Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-10, 20:52   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

...uten å lære?

Jeg har en sånn utrolig idiotisk ting jeg ikke klarer gjøre riktig noen gang.

Lampene mine bruker en del forskjellige lyspærer, og i og med at de ikke ryker daglig, så klarer jeg ikke huske på å kjøpe nye når jeg først er tomt. Det går stortsett alltid en uke eller to minst, så kommer jeg hjem med en lyspære som ikke passer, fordi jeg kjøpte en på impuls i butikken, fordi jeg kom på at jeg manglet en. Det kan være for stor sokkel, for liten, for mange vatt, feil lyspære osv. Dette kan glatt skje to-tre ganger før det blir klaff.

Dette har resultert i at jeg har et arsenal av lyspærer som ikke passer noe sted her egentlig. Lysstoffrør i feil lengder, pærer til kjøkkenvifta som ikke passet. Jeg er håpløs på dette, og kan ikke fatte at det skal være så vanskelig???

*gir snart opp etter tredje forsøket på å bytte pære på motorsykkellampa til poden*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 20:53   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....

Jeg kunne skrevet hovedinnlegget her.

Gammel 02-04-10, 20:55   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt det ikke bare er meg!

Gammel 02-04-10, 20:58   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt å ta med meg brukt lysstoffrør på butikken for å få riktig. Og tennere -alltid masse tennere- så vi kan nok snart starte tennerutsalg her.

Gammel 02-04-10, 20:59   #5
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har begynt å ta med meg brukt lysstoffrør på butikken for å få riktig. Og tennere -alltid masse tennere- så vi kan nok snart starte tennerutsalg her.

Joda. Men da må man planlegge å handle inn. Det er jo _der_ jeg svikter. Jeg burde begynne notere på en handlelapp i det pæra går. Og da ikke hva slags pære jeg tror det er, men faktisk gå å sjekke. Også burde jeg kjøpe TO nye...

Gammel 02-04-10, 21:02   #6
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker alltid at alle leker skal opp i lekekassa med én gang Bølla har lagt seg, slik at jeg slipper å tråkke på Duploklosser. Jeg går alltid barbent hjemme.

:sitter og gnir seg under foten:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:02   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater lyspærer. Det er en manneting hjemme hos oss.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:40   #8
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg kunne skrevet hovedinnlegget her.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Godt det ikke bare er meg!

Dere burde hatt deledag.

Jeg lærer aldri å sjekke om vi har rømme. Vi har stort sett rømme. Mange begre.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:46   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg slår ikke opp/ned varmen. Mannen min synes at jeg er heeeelt håpløs. Om det er iskaldt her når jeg står opp kan jeg bare legge meg under teppet og hutre, mens enhver annen ville skrudd opp varmen eller sett om det stod noe vindu åpent eller noe. I motsatt tilfelle slår jeg aldri ned varmen heller, da bare kler jeg av meg eller lufter.

Han mener jeg er lat, jeg er overbevist om at det ikke finnes noe kobling i hodet mitt mellom feil temperatur og varmeovner.

Gammel 02-04-10, 22:02   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg låser jo bilen automatisk. Men allikevel må jeg nesten hver gang gå tilbake for å sjekke at jeg har låst den.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:52   #11
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...

Kjøper julegodt på halv pris og tror det skal holde seg i evigheter. Trenger jeg si jeg ennå sliter med julekiloene?

Gammel 02-04-10, 22:55   #12
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Vi pleier å kjøpe inn øl om sommeren, sånn i tilfelle vi skal få lyst på liksom. - Hver gang vi handler kommer det mer øl i kjøleskapet. Og så ender vi opp med å tømme det ut i desember da det har gått ut på dato. Skjedd tre år på rad nå.

Gammel 02-04-10, 23:22   #13
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Ja, finner meg mannfolk som er helt totalt feil for meg *bitter og nyseparert*

Gammel 02-04-10, 23:46   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Å jada. For eksempel tenker jeg nesten hver kveld at joda, jeg skal stå opp tidlig, lage meg en god frokost, pakke sekker, fylle bensin på bilen og i det hele tatt rekke mye før jobb. Som regel ender det med en knekkebrød i hånda og en biltur der jeg ber til høyere makter om at jeg skal komme fram til jobben.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:49   #15
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg må alltid gå å kjenne på de elektriske tingene vi har før jeg legger meg om kvelden. Det hjelper liksom ikke å huske at jeg ikke har brukt komfyren på tre dager, jeg må sjekke at den er skrudd av.

Gammel 02-04-10, 23:50   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg alltid tror jeg skal huske noe og dermed ikke skriver det ned.

Gammel 02-04-10, 23:50   #17
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Dere burde hatt deledag.

Jeg er også em rømmehamstrer.

Telte ikke mindre en 5 bokser i kjøleskapet nå sist.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:53   #18
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Har du vært i kjøleskapet mitt?... Samme her. Jammen bra rømme er like god lenge etter best før datoen.

Gammel 02-04-10, 23:54   #19
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet jeg er norges trøtteste tryne når klokka ringer, snoozer sikkert tjue ganger , jeg vet jeg burde ha lagt frem klær, smurt mat til barna osv kvelden før, men gjør jeg det? Nei.
Dermed er jeg for sent ute og burde selvsagt også sørget for at bilen hadde bensin så jeg slapp å bli enda senere fordi jeg må fylle om morgenen, men har jeg noensinne gjort det? Nei.
Ankommer jobb og rett i møte, har jeg forbredt dokumenter og alt så det ligger lettvint på PCen dagen før? Nei.

Frokost er dagens viktigste måltid, jeg lurer på hvordan det smaker.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 00:13   #20
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyker.

Ellers har jeg vel det meste på stell

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.