Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gjengs pris hos frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 21:52   #61
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gjengs pris hos frisøren?

1050 for klipp, striper, vask og føn/styling. Ca 450-500 for bare klipp.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:57   #62
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

1800? så fælt..

Det meste jeg har betalt er vel 1400..pleier å betale ca 1200.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:05   #63
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Pleier å betale 180 kr for klipp - en gang i året. Ikke det store frisørbudsjettet med andre ord...

Gammel 16-05-10, 23:24   #64
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har betalt så mye så du er ikke alene. Hvis du skal kutte på prisen må du begynne å farge håret selv. Så kan du stripe og klippe hos frisør..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:28   #65
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får helt vondt i budsjettsjela mi av å lese det dere skriver. Og hvor ofte klipper dere dere? Dere som betaler så mye?

Gammel 16-05-10, 23:29   #66
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Jeg går til en fast frisør og hun er populær og prisene også. Jeg har vasket,klippet,stripet eller farget det til en pris av rett under 600 kr. Hun er dyktig og har vært med i flere mesterskap.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:42   #67
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jammen godt at jeg leste denne tråden og ble litt mentalt forberedt.

Jeg er aldri hos frisøren. Ikke fordi jeg ikke trenger det, men fordi det ikke står særlig høyt på prioriteringslista mi. Håret ser grusomt ut. Nå skal jeg snart i bryllup, og da MÅ jeg.

Er det noen som kan fortelle meg navn på en frisør som er verdt pengene i Oslo Øst? Jeg kan bruke mye penger, men da vil jeg gjerne vite at det er verdt prisen.

Gammel 16-05-10, 23:58   #68
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

De har mange dyktige frisører på La bionda i Hegdehaugsveien.
Jeg gikk dit fast når vi bodde i Oslo.
Det er dyrt der, 890 kr for en dameklipp. Jeg synes likevel det var verdt pengene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 00:43   #69
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg går fortsatt til Blindernfrisøren, og var der i siste uke. 450 kr for klipp, 1050 for striper (men jeg fikk 150 kr rabatt fordi hun ikke tok hele håret). Jeg farger selv hjemme og kommer først til å ta striper igjen om et halvt år eller så, når håret er blitt for ensfarget.

De har noen ganger elever, som klipper for halve prisen.

Gammel 17-05-10, 00:52   #70
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg betaler nesten alltid over 2000,- for farge og klipp. For en stund siden var jeg hos Nikita og farget og klippet, jeg synes det ble vel dyrt og da jeg så på kvitteringen så jeg at hun hadde tatt 300,- ekstra for å rette ut håret mitt. Jeg har minimalt med fall, og det tok henne ca 5 minutter. Ikke ble klippen bra heller.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 01:13   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klag.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 01:23   #72
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er så heldig at jeg kjenner frisøren min veeeldig godt og får det litt rimeligere.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:20   #73
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg betaler ca 1300-1400 for klipp og farge. Og med den korte frisyren min må jeg til frisørn hver 6 uke... Og med all den grå etterveksten min må det farges hver gang

*ønsker seg kjempeflink frisørveninne*

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 20:38   #74
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg får helt vondt i budsjettsjela mi av å lese det dere skriver. Og hvor ofte klipper dere dere? Dere som betaler så mye?

Hver 6-8 uke MÅ jeg farge etterveksten og klippe luggen. Annenhver gang stusser jeg resten av håret også. Ja, det svir i pengeboka.

Gammel 17-05-10, 20:46   #75
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

De har mange dyktige frisører på La bionda i Hegdehaugsveien.
Jeg gikk dit fast når vi bodde i Oslo.
Det er dyrt der, 890 kr for en dameklipp. Jeg synes likevel det var verdt pengene.

Det synes jeg var blodpris.

Gammel 17-05-10, 21:38   #76
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg farget håret (mørkere i bunnen og litt lysere farge ut mot tuppene) og klippet tuppene. Kjøpte en frisørshampo til 250 kr, og betalte i overkant av 2200 kr på Komponisten på Kjøita.
Uheldigvis er jeg veldig fornøyd med frisøren så jeg kommer nok til å gå der igjen. Men ikke så ofte, og med hjemmefarging mellom gangene.

Gammel 18-05-10, 00:49   #77
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Betaler 900,- for klipp og striper hos min frisør

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 01:43   #78
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kort hår, går til fast frisør hver måned. Farger annenhver måned, som oftest går det i to farger da. Betaler 1100-1200 for klipp/farge/styling, syns ikke det er så ille.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 01:47   #79
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sist betalte jeg 1500 kr for klipp, farge og striper. Synes dette var billig i forhold til det jeg har betalt hos den forige frisøren jeg gikk til, der jeg betalte i underkant av 2000 kr.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 09:49   #80
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har i hvert fall erfart at "en klipp" ikke alltid er en like bra klipp. Noen frisører er utrolig mye flinkere enn andre, og da gjør det jo ikke noe at det koster litt mer. Synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.