. Noen ganger har jeg glemt å sminke meg når jeg drar på jobb, ingen har sagt noe så det tyder vel på at jeg ikke bruker så mye uansett. Jeg er lærer på ungdomsskolen og jentene "mine" kommenterer med en gang det er noe. Så de hadde garantert sagt noen om de reagerte på at jeg var usminket.

Jeg er nok blitt litt mer forfengelig med årene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 23:18   #37
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg går gjerne i barnehagen uten sminke, men ikke på jobb. Bruker max 5 min på det, det gjør at jeg føler meg mer vel. Burde brukt mer tid på håret, kanskje... Er vel normalt opptatt av utseende, liker å kle meg ok.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 00:50   #38
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

I teorien er jeg veldig opptatt av hvordan jeg ser ut. Men i praksis så svikter det totalt. Jeg bruker sminke hvis jeg skal utenfor døra, med mindre jeg skal på trening, men jeg er verdensmester til å se dratt og usminket ut etter ca. ti minutter, og jeg orker ikke fly på do og friske opp sminken hele tiden. Og i klesveien er jeg er vandrende katastrofe noen ganger, så alt i alt kan jeg vel si at jeg evnen og viljen svikter.

Jeg må bare signere denne. Jeg har evnen, men viljen svikter.
Jeg bruker ikke sminke, annet enn når jeg virkelig skal fleske til på fest hvert jubelår. Ellers varierer det veldig på dagsformen. Noen ganger kan jeg anstrenge meg litt, mens andre ganger er det joggis og crocs
I barnehagen har de sett meg stylet i kjole, i joggebukse og crocs og i thermodress og svær lue. Det varierer veldig med andre ord.
Enkelte dager er jeg altså veldig opptatt av hvordan jeg ser ut, mens andre dager gir jeg så fullstendig beng at jeg sikkert fremstår like fresh som en uteligger.

Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 01:04   #39
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Barnehagen er en ting, men eg går ALDRI på jobb uten sminke. Aldri.

Det gjør (gjorde) ikke jeg heller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 08:00   #40
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg liker og se bra ut på håret og kle meg greit, men sminke bruker jeg nesten aldri.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.