|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ......uten å lære? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....
|
|
|
#4 |
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....Jeg har begynt å ta med meg brukt lysstoffrør på butikken for å få riktig. Og tennere -alltid masse tennere- så vi kan nok snart starte tennerutsalg her.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Joda. Men da må man planlegge å handle inn. Det er jo _der_ jeg svikter. Jeg burde begynne notere på en handlelapp i det pæra går. Og da ikke hva slags pære jeg tror det er, men faktisk gå å sjekke. Også burde jeg kjøpe TO nye... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tøff
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....Jeg tenker alltid at alle leker skal opp i lekekassa med én gang Bølla har lagt seg, slik at jeg slipper å tråkke på Duploklosser. Jeg går alltid barbent hjemme.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....Jeg hater lyspærer. Det er en manneting hjemme hos oss. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....Jeg slår ikke opp/ned varmen.
|
|
|
#10 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang....Jeg låser jo bilen automatisk. Men allikevel må jeg nesten hver gang gå tilbake for å sjekke at jeg har låst den.
|
|
|
#11 |
|
rakkarpus
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Kjøper julegodt på halv pris og tror det skal holde seg i evigheter. Trenger jeg si jeg ennå sliter med julekiloene?
|
|
|
#12 |
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Vi pleier å kjøpe inn øl om sommeren, sånn i tilfelle vi skal få lyst på liksom. - Hver gang vi handler kommer det mer øl i kjøleskapet. Og så ender vi opp med å tømme det ut i desember da det har gått ut på dato. Skjedd tre år på rad nå.
|
|
|
#13 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Ja, finner meg mannfolk som er helt totalt feil for meg
|
|
|
|
#14 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Å jada. For eksempel tenker jeg nesten hver kveld at joda, jeg skal stå opp tidlig, lage meg en god frokost, pakke sekker, fylle bensin på bilen og i det hele tatt rekke mye før jobb. Som regel ender det med en knekkebrød i hånda og en biltur der jeg ber til høyere makter om at jeg skal komme fram til jobben. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg må alltid gå å kjenne på de elektriske tingene vi har før jeg legger meg om kvelden. Det hjelper liksom ikke å huske at jeg ikke har brukt komfyren på tre dager, jeg må sjekke at den er skrudd av.
|
|
|
#17 |
|
awesom
|
Jeg er også em rømmehamstrer.
|
|
|
#18 |
|
trenger lading
|
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...
Har du vært i kjøleskapet mitt?... Samme her. Jammen bra rømme er like god lenge etter best før datoen.
|
|
|
|
#19 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Har du en idiotisk ting du gjør gang på gang ...Jeg vet jeg er norges trøtteste tryne når klokka ringer, snoozer sikkert tjue ganger , jeg vet jeg burde ha lagt frem klær, smurt mat til barna osv kvelden før, men gjør jeg det? Nei. |
|
|
|
![]() |
|
|