|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker det. Dro mannen til byen for å se på tog før vi fikk barn. Syntes det lokale toget var nok da jeg var gravid, men tok med Knerten på sentrums-utgaven (vi bare så på) i fjor, siden vi hadde familien min på besøk.
|
|
|
#122 |
|
Fjellpiper
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?
Er du meg? |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 17. mai er vi så glad i?Før eldstemann ble skolegutt hadde vi et veldig avslappet forhold til 17. mai. De to siste årene han gikk i bhg pyntet vi oss kun for å gå i barnehagtoget. Deretter dro vi innom videosjappa, kjøpte digg og koste oss i treningsen resten av dagen. Nå som han gå på skolen blir det litt andre ting som prioriteres den dagen. Ungen gleder seg jo veldig til 17. mai. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Erfaren nok
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Det er ingen
|
|
|
#125 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: 17. mai er vi så glad i?17.mai er tradisjoner, familie, venner, lapskaus og bløtkake, tog, leker og grilling.
|
|
|
#127 |
|
Textrovert
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har helt angst med tanke på 17. mai i år. Jeg fikk bunad i fjor, og den var ganske trang. Går jeg ikke ned noen kilo til 17. mai i år, vil jeg ikke få den på meg, og det vil være en så nedtur at jeg rett og slett ikke kommer til å feire dagen. Så nå blir det vann og selleri de neste seks ukene.
|
|
|
#128 |
|
lykkelig
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Hmmmm, dette begynner å komme seg. Nå har jeg akkurat avlyst lunsjen hos moder'n og det sparer meg for hvertfall 3 timers stress på 17.mai. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Jeg har hatt ståplass i bunaden min i mange år, helt til jeg for 2 år siden bet i det sure eplet og sydde den ut (satte i kile...). Da det var gjort greide jeg endelig å slanke meg endel kg, med det resultat at den må sys inn igjen. Bra blir det visst aldri.
|
|
|
#131 |
|
lykkelig
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Og når jeg i tillegg kommer til å få på meg bunaden min i år OG få puste bra i den, kan det nesten ikke bli annet enn bra da! |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?17. mai ble bedre etter at jeg ble stor og kunne bestemme selv. Tvangstog, stakk/bunadspåbud og russetortur? Neitakk.
|
|
|
#133 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg elsker 17.Mai! Får tårer i øya av korpsmusikk og nasjonalsangen.
|
|
|
#134 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg er veldig glad i 17- mai, og synest det er en koselig dag.
|
|
|
#135 |
|
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har tre søsken og i en periode da vi var yngre spilte vi i korps samtidig. Da var morgenen et salig kaos av instrumenter, noteklyper, regnfrakker, slips, skjortestryking og halloi! Korpset skulle spille i fire tog i løpet av dagen. Deretter hjem for skifting og så på "fest" på lokalet på kvelden. Hehe. Alt blir rolig i forhold til det. |
|
|
|
![]() |
|
|