Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

De pene sommerleggene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-10, 17:16   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De pene sommerleggene

Hvordan får dere det til??

Jeg sliter med betente hårposer, uansett hvordan jeg fjerner hår på bena. Ikke blir jeg spesielt brun heller ...

Hva gjør man da, om man kanskje en gang i løpet av sommer'n skulle slumpe til å bruke skjørt eller capri??

Gammel 08-06-10, 17:21   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De pene sommerleggene ...

Vi får det ikke til...

Vi hopper bukk over komplekser og viser frem de bena vi har.

Bill.mrk tykke legger med sprengte blodkar.

Gammel 08-06-10, 17:24   #3
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjølbruning.

Og da er en god peeling et must.

Gammel 08-06-10, 17:25   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gidder ikke prate om det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 17:26   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare bena blir brune nok, så syns det ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 17:27   #6
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjølbruning brukes i perioder, ja. Og litt solarium ...
Om bena skal bli brune nok må jeg nok i gang med bengalakk eller noe!!!
Man skal nemlig ikke bli brun på armer eller legger, det syns jo om sommer'n! Magen derimot ...

Sist redigert av Mississippi : 08-06-10 kl 17:36.
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 17:29   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bare bena blir brune nok, så syns det ikke.

Neida. Jeg gjør litt forskjellig. Stort sett barberer jeg de og peeler de i dusjen. Og så bruker jeg krem.

Brun blir jeg ikke. Jeg kan bruke litt selvbruningskrem om jeg skal på noe spesielt og vet hva jeg skal blotte av hud liksom. Om det er bare leggene som skal vises går det greit, men ikke krem-brun i bikini (hvem skal smøre ryggen min?! )

Men "alt" vises på min lyse hud og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 17:34   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får litt farge på armer, skuldre og bryst. Men leggene forblir like blendahvite hele sommeren om jeg ikke selvbruner. Jeg bruker dove bodylotion med litt selvbruning i.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 17:47   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har krysset en grense i år og går nå med bare legger selv om de ikke er spesielt sommerlekre. Det er mine legger og de er så fine som jeg vil ha dem til.

Gammel 08-06-10, 17:49   #10
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har krysset en grense i år og går nå med bare legger selv om de ikke er spesielt sommerlekre. Det er mine legger og de er så fine som jeg vil ha dem til.

Gammel 08-06-10, 17:50   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og kler av meg når det er sol. Det blir jo ikke akkurat noe bedre av å pakke seg inn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 18:36   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg også! Jeg har sprengte blodkar og åreknuter, men jeg orker ikke å pakke de inn når det er varmt ute. Om noen plages med å se leggene mine, så får det bli deres problem

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg og kler av meg når det er sol. Det blir jo ikke akkurat noe bedre av å pakke seg inn.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 20:18   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De pene sommerleggene

Jeg viser ikke leggene.

Gammel 08-06-10, 20:20   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

jah Kjøpt inn tre capri shortser og jeg bruker de som bare det. :trass:

Gammel 08-06-10, 20:26   #15
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg viser ikke leggene.

Der var jeg også i mange år, og brukte konsekvent halvlange bukser, lange skjørt og kjoler. Men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal blåse i hvordan leggene mine ser ut. De er ikke pene, de er tykke, fulle av sprengte blodkar og meget bleke. Jeg smører dem lett med selvbruningskrem så de ikke er skummetmelkhvite, og lar det stå til...

Gammel 08-06-10, 20:30   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I serien "skjemmende leggfenomener" kan jeg i år som alle andre år bidra med permanente myggstikk. Jeg får alltid minst 5-6 helt tidlig på sommeren. De vokser seg femkronestore, klør som glava og etterlater seg røde og deretter blå merker i inntil 2 måneder.

Gammel 08-06-10, 20:32   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg melder meg på med permanent blåmerke etter fall i trapp rett før påske, rett over ankelen. Er så fint, atte.

Gammel 08-06-10, 20:38   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lite hårvekst, så jeg shaver bare en gang innimellom. Og så må jeg smøre, for ellers er de kjempetørre. Det eneste stedet på kroppen hvor jeg har tørr hud er på leggene.

Men sånn ellers: Jeg går i capri og skjørt hele sommeren. Dermed får beina mye sol og til slutt blir de brune. Jeg driter i noen sprengte blodkar, midt på den ene leggen, som jeg fikk etter et fall i fylla for fire år siden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 20:38   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt selvbruning i noen uker nå, og er nå der mennesker med pigmenter er før de begynner å sole seg. Dvs at jeg ikke er kritthvit lengre. :fornøyd med det: Ellers peeler og barberer jeg med jevne mellomrom, men jeg unngår jo ikke prikker på leggene, da. Er det det som er betente hårsekker? Og hva kan man gjøre for å ikke få det?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 20:48   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har brukt selvbruning i noen uker nå, og er nå der mennesker med pigmenter er før de begynner å sole seg. Dvs at jeg ikke er kritthvit lengre. :fornøyd med det: Ellers peeler og barberer jeg med jevne mellomrom, men jeg unngår jo ikke prikker på leggene, da. Er det det som er betente hårsekker? Og hva kan man gjøre for å ikke få det?

Bruk en litt sløv barbermaskin. :erfart:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.