Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

For kort Boden-kjole :( (?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 14:35   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

For kort Boden-kjole :( (?)

Jeg kjøpte denne her inne.
Den passer perfekt egentlig, men ikke lengden.

Nå går den rett over kneet. Det fungerer greit nok når jeg står, men ikke når jeg sitter. Lårene mine er ganske "dissete" etter operasjonen, og det siger liksom ut når jeg sitter.

Her er den på, dog uten strømpebukse.

Jeg likte den godt altså.

Men tviler på at jeg vil føle meg vel i den?
Eller er det bare uvant.

Og nei. Jeg kan ikke ta bilde sittende.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 14:43   #2
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For kort Bode kjole :( (?)

Kan du ikke bruke den som en tunika da? Den var veldig fin til deg!

Gammel 19-06-10, 14:49   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp noen grå tights i caprilengde? For den satt jo veldig pent ellers! (Jeg synes selvfølgelig du kan gå i den som den er, men jeg vet at ikke alle sånne meninger om eget utseende er helt rasjonelle.)

Gammel 19-06-10, 14:51   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, den er jo så lekker! Jeg synes godt du kan bruke den slik den er nå, men tenker også at det kunne vært fint med capritights under.

Gammel 19-06-10, 14:52   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men tights til silkekjole?

Jeg vet det ser ok ut nå, stående, men jeg må jo sitte en gang og.

Gammel 19-06-10, 15:10   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns den var fin på deg! Hva med litt "tykke" strømpebukser til, de vil jo stramme litt rundt bena.

Gammel 19-06-10, 15:16   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underkjole under?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 18:17   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For kort Boden-kjole :( (?)

Culture har noen nydelige tights med bred lekker blonde på - en liten glittertråd også. Du får også underkjole med bred blonde nederst.
Det tror jeg at jeg ville hatt under.

Gammel 19-06-10, 18:18   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier som Pelen, underkjole. Creme har mange fine.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 18:20   #10
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men tights til silkekjole?

Jeg vet det ser ok ut nå, stående, men jeg må jo sitte en gang og.

Jeg har selv noen kjoler/tunikaer i silke som jeg bruker tights til. Og synest det passer bra.

Gammel 19-06-10, 18:22   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, rart at den ble SÅ mye kortere på deg enn på meg? Jeg er bare 3 cm lavere, og på meg går den til midt på kneskålen. Kanskje jeg har lengre legger og kortere overkropp, eller hvordan det nå blir.
Selv om den er i silke så syns jeg fint du kan ha sølvgrå tights til, hvis du ellers liker å gå med det. Veldig fin til deg ellers, men jeg skjønner at du føler den er litt kort uten noe under.
(Altså, jeg syns lengden ser helt fin ut, men det er jo du som skal føle deg vel også når du sitter).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:38   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser poenget ditt, selv om du ser veldig stilig ut på bildet ! Enig med dem som anbefaler tights eller underkjole. Det finnes veldig flotte tights som ville passe til en silkekjole, f.eks. på http://shopchanet.com (Rosemunde).

Gammel 19-06-10, 22:46   #13
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns den er for kort.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:50   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tights eller underkjole.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:05   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Oi, du minnet om meg på det bildet der.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 13:05   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hm, rart at den ble SÅ mye kortere på deg enn på meg? Jeg er bare 3 cm lavere, og på meg går den til midt på kneskålen. Kanskje jeg har lengre legger og kortere overkropp, eller hvordan det nå blir.
Selv om den er i silke så syns jeg fint du kan ha sølvgrå tights til, hvis du ellers liker å gå med det. Veldig fin til deg ellers, men jeg skjønner at du føler den er litt kort uten noe under.
(Altså, jeg syns lengden ser helt fin ut, men det er jo du som skal føle deg vel også når du sitter).

Jeg har lang overkropp ja.

Gammel 20-06-10, 14:26   #17
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes den var kjempefin i fasongen til deg, og heller ikke for kort. Tights i samme gråfarge som kjolen tror jeg vil se bra ut, men mine lår siger i alle fall ut enten jeg har tights eller ikke. Det er verdt et forsøk dog, for kjolen var superfin! Eller så kan underkjole være en løsning, hvis du klarer å finne en som passer til kjolen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 19:50   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Du kledde den kjempegodt, og den er ikke for kort. joda, lårene vil synes mer når man sitter, men det vil det jo for alle. Evt det derre tights-forslaget.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:05   #19
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, den var fiiiiin!!!

Gammel 20-06-10, 20:51   #20
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesj, du ser smashing ut.
Må bare sitte med bena samlet.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.