Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke ringer er finest? :)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 16:27   #21
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Hvilke ringer er finest? :)

Men gult gull blir jo også utrolig fort matt og stygt?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 16:58   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Bauche, jeg tror jaggu vi har de dere har! Vi kjøpte dem da vi forlovet oss i desember, og skal ha dem som gifteringer (med ny inngravering) også. Jeg liker dem kjempegodt!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 17:26   #23
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Men gult gull blir jo også utrolig fort matt og stygt?

Helt uenig. Vi har forlovelsesringer i hvitt gull, og selv med rhodinering ganske så ofte er de inmari stygge og ser ut som gammelt sølv etter få måndter. Valgte derfor glatte, klassiske gifteringer i gult gull.
En tørk med pussefille med smykkerens og de er like fine etter 8 år.

Gammel 09-06-10, 18:50   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Bauche, jeg tror jaggu vi har de dere har! Vi kjøpte dem da vi forlovet oss i desember, og skal ha dem som gifteringer (med ny inngravering) også. Jeg liker dem kjempegodt!

Så gøy! - vi smeltet om forlovelsesringene og fikk en lokal gullsmed til å lage dem - men vi tok jo bildet fra en katalog, så det er fint mulig at de faktisk selges på andre butikker ja

Gammel 09-06-10, 18:51   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gult gull holder definitivt bedre ja. Hvitt gull er mykere.

Gammel 09-06-10, 18:54   #26
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Likte de glatte ringene best. Vi har glatte gifteringer med rødt gull.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:10   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

prøvde å ta bilde av ringen min pr.idag - ett år siden oppussing. Den ser faktisk bedre ut på bildet enn i virkeligheten - men altså: jeg har sølvringer som er blankere.

(uansett har jeg ikke valgt gult gull altså - rett og slett fordi huden min ikke kler det)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CIMG3830.jpg (94,2 KB, 20 visninger)
Gammel 09-06-10, 22:01   #28
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke samme likevel :dårlige øyne: Vi har helt glatte i hvitt gull med en kant av gult. Ingen stein i min.

Til HI: jeg likte de brede, glatte - nederste bildet ditt. Men som andre sier, det handler jo om hva dere liker og om dere vil ha steiner i eller ikke.

Sist redigert av ingling : 09-06-10 kl 22:16.
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 22:07   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nr 5 (helt glatt).

Vi giftet oss i fjor og jeg fikk mange tips ang ringer da.

-de med stener må man hele tiden snu for å holde dem på plass
-de som er buet inni er mest behagelig og lettest å holde ren innvendig
-velger du ringer med palladium holder de seg finere på sikt

Gammel 09-06-10, 22:30   #30
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi har nr 5 bare i gult gull. Er veldig fornøyd med de, selv nå etter 14 år.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 23:12   #31
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Men e det fint å blande hvit og gult gull? Forlovelsesringen min er i hvit gull med blå og blanke stener, ser for meg at gult gull ikke blir fint til det. SKal ha de på samme finger.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 23:13   #32
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke ringer og er veldig fornøyd. Men skulle vi hatt, så ville det blitt enkle smale blanke i hvitt gull.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.