|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Er det så nøye?At smågutter har langt hår?
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er det så nøye...?Nei, det er ikke så nøye! Ikke bry deg så mye med hva andre sier, enkelte mennesker bare må blande seg og ha en mening om ting de strengt tatt ikke har noe med (eller kan så mye om). Mellomøster har ganske tynt hår, men jeg ser helst at det blir litt lenger før jeg klipper henne. Dette blir behørig kommentert av enkelte familimedlemmer hver gang vi møtes. Huff, så ustelt hun ser ut, nå MÅ dere klippe henne.
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye...?Et godt råd: Drit i hva andre sier og følg eget hode. Det fungerer som bare det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
Sv: Er det så nøye...?
Signerer dette! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det så nøye...?NEI!!!!!!
|
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye...?Helt utrolig!! Jeg kunne skrevet akkurat det samme på dette tidspunktet! Jeg bryr meg lite når folk kommenterer det. Men lokkene ble klippet av mer hygieniske årsaker...han har et bestemt rituale om å kline hva som helst av mat i det
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Er det så nøye...?La nå gutten ha langt hår, jeg har sett mange smågutter med langt hår og krøller, vi lever i en fri verden, og når mannfolk kan gå med rosa skjorte, så kan vel ungene få bruke de fargene de og foreldrene vil, samt ha den hårfrisyren som man vil. Jeg ble sett dumt på fordi jeg putta så mye rødt på babyen min, han måtte ha lyseblått |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er det så nøye...?Rosa kan da alle bruke, herregud. Jeg er saa forbanna LEI av dette med at rosa er forbeholdt jenter! Jeg kler glatt min gutt i baade rosa og lilla uten skrupler. Unngaar for mye glitter og bling som jeg synes ser litt for feminint ut egentlig, men rosa er da en helt grei farge for alle. Argh!
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
![]() |
Sv: Er det så nøye...?Argh... jeg er SÅ enig med deg. Kan ikke folk passe på seg selv? Man MÅ faktisk ikke ytre egne meninger HELE tiden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
Sv: Er det så nøye...?Drit i hva andre sier. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er det så nøye...?Ikke bry deg om hva andre sier. Hilsen ei som også har en gutt med relativt langt krøllete hår.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye...?Mine gutter har så fint og tykt hår at jeg har lat dem ha litt lengde på det. De er virkelig nydelige med lengde på håret sitt(de er jo nydelige uansett da men). For et års tid siden kom eldstegutten hjem fra farmoren sin og sa: Ho farmor sir at æ har jentehår. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Er det så nøye...?Drit nå i hva andre mener. Hvis du vil klippe han, så gjør du det, hvis ikke gjør du det ikke. |
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Er det så nøye...?Ja, for likestillingen har gått for langt....
|
|
|
#15 |
|
Metallica!!
|
Sv: Er det så nøye...?Hæ? Kommenterer folk virkelig?
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Tydelig at kommentarene kommer fra folk som ikke følger med i tiden, og som er fastbundet i noen gamle regler om at gutter skal ha pinnkort hår (hels gjerne tillagt en liten historie kanskje om at "når JEG var i militæret daaah...
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan vi bytte farmor? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
geskjeftig
|
Sv: Er det så nøye...?Vi er i såfall fler som gjør det, SpetakkelRandi.
Godt sagt!
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
|
|
|