|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ditt verste påskeminne noensinne!Alle påskeferier er ikke bare solskinn, skiturer, Kvikklunsj og appelsiner! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!
Oj! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Å hjelpes, malou. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!malou: Det der måtte være maks uflaks og uheldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Det var sen påske og godt vær så vi skulle på hytta til bestemor og det gledet jeg meg veldig til. Jeg var 8 år, hadde det fælt på skolen og trengte virkelig å komme meg litt bort, og bestemor hadde til og med lovet å ikke bli med / komme ned på hytta mens vi var der. Full halleluja-stemning. Vi trengte alle den ferien.
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house Sist redigert av Kitty Bastard : 30-03-10 kl 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Det må være da min kjære katt Samuel ble tatt av ørn, langfredag i 1996. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♡
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Jeg mistet en venninne i Scandinavian Star ulykken.
![]() |
#8 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Mja, ingen topper vel påska til malou.
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Ikke noen dårlige minner her i grunn. Det verste må vel være da jeg som tenåring var lenket fast til campingvogna, pga en brukket fot, mens resten av familien nøt lange og deilige skiturer på fjellet i strålende påskevær. Det var rett og slett grusomt kjedelig.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Jeg hadde en grusom påske i mine yngre dager. |
![]() |
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Den verste påsken jeg har opplevd var da fetteren min på seks år lå for døden. (Kreft) Jeg fikk reise til Oslo og besøke ham, og visste at det var siste gangen. Det var grusomt for en tiåring, men det var også fint å få muligheten til å ta farvel. Han døde få dager etter at jeg kom hjem igjen.
![]() |
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Hyttetur i 30 minus, utedo ala bøtte med lokk.
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!For tre år siden fikk poden omgangssyke. To dager senere lå jeg og mannen flate. Det var ille, sprutbrekninger hver halvtime og RIER.
![]() |
#15 |
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Kjip den i HI altså. Men jeg reagerte nå litt likevel at himmel og jord ble satt i bevegelse for at svigers IKKE skulle ta flyet videre til L.A, fordi resten satt i Norge. De kunne jo ha en fantastisk påske selv om ikke resten hadde det? Jeg hadde ringt dem og sagt GOD TUR; KOS DERE!!!
![]() |
#16 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Min værste påskeminne er påsken 2007. Den vil jeg helst glemme.
![]() |
#17 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Mitt værste påskeminne er når jeg var 13. Min bror på 17, hadde friket ut og husker han kom full hjem og min mor ble hysterisk.. og så forsvant han ut med en kammerat med min mor hylende etter for å prøve å nekte han.. Tidlig neste morgen, i 6 tiden eller noe, ringte telefonen. jeg hørte min mor sto opp og tok den og jeg hørte bare hun hylskrek. :skingrestemme: jeg trodde han var død.
![]() |
#18 |
Møllspist fletthurpe
|
rier? TRE år siden??
![]() |
#19 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, bortsett fra at svigers er over 70 år, ikke spesielt stive i engelsk, vi satt på alle de forskjellige hotellbestillingene og leiebilen stod i vårt navn. Jeg er glad vi fikk dem helskinna hjem fra første mellomlanding |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Alt det du nevner her synes jeg er helt bortinatta. Høres ut som de egentlig burde vært på Hjem slik du sier det.
![]() |
|
|