Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du opptatt av utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 21:19   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du opptatt av utseende?

Jeg trives ikke uten sminke. Jeg er vel normalt opptatt av utseende. Jeg er stor fan av å gjøre det beste av det man har fått utdelt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:23   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror også selv jeg ser en smule freshere ut med sminke men jeg er ei skikkelig kløne foran speilet!!
Er liksom ikke så interessert i foundation og concealer osv ...

For ikke å snakke om håret!! Det er et kapittel for seg ...

Gammel 03-03-10, 21:26   #3
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker mascara, men har sluttet å bruke concealer osv. Jeg er ikke spesielt pen og synes ikke at jeg blir spesielt mye penere med sminke heller, så jeg gidder ikke å bruke masse energi på det.

Gammel 03-03-10, 21:31   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Middels, vil jeg tro. Hadde jeg vært veldig opptatt av mitt eget utseende, ville jeg sikkert droppet det rødvinsglasset og snacksen jeg akkurat har fortært.
Spøk til side: jeg har som regel på meg mascara og litt farge på brynene. Jeg farger håret, er slett ikke tilfreds med at det kommer grått hår. Jo, middels, vil jeg si.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:38   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Middels, vil jeg tro. Hadde jeg vært veldig opptatt av mitt eget utseende, ville jeg sikkert droppet det rødvinsglasset og snacksen jeg akkurat har fortært.
Spøk til side: jeg har som regel på meg mascara og litt farge på brynene. Jeg farger håret, er slett ikke tilfreds med at det kommer grått hår. Jo, middels, vil jeg si.

Her er jeg også.
Bruker ikke mye sminke men på jobben måååå jeg ha mascara.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 21:45   #6
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Irriterende opptatt av utseende mitt,-desverre.Går ingen steder uten sminke,kun om sommeren på strandenHar uren ekkel hud, derfor. Vasker håret hver dag, og er litt nøye på hva jeg har på meg også.Er vant til at folk tar meg for en jåle, greit nok egentlig. Kunne ønske jeg kunne gå uten sminke, men føler meg så uvel da at jeg lar det være..

Gammel 03-03-10, 21:48   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Kunne ønske jeg kunne gå uten sminke, men føler meg så uvel da at jeg lar det være..

Det gjorde jeg også. Jeg har blitt mye mer avslappet til alt etter at jeg begynte føle meg komfortabel med å gå uten sminke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 22:03   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg trives ikke uten sminke. Jeg er vel normalt opptatt av utseende. Jeg er stor fan av å gjøre det beste av det man har fått utdelt.

Samme her. Jeg går ikke ut og henter posten engang, uten sminke. Håret må gres og sminken må på, og klærne må se ok ut. Jeg liker å se fresh ut.
Nå skal det sies at jeg kun bruker litt eyeliner og øyenbrynsblyant, sjelden noe som helst annet. Kanskje litt øyeskygge i ny og ne. Jeg har mørke vipper og trenger stort sett ikke mascara selv om det blir penere med, og leppestift kler jeg ikke. Jeg bruker aldri noensinne pudder eller brunkremer og sånt. Har ikke kviser og sånt som må dekkes til med kremer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.