Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Karneval!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-07, 22:34   #21
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Karneval!

Try blir en rød katt. Jeg måtte også ringe mamma for råd..
Kan jeg male ham litt i ansiktet, tror dere? Eller går ikke det an for så små? 21mnd.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:04   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Try blir en rød katt. Jeg måtte også ringe mamma for råd..
Kan jeg male ham litt i ansiktet, tror dere? Eller går ikke det an for så små? 21mnd.

Rød katt? Sau? Engel? Stilig . Jeg har tenkt å prøvemale litt i ansiktet ja. Ser forøvrig frem til masse fine og inspirerende bilder av utkledte barn utover i februar.

Har alles barnehager karneval den 16.februar?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 01:51   #23
tutta
Passiv

Standard

Felix på 18 mnd skal være blå carebear på karnevalet i parken!
Han fikk kostyme av min lillesøs til jul

Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 08:53   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

.

Har alles barnehager karneval den 16.februar?

Nei, vi har 23.

Gammel 03-02-07, 09:26   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Når Mazungen var liten var det LaaLaa kostymet som slo an. Tror jeg betalte 29 kroner for det eller noe i den dur. Det har hun brukt innimellom frem til nå. Fikk løvekostyme senere men ville ikke bruke det.

Jeg er så lat at jeg ikke orker å styre når jeg får noe som slår an til under 50 lappen.

Løvemor: isteden for pappvinger har de vel vinger på HM som er hvite det må jo være enklere om du har mange tommeltotter......

Mazungen skulle ha vært i en spesiell karnevallsbursdag forrige helg, og fikk da en askepottkjole. Hun ble syk og fikk ikke gått.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 10:55   #26
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Løvemor: isteden for pappvinger har de vel vinger på HM som er hvite det må jo være enklere om du har mange tommeltotter......

Å!! Definitivt noe for meg!! Takk!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 11:03   #27
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Å!! Definitivt noe for meg!! Takk!

De hadde vinger på Lindex, det så jeg i går. Hvite med litt rosa, men de så litt mer alvete ut.

Gammel 03-02-07, 16:53   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Mannen har vært på lekebutikk i dag, og kom hjem med ører og hale i pakke. De var svarte, så da får Try bli svart katt. Han fikk prøve ørene litt nå, for å se om det kunne funke, og det ser ut som om han synes det er gøy. Han peker på seg selv og sier "pus, pus!" Ørene sitter på en hårbøyle som er trukket med teddystoff og ikke er for stram. De er fra Edwis og kosta 40.

Gammel 03-02-07, 20:16   #29
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Når Mazungen var liten var det LaaLaa kostymet som slo an. Tror jeg betalte 29 kroner for det eller noe i den dur. Det har hun brukt innimellom frem til nå. .

Åååh, det hadde vært noe det. Poden elsker LaaLaa og de andre Teletubbiene. De kostymene er vel kanskje ikke å få tak i nå......

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 15:19   #30
Sommerjente
Fullverdig medlem

Sommerjente sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sommerjente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lillemor har fått det for seg at hun skal være Mikke Mus på karneval imorgen. Angst! Ser for meg at det ikke blir helt lett å få til...

Får ta en titt i noen butikker ikveld, evt. finne på noe helt annet til henne og håpe på det beste...

Takk for mange gode tips i denne tråden!

Sommerjente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 15:30   #31
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Her blir det Tigger kostyme som hun brukte på nyttårsaften.
Jeg skulle lage noe, men lå strak i hele julen.

Jeg har forresten et kjempe skjønt marihøne-kostyme til jente som jeg
laget til Lille i fjor, om noen er interessert i å kjøpe det for billig penge.
Mener det er i str 86. Svart genser med påsydde vinger og skjørt.
Har en hårbøyle også, med "følehorn".
Ja, og svart strømpebukse også!

JEG KJØPER!!ER DET SOLGT?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 20:37   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt sort strømpebukse på Cubus (39,-) og sort genser på KappAhl, så nå skal prinsen være humle! (Avdelinga hans heter humla, så da passer det så godt at!)

Syr på gule silkebånd på genseren så den er "humlete" og så skal jeg feste et par hvite vinger med knapp eller borrelås på ryggen...

Gammel 08-02-07, 21:32   #33
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt sort strømpebukse på Cubus (39,-) og sort genser på KappAhl, så nå skal prinsen være humle! (Avdelinga hans heter humla, så da passer det så godt at!)

Syr på gule silkebånd på genseren så den er "humlete" og så skal jeg feste et par hvite vinger med knapp eller borrelås på ryggen...

Stilig! Håper vi kan få se et bilde av den ferdig humla? Poden burde blitt utkledd til en trefigur han da..... Avdelingen heter Knerten . Men hvordan få til det ?

Nei, her blir det nok ferdigkjøpt ser det ut til. Syk og kreativitetsløs mamma fører til at vi antakelig tar en tur på Nille eller Toys'r'us. Så ut til at de hadde mange rimelig og greie kostymer.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:49   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Barnehagen til ztjerna har hittil ikke planlagt noe karneval. Jeg er kjempeskuffet og vurderer eget hjemme-karneval

Gammel 08-02-07, 21:53   #35
Sommerjente
Fullverdig medlem

Sommerjente sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sommerjente har et hav av muligheter foran seg
Standard

Huff og huff, for en mor jeg er. Har nå kjøpt rosa tyllprinsessekjole og har overtalt lillemor til å være prinsesse imorgen. Også jeg som for det første ikke er så veldig for å kjøpe kostyme (vil heller lage) og for det andre syns jeg ikke så mye om å dytte småjenter inn i prinsesserollen før de maser om det selv....

Klarte bare ikke å finne ut et bra Mikke Mus-kostyme, og alle de andre forslagene mine ble stemt nord og ned (NEI mamma!!!). Ja ja, hun blir sikkert søt læll

Sommerjente er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 21:56   #36
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sommerjente, her.

Huff og huff, for en mor jeg er. Har nå kjøpt rosa tyllprinsessekjole og har overtalt lillemor til å være prinsesse imorgen. Også jeg som for det første ikke er så veldig for å kjøpe kostyme (vil heller lage) og for det andre syns jeg ikke så mye om å dytte småjenter inn i prinsesserollen før de maser om det selv....

Ztjerna skal få rosa tyllkjole når de kommer på salg etter karnevalssesongen .

Gammel 09-02-07, 09:23   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S (22 mnd) skal være hest. Han har valgt det selv, og hver gang vi spør hva han skal være sier han "hest" selv om han ikke aner hva han snakker om . Mamma'n min er visst nesten ferdig med hestekostymet...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 03:05   #38
kadabra
Aktiv

kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

::men hva med trollkostyme, har noen tips til det?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 03:31   #39
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Turbo-Theo skal være bie, passer bra til tempoet hans

Kjøpte nytt kostyme på Ebay for 65 kroner inkl frakt! Det tok under en uke å få fra Hong Kong, skal hente på posten i morgen

Gammel 10-02-07, 22:05   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Lilleleo har sydd verdens skjønneste marihøne-kostyme til meg

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.