|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Store hengepupper og stroppeløs kjole er en dårlig kombinasjon. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Hva med et korsett med stroppeløs "bh" på ?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)I hvert fall Lindex har BH-er med utbyttbare stropper, og silikonstropper som hører til. Det funker bra det. |
|
|
|
#9 |
|
godt brukt
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)For meg var det en revolusjon (!) å prøve torsolett eller hva det heter i en skikkelig undertøysforretning. Kan ikke sammenlignes med det jeg har prøvd før. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)
Hvordan ser et torsolett ut... til forskjell fra korsett? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Uff, de gjennomsiktige stroppene synes jeg ikke er særlig fine. De synes jo veldig godt da. Rett og slett litt tacky. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Jeg støtter meg til Safran. Jeg unngår rett og slett stroppeløse kjoler.
|
|
|
#13 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Jeg støtter forslaget om korsett, og det er viktig at du kjøper et skikkelig et, med mange spiler, ikke sånn "pyntekorsett". Noen brudesalonger selger korsett, mitt er kjøpt på Kristins Brudesalong. Jeg har bare brukt midt under brudekjole, men har andre venninner som sverger til det under andre kjoler også! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Walking in the air
Enig. Det finnes så mye annet fint.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)Ble litt nysgjerrig på dette med torselett (som jeg tror det heter) kontra korsett. Ordet torselett er ikke å finne i Bokmålsordboka eller Tanum. Et bildesøk ga blant annet dette resultatet:
|
|
|
|
#20 |
|
Juba Juba
Jeg mente slik som det øverste bildet da jeg sa korsett. Men det som det erbilde av her har bare fire spiler, det som Gunnis la inn er bedre vil jeg tro. |
|
|
|
![]() |
|
|