|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye?Høh - bare å heve seg over slike kommentarer!
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye?Jeg har en gutt som liker å leke med typiske jenteleker og kle seg opp i kjoler fra tid til annen, det får han lov til og styre som han vill han kan også leke typiske gutteting som andre kaller det. Når han var liten hadde han helt lyst hår og jeg ønsket ikke og klippe det på lange stunder, fikk også høre att han så ut som en jente siden han hadde langt hår men det brydde jeg meg lite om dem som kjente oss viste han var en gutt og det holdt for oss. Nei hva andre mener og att man er litt trangsynt med hva jenter og gutter skal leke med eller ikke for være opp til dem. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Er det så nøye?N hadde da han var baby en gåvogn fra ikea. Denne syns han var veldig gøy, kjørte rundt med både biler og bamser. Men gamle tanta mi likte dårlig denne vogna,kommentaren var: Hvorfor i alle dager har gutten fått dukkevogn.. Sist redigert av nicomama : 08-07-10 kl 17:43. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
|
Sv: Er det så nøye?Eller når guttungen kom stolt ned i stua etter søster og venninner hadde kledd ham ut og svigermor presterer å si at han ser tåpelig ut. "Kan ikke gå i kjole, du er jo gutt. Av med kjolen, hva tror du naboene sier"?
|
![]() |
|
|