Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 19:38   #1
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Store hengepupper og stroppeløs kjole er en dårlig kombinasjon.

Har forsøkt div bh'er uten stropper, og jeg synes de fungerer dårlig. Glir liksom ned og sitter ikke godt på plass.

Er det noen her med gode erfaringer og har noen tips og komme med?

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:40   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Tips? Kjøp kjole med stropper.

Gammel 01-02-07, 19:40   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med et korsett med stroppeløs "bh" på ?
Det har jeg brukt under. Og da blir de puffa bra opp

Ellers finnes det jo slike gjennomsiktige stropper.. og ofte kan det være en lur greie om man føler at de blir for "løst"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:42   #4
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Tips? Kjøp kjole med stropper.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:45   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

McGyvertape

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:46   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

McGyvertape

God idè til selskapet jeg skal i til lørdag!

Gammel 01-02-07, 19:46   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har de på Ellos da:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 19:49   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

I hvert fall Lindex har BH-er med utbyttbare stropper, og silikonstropper som hører til. Det funker bra det.

Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:04   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

For meg var det en revolusjon (!) å prøve torsolett eller hva det heter i en skikkelig undertøysforretning. Kan ikke sammenlignes med det jeg har prøvd før.

Om du er i min størrelse så har jeg et til salgs på markedstråden her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=7561

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:56   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

For meg var det en revolusjon (!) å prøve torsolett eller hva det heter i en skikkelig undertøysforretning. Kan ikke sammenlignes med det jeg har prøvd før.

Om du er i min størrelse så har jeg et til salgs på markedstråden her:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=7561

Hvordan ser et torsolett ut... til forskjell fra korsett?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:35   #11
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Uff, de gjennomsiktige stroppene synes jeg ikke er særlig fine. De synes jo veldig godt da. Rett og slett litt tacky.

Hva med en god stroppløs bh? Eller tape som er beregnet på dette? Et korsett som det vises til over her? Den fra Ellos så jo bra ut om kjolen er for tynn i stoffet til korsett?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:46   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg støtter meg til Safran. Jeg unngår rett og slett stroppeløse kjoler.

Gammel 01-02-07, 22:43   #13
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg støtter forslaget om korsett, og det er viktig at du kjøper et skikkelig et, med mange spiler, ikke sånn "pyntekorsett". Noen brudesalonger selger korsett, mitt er kjøpt på Kristins Brudesalong. Jeg har bare brukt midt under brudekjole, men har andre venninner som sverger til det under andre kjoler også!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:45   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvordan ser et torsolett ut... til forskjell fra korsett?

jeg aner ikke forskjellen. Det bare kalte det torsolett da jeg kjøpte det, så da sier jeg det.Fnis.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:46   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

McGyvertape

Gaffatape kan brukes til aaaaalt!!!

Gammel 01-02-07, 22:50   #16
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gaffatape kan brukes til aaaaalt!!!

AUUUU!

Gammel 01-02-07, 22:57   #17
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg støtter meg til Safran. Jeg unngår rett og slett stroppeløse kjoler.

Enig. Det finnes så mye annet fint.

...Jeg er litt erfaren på området, i og med at mine pupper tok fart rett nedover da de ENDELIG begynte å vokse i fjortenårsalderen...

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 23:10   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble litt nysgjerrig på dette med torselett (som jeg tror det heter) kontra korsett. Ordet torselett er ikke å finne i Bokmålsordboka eller Tanum. Et bildesøk ga blant annet dette resultatet:

Dette er et korsett:

Kan det være at forskjellen ligger i disse strømpefestene - at et torselett så å si er korsett og hofteholder i ett?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 23:15   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg unngår også stroppeløse kjoler, utenom i mitt eget bryllup. Da brukte jeg korsett.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 23:20   #20
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ble litt nysgjerrig på dette med torselett (som jeg tror det heter) kontra korsett. Ordet torselett er ikke å finne i Bokmålsordboka eller Tanum. Et bildesøk ga blant annet dette resultatet:

Dette er et korsett:

Kan det være at forskjellen ligger i disse strømpefestene - at et torselett så å si er korsett og hofteholder i ett?

Jeg mente slik som det øverste bildet da jeg sa korsett. Men det som det erbilde av her har bare fire spiler, det som Gunnis la inn er bedre vil jeg tro.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.