|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Strømpebåndsnok??! Haha, det hørtes mest ut som noen som liker å kikke opp under damenes skjørt.
![]() |
#23 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Mareritt i natt kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Dette er en stålorm ja. Eller sleve som vi alltid har kalt dem i den tida guttene i bygda vår samlet slever for moro skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Mim!
![]() |
#26 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Det er nok stålormer. Naboen Vår har flere i kompost-haugen sin. Den ligger og varmer seg i sola. Nabo-guttene fanget en igår og puttet i et bur. De viste den stolt frem. Moren skulle slippe å få den i senga i natt
![]() |
#27 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)
Det gir meining. Eg tok han forsiktig bort med ein pinne; prøvde å fikle den under midten på dyret og bere det bort. Han hang ikkje som forventa på pinnen; ein orm ville ha benda seg pent ned på kvar si side, men han her låg i boge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Så kult å finne noe slikt når man er ute på tur. Her finner vi bare elger og rådyr og sånn. De er fine de også, for all del, men ormer er liksom litt mer eksotiske.
![]() |
#29 |
Epikur
|
![]() Sv: Kva kryp er dette (orm - ikkje klikk om du avskyr)Var det ikke et utrolig klipp? Jeg tror jeg hadde dødd litt om jeg var ute og gikk tur og rotet meg oppi en gjeng med hundrevis av strømpebåndsnoker.
![]() |
|
|