|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?1050 for klipp, striper, vask og føn/styling. Ca 450-500 for bare klipp. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Er frisk!
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Pleier å betale 180 kr for klipp - en gang i året. Ikke det store frisørbudsjettet med andre ord...
|
|
|
|
#64 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg har betalt så mye så du er ikke alene. Hvis du skal kutte på prisen må du begynne å farge håret selv. Så kan du stripe og klippe hos frisør..
|
|
|
#65 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg får helt vondt i budsjettsjela mi av å lese det dere skriver. Og hvor ofte klipper dere dere? Dere som betaler så mye?
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg går til en fast frisør og hun er populær og prisene også. Jeg har vasket,klippet,stripet eller farget det til en pris av rett under 600 kr. Hun er dyktig og har vært med i flere mesterskap. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Det er jammen godt at jeg leste denne tråden og ble litt mentalt forberedt.
|
|
|
|
#68 |
|
Drømmer
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?De har mange dyktige frisører på La bionda i Hegdehaugsveien. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg går fortsatt til Blindernfrisøren, og var der i siste uke. 450 kr for klipp, 1050 for striper (men jeg fikk 150 kr rabatt fordi hun ikke tok hele håret). Jeg farger selv hjemme og kommer først til å ta striper igjen om et halvt år eller så, når håret er blitt for ensfarget.
|
|
|
#70 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler nesten alltid over 2000,- for farge og klipp. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg er så heldig at jeg kjenner frisøren min veeeldig godt og får det litt rimeligere.
|
|
|
#73 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler ca 1300-1400 for klipp og farge. Og med den korte frisyren min må jeg til frisørn hver 6 uke... Og med all den grå etterveksten min må det farges hver gang |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Gjengs pris hos frisøren?
Hver 6-8 uke MÅ jeg farge etterveksten og klippe luggen. Annenhver gang stusser jeg resten av håret også. Ja, det svir i pengeboka.
|
|
|
#75 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?
|
|
|
#76 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg farget håret (mørkere i bunnen og litt lysere farge ut mot tuppene) og klippet tuppene. Kjøpte en frisørshampo til 250 kr, og betalte i overkant av 2200 kr på Komponisten på Kjøita.
|
|
|
#77 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Betaler 900,- for klipp og striper hos min frisør |
|
|
|
|
|
#78 |
|
heimføing
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg har kort hår, går til fast frisør hver måned. Farger annenhver måned, som oftest går det i to farger da. Betaler 1100-1200 for klipp/farge/styling, syns ikke det er så ille. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Sist betalte jeg 1500 kr for klipp, farge og striper. Synes dette var billig i forhold til det jeg har betalt hos den forige frisøren jeg gikk til, der jeg betalte i underkant av 2000 kr. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg har i hvert fall erfart at "en klipp" ikke alltid er en like bra klipp. Noen frisører er utrolig mye flinkere enn andre, og da gjør det jo ikke noe at det koster litt mer. Synes jeg.
|
![]() |
|
|