|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Karneval!Ja, nå er det snart karnevaltid i barnehagen, og dette blir første gang for lillegutt. Noen som har tips til kostyme til gutt på 20 måneder? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Karneval!Leketøysbutikkene har.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Karneval!Vi har også karneval - prinsen er like gammel. - Jeg tenker å lage jeg.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Karneval!Jeg lurer på akkurat det samme og Poden er omtrent like gammel. De skal ha karneval 16. februar i barnehagen, så da må hu mor vri hjernen litt. Det hadde vært artig å kunne finne på noe annet enn de ferdigkjøpte kostymene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karneval!Vi kommer nok til å ha noe som er strømpebukse-jumper-basert, men vet ikke helt hva. Bjørn, katt, ulv eller noe? Noen som vet hvor jeg får tak i ører og hale?
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Karneval!Jeg har kjøpt en pysjamas med tigerstriper på til Lillemann - og så skal jeg strikke en lue til ham med svarte- og oransje striper i fluffy garn...
|
|
|
#9 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karneval!
På Standard i Oslo har de i alle fall. Har også sett de på større leketøysbutikker, blandt annet den på Strømmen Storsenter. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Karneval!Her blir det Tigger kostyme som hun brukte på nyttårsaften.
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 08-02-07 kl 22:42. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karneval!På ebay har de ganske mye forskjellig. Søk på costumes, så får du opp utvalget
|
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: Karneval!Jeg hadde tenkt på kanin. Vanlig hettelue, sett på hvite ører av sånn stiv vatt, lag en stjert av samme vatten som syes på strømpebukse, ta på body, vips er du en kanin. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Karneval!Åh jeg håper ikke alle barnehager har karneval den 16. februar, for da er ztjerna bortreist sammen med pappaen sin *bekymret*. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Karneval!Synes ofte det er litt kjedelige drakter i leketøysforretninger. Kunne tenke meg en miks av noe vi selv har satt sammen. Eller aller helst hjemmelaget. Den marihønedrakten var råfin! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Karneval!
Aner ikke. Linkene er hentet fra utenlandske sider. Dette er løvedrakten jeg kjøpte til ztjerna på ToysRus for 130 kroner. Han digget den og knurret Sist redigert av Mei : 07-01-08 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Karneval!Vi har kjøpt på Brio på Strømmen i dag.
|
|
|
|
#18 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Karneval!Det må absolutt ikke være unikt. Men synes liksom det skal være litt søtt. Har mer sans for sånne hele "kosedrakter" for de små, enn kostymer med masse utstyr. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tilbake
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Karneval!Lurte på om lillejenta mi skulle få være engel. Hvit body og strømpebukse, hårbøyle med 'ståltråd og glitter'-glorie og vinger av papppyntet med glitter og strikker stiftet fast. Enklere kan det vel ikke gjøres for en mor med 100 tommeltotter - minst. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Karneval!Snakka med min relativt kreative mor idag - hun mente at jeg glatt skulle få til å lage gutten som en sau...Lurer på om jeg skal gå for det..(Har jo både hvit body og hvit strømpebukse, så får jeg sy en "vest" og hette i saue/teddyfor...
|
![]() |
|
|