|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?
Send meg en melding i midten av august. Jeg er redd jeg kommer til å glemme å sjekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?For å teste om den er noe å ta vare på; prøv å sentrifugere en murstein. Hvis maskinen tåler det er det bare å beholde den altså: |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?Ja, da har vi vann utover hele badegulvet og jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt ny maskin da jeg startet tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?Håper dere har mer flaks enn oss med detaljer som å faktisk få levert den som finnes på lager...
![]() |
#46 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?Vi skal ringe i morgen tidlig å høre. Vi kunne bestille og betale på nett nå, men da var den plutselig ikke tilgjengelig før torsdag. Det går greit det også, men det optimale ville være å finne en i morgen. Vi har heldigvis en haug butikker i kjøreavstand. Det øker jo sjansene litt for å finne en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?Det gjør det.
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Vaskemaskinen synger på siste verset - kjøpe ny først som sist?Kondolerer. Håper det går kjapt å finne en verdig arvtaker. |
![]() |
![]() |
|
|