|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Men gult gull blir jo også utrolig fort matt og stygt? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Bauche, jeg tror jaggu vi har de dere har! Vi kjøpte dem da vi forlovet oss i desember, og skal ha dem som gifteringer (med ny inngravering) også. Jeg liker dem kjempegodt! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)
Helt uenig. Vi har forlovelsesringer i hvitt gull, og selv med rhodinering ganske så ofte er de inmari stygge og ser ut som gammelt sølv etter få måndter. Valgte derfor glatte, klassiske gifteringer i gult gull.
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)
Så gøy! - vi smeltet om forlovelsesringene og fikk en lokal gullsmed til å lage dem - men vi tok jo bildet fra en katalog, så det er fint mulig at de faktisk selges på andre butikker ja
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Likte de glatte ringene best. Vi har glatte gifteringer med rødt gull. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)prøvde å ta bilde av ringen min pr.idag - ett år siden oppussing. Den ser faktisk bedre ut på bildet enn i virkeligheten - men altså: jeg har sølvringer som er blankere.
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Det var ikke samme likevel :dårlige øyne: Vi har helt glatte i hvitt gull med en kant av gult. Sist redigert av ingling : 09-06-10 kl 22:16. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Nr 5 (helt glatt).
|
|
|
#30 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Vi har nr 5 bare i gult gull. Er veldig fornøyd med de, selv nå etter 14 år.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Men e det fint å blande hvit og gult gull? Forlovelsesringen min er i hvit gull med blå og blanke stener, ser for meg at gult gull ikke blir fint til det. SKal ha de på samme finger. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke ringer er finest? :)Vi har ikke ringer og er veldig fornøyd. Men skulle vi hatt, så ville det blitt enkle smale blanke i hvitt gull.
|
![]() |
|
|