|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Stormberg?Jeg har nettopp svidd av en halv mnd lønn på salg i nettbutikken deres.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stormberg?Jeg kjenner ikke til dressene deres, men har endel teknisk tøy derifra, både til meg selv og Glitterbarnet. Vi er veldig fornøyd med kvaliteten. I tillegg liker jeg miljø- og samfunnsprofilen deres, så jeg pleier å velge dem også på grunn av det.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Stormberg?Jeg har vært fornøyd med alt for både voksne og barn - unntatt en skibukse som røk i glidelåsen nesten med en gang.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stormberg?Dressen vi kjøpte i fjor i størrelse 5 passer fremdeles i år.
|
|
|
#11 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Stormberg?Fint å lese at mange er fornøyde med Stormberg. Jeg hadde noen ting derfra for mange år siden som jeg syntes ble fort ødelagte, så jeg har vært skeptisk til merket pga det. Nå kan jeg kanskje kjøpe litt derfra igjen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stormberg?Føyer meg inn i rekken av de som er fornøyde med kvaliteten og profilen.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stormberg?Vi byttet både allværsjakka og -buksa til M i fjor. Glidelåsen røyk i jakka, og buksa gikk opp i sømmen. Men, jeg er egentlig kjempefornøyd med klærne, så vi satser på at dette settet holder.
|
|
|
#15 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Stormberg?Fornøyde her også, kvaliteten er god i forhold til pris. Kjøpte ulltrøyer derfra i fjor, de har holdt seg veldig godt etter mange vask. Har kjøpt flere ytterjakker derfra også, ingenting å utsette på dem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Stormberg?Denne tråden har fått meg til å svi av et ikke ubetydelig beløp på nettbutikken til Stormberg |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Stormberg?Veldig fornøyd med alt vi har kjøpt på Stormberg og nå holder vi oss til den butikken når vi skal kjøpe turtøy.
Et lite tips - de er veldig god på kundeservice og reklamasjoner. Jeg hadde med meg en gammel fleecegenser hvor glidelåsen var gåen. Genseren var brukt så mye og så lenge at det ikke fallt meg inn å be om noe avslag eller ny genser. Eneste grunnen til at jeg hadde den med var for å sikre meg at jeg skulle få tak i samme modell, men damen på butikken ville ikke høre snakk om at jeg skulle betale for noen ny genser, selv om jeg sa fra om den aktive og lange bruken. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stormberg?Vi er fornøyd med Stormberg på alle måter (med untak av et par sko jeg selv kjøpte der på salg - skoene er bra, men ikke vanntette slik det sto). Jentene har noen softshelljakker og bukser som er kjempebra - de tåler mye. Selv har jeg både skibukser, fleece- og softshelljakker som er kjempebra.
|
![]() |
|
|