Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 20:55   #41
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Brokkoli skal jo bare såvidt få et oppkok.

Ja, det er ikke det at jeg ikke vet det som er problemet. Jeg skylder på de underjordiske. /

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:04   #42
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Overkokt brokkoli er skikkelig fælt jo. :grøss:

Brokkoli skal jo bare såvidt få et oppkok.

'

Såvidt få et oppkok altså? Da er de jo temmelig harde fortsatt. Får man ikke vondt i magen av det da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:29   #43
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

'

Såvidt få et oppkok altså? Da er de jo temmelig harde fortsatt. Får man ikke vondt i magen av det da?

Nei. Man blir glad. Og kjernesunn.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 21:35   #44
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg fyller aldri bensin før jeg absolutt må. Helt idiotisk egentlig spesielt siden jeg har humpet meg bort til bensinstasjonen mer enn en gang. Og så fyller jeg aldri mer enn halv tank for det tar så lang tid. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, ikke er jeg noe særlig lat av meg, og jeg kjører forbi bensinstasjonen hver dag opp til flere ganger, men å kjøre inn før jeg absolutt må? Nei det er visst farlig. Bensinfobi?

Gammel 06-04-10, 00:09   #45
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Flytter fram vekkeklokka 15-20 minutt. Det er det verste som er. Ødelegger hele dagen, og ikke fikk jeg sove så mye heller da jeg egentlig måtte tisse. Men så var det den gode dyna da...

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 00:25   #46
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har som intensjon at nøkler, mobil og lommebok må legges på fasteplasser eller aller helst tilbake i veska.
Det sliter jeg med å klare og har mange morgener brukt mye tid på å finne igjen de tingene. Tid jeg ikke har fordi jeg har kost med dyna for lenge.
Men har vel egentlig funnet ut at de tingene hater meg og dermed gjemmer seg for meg.

Gammel 06-04-10, 00:36   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg fyller aldri bensin før jeg absolutt må. Helt idiotisk egentlig spesielt siden jeg har humpet meg bort til bensinstasjonen mer enn en gang. Og så fyller jeg aldri mer enn halv tank for det tar så lang tid. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn, ikke er jeg noe særlig lat av meg, og jeg kjører forbi bensinstasjonen hver dag opp til flere ganger, men å kjøre inn før jeg absolutt må? Nei det er visst farlig. Bensinfobi?

Jeg har faktisk tenkt på å lage en poll om det flere ganger. Når jeg ber til Bilguden om at 3 L bensin skal holde bare litt til.

Det er vel ingen som fyller bensin når disse lampene begynner å blinke?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 01:01   #48
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Skriver handleliste, og går fra den på kjøkkenbordet.
= kommer hjem med mye vi hadde og ikke det vi trengte...

Og ta med glass- og metall embalsje og plast i bilen, bare for å kjøre rundt med det en ukes tid før jeg husker å stoppe på miljøstasjonen

Gammel 06-04-10, 14:38   #49
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Et par ting til;

Vi har papirinnsamling i egen dunk, men hver bidige gang glemmer jeg/vi å trille frem dunken på tømmedagen.

Jeg har 4 Bagguposer som ligger under førersetet i bilen, men like fullt går jeg alltid ut av butikken med butikkens bærepose. Bagguene blir alltid gjenglemt i bilen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:48   #50
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forlegger nøklene mine en lur plass og finner de aldri der jeg trodde jeg la de.

Gammel 06-04-10, 14:51   #51
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg har en gang trillet bakken hjem uten å skjønne at jeg var fri for bensin. En annen gang måtte kjæresten komme med bensin til meg da jeg var halvveis hjemme.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:59   #52
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Løfter og bærer på altfor store barn.....

Gammel 06-04-10, 15:06   #53
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jepp - jeg innbiller meg at jeg kan spise hva-som-helst uten å legge på meg ett eneste gram .

Gammel 06-04-10, 15:07   #54
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

...eller at jeg skal begynne å trene etter Pilates-videoen i neste uke .

Gammel 06-04-10, 15:11   #55
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jepp - jeg innbiller meg at jeg kan spise hva-som-helst uten å legge på meg ett eneste gram .

Du er ikke alene.

Og: tar enda en bit sjokolade/neve peanøtter selv om jeg er stappmett.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 15:15   #56
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Det forekommer meg at jeg må være utrolig distrè! Jeg kan skrive under på veldig mange av disse tingene:
- Lyspærer
-Rømme (som eksempel på en hvilken som helst annen matvare jeg tror vi ikke har)
-Røyking
- Kjøring av sortert avfall i bil
- Bensinfylling
- Søppelpose foran døra
- Nøkler, lommebok og annet

Her kunne jeg sikkert fylt på, men intensjonen om å huske alle innleggene etter endt lesing var god, men ikke god nok.

Gammel 06-04-10, 21:34   #57
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vi pleier å kjøpe inn øl om sommeren, sånn i tilfelle vi skal få lyst på liksom. - Hver gang vi handler kommer det mer øl i kjøleskapet. Og så ender vi opp med å tømme det ut i desember da det har gått ut på dato. Skjedd tre år på rad nå.

Hæææ? Her er det såvidt øl får stå til over helga!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:47   #58
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror alltid at vi er fri for pasta og mais når jeg handler. Det betyr at skapene er veldig fulle av disse matvarene. Heldigvis er det varer som har lang holdbarhet.

Gammel 06-04-10, 21:50   #59
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Hæææ? Her er det såvidt øl får stå til over helga!

Samme her. Er det øl i kjøleskapet så må det drikkes opp.

Gammel 06-04-10, 22:08   #60
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Her var det mye å kjenne seg igjen i, gitt.

Hamstrer: rømme, matfløte og pasta. Talte 7 åpnede pastaposer.
Bensinfylling er noe av det kjedeligste jeg vet og måtte le da jeg leste carolins innlegg. Som jeg skulle skrevet det selv. Det er så kjedelig at jeg ikke orker å fylle full tank. Hvilket selvsagt betyr at jeg må fylle dobbelt så ofte.

Gidder ikke sette bilen i garasjen og tenker at det går fort å skrape om morgenen... Angrer hver gang.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.