Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du for eller imot trampoline?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: For eller imot trampoline?
For 162 73,97%
Imot 31 14,16%
Bryr meg ikke - dustepoll 19 8,68%
Annet - spesifiser i tråden 7 3,20%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 16:30   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du for eller imot trampoline?

Vi har ikke trampoline sjøl, men hadde vi hatt større hage hadde vi garantert hatt det som et ledd i den motoriske treningen til Storebror.

Gammel 28-05-10, 16:31   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stygt, men kjekt. Og god trim. Har slengt meg på nokon gonger, men hjelpes så sliten eg blir. Og for uten hopping, er det ein fin plass å ligga i sola og fortella hemmeligheter til bestevenninna si.

Gammel 28-05-10, 16:34   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er delt. Årsaken til at jeg er i mot er den makten som ungene får med en trampoline. "Du får være med, IKKE du!, du kan hoppe 3 minutter, du får hoppe 15 minutter, maaaaammaaaaa, nå vil jeg hoppe!, bare de som går på skolen får hoppe, jeg bestemmer for det er min trampoline". And the list goes on.

Nevnte jeg at naboene på begge sider har trampoline og de er nesten de eneste i feltet på 120 enheter som har? :kø:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:42   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er for. Vi har ikke foreløpig, men det kommer nok etterhvert. Må bare planere hagen litt der den skal stå først, og det står ikke øverst på listen for å si det sånn. Neste sommer tenker jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:56   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er stygg som F, tar halve hagen min, er full av nabounger tidt og ofte og hele familien elsker den.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:56   #26
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Vi er veldig fornøyd med anskaffelsen. Masse moro, og bra trening. Her finnes et blått og grønt monster i hver hage, så kødannelse er ikke et problem. Vi kjøpte vår egen i fjor for å ha litt bedre kontroll på sikkerheten når Snuppa hopper.
: hønemor:

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:58   #27
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke så sterke meninger om trampoliner. Men vi har trampoline altså, som blir flittig brukt av både barn og voksne da. Så jeg er vel i hvert fall ikke i mot.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:59   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Veldig for. Har satt den bak huset så den ikke forstyrrer meg.

(Egentlig er det for å holde ungene ute av sola innimellom.)

Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 17:15   #29
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vel heller likegyldig enn i mot, men valgte nei.
Det er sikkert god trening, men det er mye annet de kan gjøre som _også_ er god trening.
De har fått lov til å hoppe hos naboen, og jeg ser de blir fort lei. Jeg vil heller investere i noe som er mer varig.

Gammel 28-05-10, 17:53   #30
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kjøpte trampoline for ca 5 år siden, og den er i bruk i ett kjør. Vel er den stygg, men den er full av vakre barn som hopper og spretter hele dagen lang. Den egner seg også til betroelser mellom barn, leking, til å sole seg på og å sove på. Mammaer kan også trene og sove der

Vi har skjermet hage med gjerde rundt, så får kun besøk av barnas venner på trampolinen. Det hender de krangler om hvem som skal hoppe, men det er ikke noe stort problem. 2 om gangen og sikkerhetsnett er et must. Veldig bra trim for barna!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 17:53   #31
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg vil heller investere i noe som er mer varig.

Vennene har hatt i fire år. Ungene der bruker den like mye hvert år. Så håper dette blir tilfelle her og.

Gammel 28-05-10, 18:13   #32
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er for, kjempe stas med trampoline!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er delt. Årsaken til at jeg er i mot er den makten som ungene får med en trampoline. "Du får være med, IKKE du!, du kan hoppe 3 minutter, du får hoppe 15 minutter, maaaaammaaaaa, nå vil jeg hoppe!, bare de som går på skolen får hoppe, jeg bestemmer for det er min trampoline". And the list goes on. :

Men sånn kan det jo være med andre ting også, så det er jo ikke noe som gjelder spes for trampoline.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:37   #33
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg er veldig for trampoline.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:40   #34
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er for. Vi har hatt trampoline i 7 år og har aldri hatt noen skader.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:11   #35
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er delt. Årsaken til at jeg er i mot er den makten som ungene får med en trampoline. "Du får være med, IKKE du!, du kan hoppe 3 minutter, du får hoppe 15 minutter, maaaaammaaaaa, nå vil jeg hoppe!, bare de som går på skolen får hoppe, jeg bestemmer for det er min trampoline". And the list goes on.

Det er vel mer oppdragelsen/foreldrene det er noe galt med der, ikke trampolinen. Om noen eksluderer noen, favoriserer andre etc som handler det ikke spesifikt om trampolinen egentlig, og alt du skriver teller vel egentlig FOR i deres tilfelle, slippe å være i klørene på den maktsyke naboungen?

jeg anså meg som "nøytral" da jeg begynte å lese, men er nok for har jeg kommet til. Bare at Knerten er knapt to år, og hagen vår er et frimerke...kanskje han kan få en "babyutgave"?

Gammel 28-05-10, 19:11   #36
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Vi er for, begge to. Vi har også en ute i hagen. Den har nett og en av de voksne på gården følger alltid med på ungene som hopper.

Gammel 28-05-10, 19:26   #37
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Med noen enkle kjøreregler for bruk og litt kontroll over ungene når de er flere sammen i trampolina, så ser jeg virkelig ikke problemet. Sikkerhetsnett er selvsagt et must - jeg får gåsehud av å se unger hoppe på trampiser uten.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:45   #38
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg krysset av under annet. Jeg er for, men det kommer an på en del ting. Første bud er hvordan en bor. Vi bor for oss selv og har ikke mange barn rundt oss. Dermed har vi kontroll på ting selvom vi ikke er hjemme. Når man eier en trampoline så er det som med et basseng at man har ansvar dersom noen skader seg.

Vi har også hatt regler. De minste har fått hoppe to sammen (noenlunde samme vekt), mens når de har blitt i skolealder har de kun fått lov å hoppe en og en. Det har fungert. Vi har gravd ned vår trampoline i hagen slik at barna slipper å klatre opp. En del skader skjer når barn faller av eller når de går opp og ned.

Jeg er veldig glad for å ha hatt trampolina. Minstejenta har brukt den fra hun kunne gå. Vi var imponert over den balansen hun hadde da hun løp rundt på trampolina og beina gikk som trommestikker. Hun har en veldig god motorikk og er fysisk sterk. Jeg tror vi kan takke trampolina for det, samtidig som hun er ei jente som er veldig fysisk. De to eldste barna våre har aldri vært så flinke motorisk.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:47   #39
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi er for, men bor i blokk så vi har det ikke. Svigermor har da.

Gammel 28-05-10, 20:18   #40
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

For.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.