Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Stormberg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 12:08   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stormberg?

Jeg har nettopp svidd av en halv mnd lønn på salg i nettbutikken deres.
Er stormberg kjent for å være et godt merke?
Vi har god erfaring med billigdressene deres, og har brukt dem mye, men nå har jeg handlet litt dyrere ( men lell gange billig, siden det var på salg)
og lurer på om det er ok utstyr som kommer i posten?

Noe er kommet allerede, og ser veldig bra ut, eneste jeg reagerte på er at dressen vi kjøpte til mellombror er veldig tung med fôret i. Uten fôr er den helt topp. Er et ullfôr da, mulig det er så tungt?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 13:28   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stormberg?

Jeg har ingen erfaring med barneklær derfra, dessverre. Men jeg er veldig fornøyd med den trelags Proretex-jakken som jeg bruker som regnjakke. Den holder i skikkelig Bergensregn.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 13:28   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ikke til dressene deres, men har endel teknisk tøy derifra, både til meg selv og Glitterbarnet. Vi er veldig fornøyd med kvaliteten. I tillegg liker jeg miljø- og samfunnsprofilen deres, så jeg pleier å velge dem også på grunn av det.

Jeg har på følelsen av at de har fått et oppsving de siste par årene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 13:44   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært fornøyd med alt for både voksne og barn - unntatt en skibukse som røk i glidelåsen nesten med en gang.

Som Glitter setter jeg pris på miljø- og samfunnsprofilen til Stormberg.

Gammel 16-08-10, 14:07   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er storfornøyd med Stormberg, både med profilen og kvaliteten.

Gammel 16-08-10, 14:16   #6
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg og. Neste vinterdress kommer også derfra.

Gammel 16-08-10, 14:23   #7
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å så bra!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:26   #8
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke hatt så mye ytterklær fra Stormberg, men endel annet som jeg har vært veldig fornøyd med. Både til meg og jentene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 14:40   #9
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er størrelsene? Jeg har en gutt på 5 år som må ha 122 i dress, bør jeg da bestille 6 eller 7?

Gammel 16-08-10, 15:05   #10
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Dressen vi kjøpte i fjor i størrelse 5 passer fremdeles i år.
Han bruker også 122 nå.

Gammel 16-08-10, 15:18   #11
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Fint å lese at mange er fornøyde med Stormberg. Jeg hadde noen ting derfra for mange år siden som jeg syntes ble fort ødelagte, så jeg har vært skeptisk til merket pga det. Nå kan jeg kanskje kjøpe litt derfra igjen.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 19:24   #12
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Føyer meg inn i rekken av de som er fornøyde med kvaliteten og profilen.

De er store i størrelsen, forresten.

Gammel 16-08-10, 19:38   #13
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Vi byttet både allværsjakka og -buksa til M i fjor. Glidelåsen røyk i jakka, og buksa gikk opp i sømmen. Men, jeg er egentlig kjempefornøyd med klærne, så vi satser på at dette settet holder.

Gammel 16-08-10, 20:05   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi også, veldig.

Gammel 16-08-10, 21:28   #15
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Fornøyde her også, kvaliteten er god i forhold til pris. Kjøpte ulltrøyer derfra i fjor, de har holdt seg veldig godt etter mange vask. Har kjøpt flere ytterjakker derfra også, ingenting å utsette på dem.
I tillegg leser jeg bloggen til Steinar på blogg.stormberg.no . Stormberg tar bevisste miljø- og verdivalg og er gode til å formidle dette, det gjør også at jeg gjerne handler derfra når jeg kan.
Skal snart levere småbarnas skalljakker på lagersalget i Kristiansand. Det har vært supre jakker som nå er blitt for små, og vi får 50 kroner tilbake i pant når vi leverer dem. Jakkene blir altså resirkulert, ganske kult!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 21:30   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stormberg er stas.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:02   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden har fått meg til å svi av et ikke ubetydelig beløp på nettbutikken til Stormberg

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:10   #18
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jupp!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:25   #19
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Veldig fornøyd med alt vi har kjøpt på Stormberg og nå holder vi oss til den butikken når vi skal kjøpe turtøy.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har vært fornøyd med alt for både voksne og barn - unntatt en skibukse som røk i glidelåsen nesten med en gang.

Som Glitter setter jeg pris på miljø- og samfunnsprofilen til Stormberg.

Et lite tips - de er veldig god på kundeservice og reklamasjoner. Jeg hadde med meg en gammel fleecegenser hvor glidelåsen var gåen. Genseren var brukt så mye og så lenge at det ikke fallt meg inn å be om noe avslag eller ny genser. Eneste grunnen til at jeg hadde den med var for å sikre meg at jeg skulle få tak i samme modell, men damen på butikken ville ikke høre snakk om at jeg skulle betale for noen ny genser, selv om jeg sa fra om den aktive og lange bruken.

Vi hadde også ei jakke som gikk opp i en søm, strengt tatt hang det nok sammen med måten poden har behandlet jakken - men jeg tok den med tilbake med spm om det var noe jeg kunne reklamere på. Fikk ny jakke på flekken.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 23:34   #20
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er fornøyd med Stormberg på alle måter (med untak av et par sko jeg selv kjøpte der på salg - skoene er bra, men ikke vanntette slik det sto). Jentene har noen softshelljakker og bukser som er kjempebra - de tåler mye. Selv har jeg både skibukser, fleece- og softshelljakker som er kjempebra.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.