Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldrakter på voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-10, 19:19   #101
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heldrakter på voksne

Det er IKKE fint!!

Det ser unektelig comfy ut, men ...

Sist redigert av Bomull : 19-01-10 kl 19:25.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 19:25   #102
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

De er helt forferdelige

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 20:03   #103
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte de ikke i starten, men nå syns jeg de ser litt kul ut rett og slett!
*fryktelig ung i en gammel kropp eller bare dårlig smak*

Gammel 19-01-10, 20:16   #104
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Babydrakt!!!! jeg vil ha!!-om jeg går med den ute skyt meg!

Det verste er at du ville kledd det ...

Gammel 19-01-10, 20:58   #105
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe er for de unge ...

Gammel 19-01-10, 21:52   #106
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Noe er for de unge ...

Jepp, jeg kler 2 1/2-åringen min i heldrakt og hun er knusefin i den!

Gammel 19-01-10, 22:01   #107
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde en slik på 80-tallet, tror merket var NAF NAF.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:16   #108
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Provosert gidder jeg ikke bli over at ungdommen kler seg slik, men jeg syns nå det er ganske fornøyelig å se disse teletubbiene tusle rundt, sammen med jentene som går i digre pysjamasbukser og slikt. Det ser nå behagelig ut, det skal det ha - og Esme har et kjempepoeng med at det tar bort noe av kroppshysteriet.

Men nei - jeg hadde min storhetstid med diger permanent, uglebriller og mohair-genser med neonfarget belte om livet på 80-tallet - ja sammen med rosa øyenskygge og pastelløredobber i plast.

Jepp - tror jeg nøyer meg med en periode i livet jeg kan se tilbake og le hysterisk av, trenger ikke en ny en når jeg har bikka 40.

Har ikke sett disse teletubbiene jeg, men nå skal jeg jammen se godt etter når jeg kjører forbi u.skolen oppå her!

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:47   #109
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jo, for all del.

Det skal bli spennende å se om det også virker den andre veien; hva hvis østeuropeiske prostituerte om tre år ser ut som teletubbier?

Hadde jo vært kult!

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Sikkert deilige å gå med INNE,men aldri om jeg hadde vist meg ute i noe sånt.
Hva er hensikten med glidelås helt opp til toppen av hetta??

Tenkte det samme. Da blir det jo en likpose.....

:grøss: men som sagt over. Vi over 30 er forpliktet til å synes ungdomsmote er stygt. Bedre enn en topp som ikke rekker ned til navelen midt på vinteren.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 23:40   #110
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Synes det ser ganske komisk ut. Sånn kroppsfikseringsmessig er det kanskje fint da. Ikkje første gong "babykle" er på moten for ungdom, husker da tydeleg at eg hadde body i min ungdom. 6 åringen min synes det er hysterisk morsomt.

Gammel 19-01-10, 23:52   #111
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Blanding av sparkedress og likpose.

De er rett og slett grusomme!

Gammel 06-03-10, 13:37   #112
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nå ser jeg dem over alt. Og flere på vennelista mi på facebook har meldt seg inn i diverse grupper som hyller disse monstrositetene. Og jeg knegger rått av alle sammen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 13:53   #113
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg var invitert på lunsj til en bekjent av meg, og da jeg ringte på åpnet hun døra i en rosa heldrakt. Jeg skvatt! Virkelig. Hun må ha sett det på meg for hun unnskyldte at hun hadde den på. Dette er en stund siden, og jeg hadde verken sett eller lest om disse draktene før. Nå ser jeg jo at det er "slik som ungdommen lika".

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 14:30   #114
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nesten 40 år og ønsker meg en slik ... for hjemmebruk selvsagt, men jeg synes de er litt kule på ungdommene. atetisk og moteødelegger:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 22:15   #115
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Nå er dem da påkledd. Bedre med slik drakt enn magen bar og lårkort i 10 minus.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 00:14   #116
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, hva ER det med ungdummen nu til dags? Først blir det moderne med støvler og varme støvletter. Så vil de helst ha på gode, tykke ulluer hele tiden. Og nå skal de altså ha heldekkende klær. Når man i tillegg tar med at rusmiddelbruken blant ungdom har gått kraftig nedover de siste 10 åra, og at stadig flere av de jeg møter er høflige og hjelpsomme - hva er det egentlig som foregår?

Er Norge i ferd med å bli islamifisert?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Enig med teletubbie- sammenligningen.

og man kan da enkelt matche med følgende accessoirer (eller hvordan i huleste man skriver det....):

Lilla drakt = rød veske
Grønn drakt = stor hatt
rød drakt = sparkesykkel
gul drakt = stor pilatesball

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.