|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg har ikke gått med bare legger på ca. 10 år, med unntak av på sydenturer. Jeg har aldri hatt pene legger/bein, selv uten åreknutene mine, som har vært den egentlige årsaken til den langvarige tildekkingen, for jeg har, til tross for lav vekt og bmi (ca. 18) vel kjøttfulle legger, skjeve kneskåler med operasjonsarr og en manglende evne til å få brunfarge på beina.
![]() |
#23 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg har også prikker, og regner med at det er normalt? Jeg ser ikke så nøye på andres legger, så jeg vet egentlig ikke. Jeg har funnet ut at det er så deilig å gå med bare legger at jeg ikke bryr meg om hva andre synes. Bruker skjørt som går litt nedenfor knærne slik at jeg føler meg anstendig, og så får det heller stå til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
En Som Trener
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneHmm, leggene mine er vel stort sett det eneste på kroppen min jeg ikke har komplekser for, kanskje jeg burde få det jeg også altså? For de er jo ikke slanke. Og noen ganger er de prikkete etter barbering eller hårete pga mangel på barbering. Men de blir som regel forholdsvis brune da, eller grå om jeg glemmer å bruke fuktighetskrem. :tørr:
![]() |
#26 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg har ikke så veldig pene sommerlegger, men jeg synes de er fine nok. Jeg epilerer dem og smører med fuktighetskrem. I år har jeg ikke giddet å selvbrune. Jeg har lys hud og synes det er greit. Det viktigste er at jeg er fri for mørke hår på leggene, alt annet aksepterer jeg.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg barberer når sesongen begynner, og gjentar ved behov, det vokser ganske sakte egentlig, hvilket er fint, for dag 2 KLØR det, så jeg liker ikke gjøre det så ofte... Noen prikker, et og annet inngrodd hår som må pirkes ut av og til, men sånn er det bare.
![]() |
#28 |
Metallica!!
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg epilerer annenhver uke og bruker skrubb fra dag 4 etter epilering og annenhver dag frem til 2 dager før neste epilering, og dynger på med fuktighetskrem. Jeg er veldig plaget med inngrodde hår og betente hårsekker, men etter at jeg begynte med dette regimet så har det *bank i bordet* blitt mye bedre.
![]() |
#29 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De pene sommerleggeneTja, leggene vises. Men om de er så fine er jo en annen sak.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De pene sommerleggeneFinest legger får jeg ved å epilere og skrubbe/smøre regelmessig. Ved barbering blir jeg fin i noen timer, men jeg er jo prikkete allerede på ettermiddagen, så det utgår sommerstid.
![]() |
#31 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneJeg bryr meg ikke særlig om hvordan leggene mine ser ut, de ser vel antagelig helt greie ut? Helt vanlige.
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneMine legger blir brune dei. Dvs. eg har eit brunt felt midt framme på kvar legg, og resten er kvittkvitt. Men dei er jo brune, så da så. Bare ikkje all over....
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: De pene sommerleggeneLeggene mine er hvite, tykke og har røde prikker.
![]() |
|
|