Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ditt verste påskeminne noensinne!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 10:31   #1
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kjip den i HI altså. Men jeg reagerte nå litt likevel at himmel og jord ble satt i bevegelse for at svigers IKKE skulle ta flyet videre til L.A, fordi resten satt i Norge. De kunne jo ha en fantastisk påske selv om ikke resten hadde det? Jeg hadde ringt dem og sagt GOD TUR; KOS DERE!!!

Joda, bortsett fra at svigers er over 70 år, ikke spesielt stive i engelsk, vi satt på alle de forskjellige hotellbestillingene og leiebilen stod i vårt navn. Jeg er glad vi fikk dem helskinna hjem fra første mellomlanding

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:36   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Joda, bortsett fra at svigers er over 70 år, ikke spesielt stive i engelsk, vi satt på alle de forskjellige hotellbestillingene og leiebilen stod i vårt navn. Jeg er glad vi fikk dem helskinna hjem fra første mellomlanding

Alt det du nevner her synes jeg er helt bortinatta. Høres ut som de egentlig burde vært på Hjem slik du sier det.
Men så lenge det var det de ønsket selv er det jo helt greit.

Gammel 31-03-10, 10:42   #3
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Den var drøy, Malou. Håper virkelig denne påsken blir hyggelig for dere.

Fikk dere tilbake pengene for turen?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:55   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjipe greier, malou. Vi hadde nok måttet hentet hjem både egne foreldre og svigers vi også, hadde det vært oss det skjedde med.

Mange kjipe/tragikomiske historier her. Mitt verste påskeminne er telefonen jeg fikk da vi nettopp hadde ankommet hytta for 5 år siden. Fikk beskjed om at bestefaren min døde skjærtorsdag. Han var gammel, men frisk og rask, så det var uventet og veldig trist.

(Naboen min har nok en av sine verste påsker nå, ettersom både hun og babyen har blitt lagt inn på sykehus pga kraftig omgangssyke og dehydrering.)

Gammel 31-03-10, 11:16   #5
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Den var drøy, Malou. Håper virkelig denne påsken blir hyggelig for dere.

Fikk dere tilbake pengene for turen?

Takk for det!

Vi fikk erstattning over et halvt år etter - etter mye korrespondanse og et uttall av telefoner. Det ble også mye problemer fordi jeg etter ferien skulle ha flydd direkte fra LA til jobb i Las Vegas, med alt det medførte av ombookinger og rot.

Svigers derimot, holdt på enda lenger siden de i prinsippet kunne flydd videre fra London til LA - alene.

Dette skal ikke være noen hatetråd mot SAS, men jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle fly det selskapet mer (og jeg flyr mye) og det har jeg holdt! Jeg måtte ligge over 2 netter på Radisons SAS i Beijing siden kunden hadde booka meg inn der, og selv det svei bra

Gammel 31-03-10, 11:33   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt det du nevner her synes jeg er helt bortinatta. Høres ut som de egentlig burde vært på Hjem slik du sier det.

Så alle over 70, som ikke er god i engelsk, burde vært på hjem?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:49   #7
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

På hjem siden de var over 70 og ikke så gode i engelsk?

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 14:11   #8
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

På hjem siden de var over 70 og ikke så gode i engelsk?

Nei, fordi malou beskrev det så bastant at de ikke kunne klare seg alene. Jeg ble nesten litt fornærmet på deres vegne.
Høres ut som du måtte troppe opp på flyplassen og rulle dem hjem.
Synes bare det hele ga preg av litt lite respekt. Men det var kun utfra hvordan det ble beskrevet. Behøver ikke stemme med RL. For hva vet jeg. Kjenner ingen av dem.
PS Hørtes ut som Malou mente de hørte til på Hjem, jeg mener at kriteriene ikke kvalifiserte til Hjem.

Gammel 31-03-10, 14:32   #9
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde en ganske snodig påske det året jeg fylte 10.

Foreldrene mine holdt på å bygge enebolig, og hadde planlagt å eeendelig ta fri i påskehelgen og legge ned arbeidet for noen dager. Hehe.

Men så fikk jeg og søsteren min røde hunder, uka før palmehelga.
Omtrent samtidig fikk pappa, som da var i 30-årene, helvetesild på øyet, ble innlagt på sykehus og var kjempedårlig. Mamma måtte bare innse at turen til tanter og onkler og søskenbarn gikk i vasken,
og så fikk vi selvfølgelig omgangssyke akkurat da de røde hundene var borte.

Meneh,
siden helvetesild skyldes vannkoppevirus og verken søsteren min eller jeg hadde hatt vannkopper,
så kan dere vel tenke dere hvilke hudforandringer som poppet fram 2. påskedag, akkurat nå mamma gledet seg intenst til å gå tilbake på jobb etter en ferie med sykdom og elendighet

(Jeg, altså 10 år, presenterte meg på følgende vis: "Mamma, ikke bli sint - men er dette en vannkopp?" )

Gammel 31-03-10, 21:21   #10
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke huske å ha noen dårlige påskeminner i ryggsekken. Dårlig vær er det støtt og stadig i påsken, men gode minner kan man skaffe seg likevel. Vi har også tilbringt et par påskeferier på barneavdeling, men selv det ble i grunnen ganske hyggelig.

Gammel 31-03-10, 21:33   #11
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Nei, fordi malou beskrev det så bastant at de ikke kunne klare seg alene. Jeg ble nesten litt fornærmet på deres vegne.
Høres ut som du måtte troppe opp på flyplassen og rulle dem hjem.
Synes bare det hele ga preg av litt lite respekt. Men det var kun utfra hvordan det ble beskrevet. Behøver ikke stemme med RL. For hva vet jeg. Kjenner ingen av dem.
PS Hørtes ut som Malou mente de hørte til på Hjem, jeg mener at kriteriene ikke kvalifiserte til Hjem.

Hmm, jeg fikk absolutt ingen slike vibber av den ene setningen malou skrev om akkurat det.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 10:58   #12
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Standard

Jeg glemte å si at vi hadde avtalt møtested på Heathrow og skulle fly samme flight over til USA. Svigers er spreke som bare det og er ofte med oss på reiser, men vi tar oss av all planlegging. De opplever masse og får alt tilrettelagt - og får være sammen med barnebarna ( og det er nok det gjeveste).

Sist redigert av malou : 31-03-10 kl 11:04.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.