Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gjengs pris hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-10, 10:43   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har i hvert fall erfart at "en klipp" ikke alltid er en like bra klipp. Noen frisører er utrolig mye flinkere enn andre, og da gjør det jo ikke noe at det koster litt mer. Synes jeg.

Nettopp. Og når klippen er sånn at den ikke ser håpløs ut når den har vokst ut 5 - 10 cm, så trenger man ikke klippe seg så ofte heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 21:21   #82
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har i hvert fall erfart at "en klipp" ikke alltid er en like bra klipp. Noen frisører er utrolig mye flinkere enn andre, og da gjør det jo ikke noe at det koster litt mer. Synes jeg.

Sant!
Jeg har "heldigvis" erfart at det er hos de dyre frisørene jeg blir misfornøyd.
Holder meg til min faste, lokale frisør som har fine priser.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 22:13   #83
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nettopp. Og når klippen er sånn at den ikke ser håpløs ut når den har vokst ut 5 - 10 cm, så trenger man ikke klippe seg så ofte heller.

Jupp. Det har jeg oppdaget også. Min frisør tar 750,- for en klipp.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:12   #84
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg betaler vanligvis rundt 1000-1100 for klipp og farging. Da er vask og styling inkludert.

Samme her.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 10:41   #85
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Helt sant. Jeg betaler gjerne ekstra for å få det skikkelig gjort altså, det er det ingen tvil om, og jeg har heller ingen tanker om å bytte frisør i det hele tatt.

Interessant å se prisforskjellene allikevel, selv om jeg også ser at det slett ikke er helt uvanlig å betale +/- to tusinger for full pakke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.